Skocz do zawartości

Pęknieta matryca- xperia L


Recommended Posts

Kilka dni temu kupiłem Xperie L z komisu. Telefon jest nowy: faktura sprzedaży wystawiona z datą 22 maja tego roku z Plusa. Po 3 dniach użytkowania pękła matryca. Telefon miałem w kieszeni i dostałem połączenie. Wyjmuje i patrze niespodzianka. Fon nie spadł na ziemie, a jedyne co przy nim zrobiłem to nakleiłem folię ochronną na ekran. Czy w takich przypadkach jest duża szasna, że uznają reklamację? Czy wogóle matryca podlega reklamacji? Jeśli odrzucą reklamacje to ile kosztuje nowa oryginalna matryca do tego telefonu? Dotyk i inne duperele działają.

Edytowane przez manual
Link to post
Share on other sites

Są na telefonie ślady użytkowania jakieś czy igła? Gdzieś na necie czytałem, że kolesiowi w LG wymienili pękniętą szybkę. Telefon był new, stan igła i pękła mu sama z siebie podczas rozmowy. Przedstawiciel w serwisie LG stwierdził, że nei widzi śladów fizycznych na obudowie etc etc i że mu wierzy. Naprawili mu bez problemu w ramach gwarancji pomimo iż to usterka mechaniczna..

Możesz próbować cisnąć osobiście do serwisu i gadać.

Link to post
Share on other sites

Stan telefonu igła.

 

Możesz próbować cisnąć osobiście do serwisu i gadać.
Do serwisu? Jeżeli będę oddawał telefon na gwarancje to w salonie Plusa, a oni odsyłają gdzieś do jakiegoś serwisu, tam się raczej osobiście nie dostanę. Jest to mój pierwszy smarfton, więc moja przygoda z nimi zaczyna się tragicznie.
Link to post
Share on other sites

Nei wiem gdzie mieszkasz ale może siezdarzyć, że w twoim mieście jest serwis autoryzowany Sony..... o ile mieszkasz w większym mieście....

Dla chcącego nic trudnego. Jak nei ma to kontaktuj sie z serwisem telefonicznie tudzież mailowo i opisz sytuacje.

Link to post
Share on other sites

Mieszkam w mniejszym mieście, ale w tygodniu jestem w Warszawie, więc tam oddam telefon na gwarancje w Plusie, ewentualnie poproszę o numer telefonu/adres serwisu, który zapewne też znajduje się w Warszawie.

 

A czy ktoś inny miał może podobną sytuację do mojej i może powiedzieć jak się ona zakończyła?

Link to post
Share on other sites

Prościej będzie jak sam znajdziesz w necie albo telefonicznie taki adres wydębisz i od razu tam uderzysz......

Po co czas marnować na jeżdżenie w ciemno.... W salonie Plusa będzie całkiem inna gadka.... bo tam na odwal się przyjmie zlecenie naprawy i pouczy Cię o możliwości wystąpienia kosztów naprawy z racji mechanicznego charakteru usterki.... Nie będzie żadnej dyskusji....

Edytowane przez Synergia
Link to post
Share on other sites

Bo do plusa mam 5 minut drogi, a do serwisu ponad godzine :P Hmm, jeżeli nikt, kto miał podobną sytuację nie odpisał, to chyba temat uważam za zamknięty.


"Nie możemy wypowiedzieć sie w tej sprawie, nie widząc smartfonu. Prosimy o kontakt z www.w-support.pl, reklamacja poprzez salon sprzedaży.
w-support.pl Sp. z o. o." - taką odpowiedź dostałem od Sony Mobile PL na facebook'u. Pytałem jakie są szanse uznania gwarancji i czy mogę bezpośrednio oddać telefon do serwisu. Przez to wszystko mi sie pomieszało...
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...