Skocz do zawartości

Banding i Cluding.... czyli jak LG nie chce realizować gwarancji.....


Recommended Posts

plazme LG sobie daruj, nie po to się kupuję plazemke żeby mieć szarą czerń

 

co do samego serwisu LG mam miłe wspomnienia, oddałem monitor kupiony półtora roku temu, był problem z wygaszaniem się ekranu na ciemnych scenach, wymienili płytę główną i wrzucili nowy soft - jest OK, trwało to tydzień

 

trzymam kciuki i uderzaj do Sądu bo warto

Link to post
Share on other sites

Witam Wszystkich. Dostałem pismo od PIH-u w którym powołali się na pismo od LG, gdzie LG stwierdza, że tv jest zgodny ze specyfikacją i nie odbiega od innych modeli w jakości odbioru a poza tym : " Klient prosił o wymianę na ten model i ten model dostał " ........... argument kluczowy ale......w przypadku gdybym prosił o ten model z wadami - to owszem racja. Ale jakoś się tak dziwnie składa, że owszem prosiłem o ten model tylko sprawny. Ale jak widać dla LG źle odbierające tv to norma zgodna ze specyfikacją czyli - produkuje się buble za wysoką cenę i oszukuje się Klientów kłamliwymi reklamami. Jednym słowem PIH i jego działania są nieprofesjonalne, LG to firma nie potrafiąca produkować telewizorów bez wad - bo wady dla LG to norma. Zostaje Sąd Cywilny - jak wspominałem - i jeśli LG myśli, że stracę cierpliwość i odpuszczę - to jest w tak wielkim błędzie jak produkowane przez nich telewizory. Pierwszy krok - składam pismo do LG o przystąpienie do Sądu Polubownego. Z całą pewnością się nie zgodzą i wtedy Sąd Cywilny. Oczywiście będę Was informował na bieżąco. Dodam tylko, że choćby LG rozdawało TV nawet 4K czy "500K", że o dopłacaniu nie wspomnę - nie byłbym zainteresowany. Przenigdy więcej żadnego sprzętu tej firmy, nawet elektrycznej wykałaczki - i Wszystkim to radzę - chyba, że ktoś jest miłośnikiem wyrzucania pieniędzy, bezczelnego traktowania przez Serwis LG i posiadania w domu bubla...................

Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

Witajcie Wszyscy - złożyłem pismo do Sądu Polubownego - ciekaw jestem czy firma LG - czyli firma uważająca, że źle odbierające tv to norma - wyrazi zgodę na Sąd Polubowny / uważam, że nie - ale to dobrze......:-) / .....będziecie informowani na bieżąco . Aha tv jak źle odbierał tak źle odbiera. Byłem w jednym z dużych marketów RTV i dokładnie poobserwowałem różne modele/firmy z tv - również Lg - i jakoś nie zauważyłem takich objawów - wad - jak w moim egzemplarzu.........czyli to nie norma ! Sprawa skończy się w Sądzie Cywilnym - wtedy wniosę o powołanie biegłego rzeczoznawcy ustalonego przez Sąd. Jak pisałem - nie odpuszczam......i jeszcze jedno - zainteresuję tym jednoznacznym lekceważeniem Klientów i brakiem respektowania warunków umowy gwarancyjnej - stacje telewizyjne.

Link to post
Share on other sites

A ja Koledzy czekam na odpowiedź z Sądu Polubownego a mój tv 60lb650v jak miał pionowe pasy tak ma i jak był nieostry rozmazujący się obraz - tak ma dalej. Ja również przyłączam się do decyzji - nigdy w życiu nie kupię żadnego sprzętu firmy LG choćby dopłacali lub choćby byli jedyną firmą . To ewidentne produkowanie bubli i bezczelne wmawianie Klientom, że zły obraz to zgodność ze specyfikacją czyli logicznie wynika, że buble LG to norma.


Aha byłbym zapomniał. Rozmawiałem z infolinią już 3 razy w temacie dlaczego nie ma modelu 60lb650v na oficjalnej stronie LG i za każdym razem słyszałem - zgłoszę ten problem. jak się domyślacie - zero efektu. jak nie było tak nie ma. I jeszcze jedno - w ostatniej rozmowie z infolinią - spytałem czy występujące pasy i nieostry obraz to prawidłowa jakość odbioru. Pan powiedział, żebym wysłał zdjęcia itd. itp bo to powinien obejrzeć serwis. Jak opowiedziałem Panu z infolinii, o całej mojej sprawie z LG - Pan od razu zmienił stanowisko, że skoro tak serwis stwierdził to on nie może podważać decyzji serwisu. Powiedziałem, że oglądałem modele LG w sklepach i nie zauważyłem takich wad i - uwaga - wyświetlany był program tv a nie podkręcona wizualizacja. Pan stwierdził, że ......nie może podważać opinii serwisu. Czyli jedne mają wadliwy obraz a inne nie . Mam w tym miejscu pytanie - co zatem jest zgodne ze specyfikacją - te bez wad czy te z wadami. Bo może powinienem starać się o wymianę na model niezgodny ze specyfikacją - )

Link to post
Share on other sites

 

Aha byłbym zapomniał. Rozmawiałem z infolinią już 3 razy w temacie dlaczego nie ma modelu 60lb650v na oficjalnej stronie LG i za każdym razem słyszałem - zgłoszę ten problem. jak się domyślacie - zero efektu. jak nie było tak nie ma.

http://www.lg.com/pl/wsparcie-produktowe/lg-60LB650V

A to co?

 

 

Dłuższy czas śledziłem ten wątek ponieważ sam mam 2 tv LG - jak dotąd jestem z nich zadowolony ale lepiej dowiedzieć się co w razie pproblemów ze sprzętem. Ale wraz z czasem oraz w połączeniu z faktem, że kumplowi LG wymienił telewizor w ramach gwarancji w czasie 3 dni na nowy (w jego tv rozwarstwiała się obudowa z jednej strony) nie robiąc najmniejszych problemów (kurier przyjechał odebrać uszkodzony w ciągu 24 godzin od zgłoszenia) to coraz bardziej po głowie zaczynają mi skojarzenia z :

http://wyborcza.biz/biznes/1,101558,13784180,Samsung_placil_studentom__by_oczerniali_HTC___To_stanowi.html#TRrelSST

Edytowane przez bergercs
Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

Witam Kolegów - otrzymałem pismo z Sądu Polubownego, odesłano mój wniosek z uwagi na niewyrażenie zgody na Sąd Polubowny - przez firmę LG. Tak jak się spodziewałem. Firma o światowym wizerunku ma głęboko gdzieś, że oszukuje Klientów produkując i sprzedając buble, że reklamuje jakie to doskonałe obrazy emitują produkowane przez LG - telewizory, jak wiernie odwzorowują rzeczywiste barwy i jak charakteryzują się idealną ostrością. Stek kłamstw a wmawianie Klientowi, że wady to norma zgodna ze specyfikacją - to już szczyt obłudy i zwyczajne oszustwo. LG po prostu nie potrafi produkować niewadliwych telewizorów ale za to potrafi je reklamować jako pełnowartościowe. W związku z powyższym oraz mając zwłaszcza na uwadze kłamliwą reklamę wprowadzającą potencjalnych Klientów w błąd celem - w sposób naruszający punkty ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwej konkurencji i stosowaniu nieuczciwych praktyk handlowych - zwiększenia udziału na rynku - składam pozew do Sądu Powszechnego. Powołam na świadków Panów z serwisu LG, z chat-u online, osoby korespondujące ze mną ze strony LG, niezawisłego rzeczoznawcę sądowego w przedmiocie RTV oraz inne objęte tą sprawą. Aha - pozdrawiam osoby z LG - pilnie śledzące moje wpisy - ...... nie odpuszczam i nie będzie miło.........

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
  • 4 tygodnie później...

Odnawiam post po kilku miesiącach powtarzam kilku, LG nawet nie odpowiedziało na moją reklamację dotyczącą smart tv,pilota magic .LG Polska nie chce i nie realizuje postanowień związanych z gwarancją >Zanim kupisz LG to się zastanów czy niższy koszt tv jest warty bo ani gwarancji ani też radości z telewizora nie uświadczysz.LG to oszuści!!!!!!!!!!!!!

 

Jeżeli potrzebujesz pomocy w wyborze tv napisz pomogę.

Link to post
Share on other sites

No fajnie PIH instytucja Państwowa, która ma nas chronić przed nieuczciwymi handlowcami nic nie zrobi. Bo jakieś tam LG nie wyraziło zgody na sąd polubowny, porażka. Swoją drogą mnie PIH również nie pomógł. Olali mnie po całości to chyba taka fikcyjna instytucja w teoretycznym kraju do obsadzanie etatów i korzystania z naszej kasy. Może UOKiK coś w Tej kwestii poradzi. Odmawianie klientowi uzasadnionej reklamacji bez jej rozpatrzenia jest naruszeniem interesów klientów. Na pewno znajdzie się sporo osób, z którymi LG postąpiło podobnie. W kupie siła. Bojkot LG na masową skalę.     

Link to post
Share on other sites

Witam Wszystkich ! Spieszę podzielić się najnowszymi informacjami - w dniu wczorajszym tj. 01.12.2014 r - po kolejnym zgłoszeniu do firmy LG - wad występujących w jakości obrazu w moim LG 60 lb650v / ciemniejsze i jaśniejsze pasy pionowe, falująca - niestabilna ostrość obrazu - krótko mówiąc - obraz tragedia jak na tak reklamowany model / - pojawił się tym razem inny Pan Serwisant / miły, sympatyczny - nie proponował / jak Jego poprzednicy / oglądania tv z odległości 6 metrów, żeby nie było widać wad w wyświetlanym obrazie - porobił zdjęcia obrazu w tym występujących pasów, tabliczki znamionowej i poinformował nas / mnie i żonę /, że naszą sprawą interesuje się fabryka, że interesuje się Mława i Wrocław, że być może zechcą specjaliści z fabryki obejrzeć mój egzemplarz u mnie w domu / zaprosiłem serdecznie /, że być może zabiorą mój egzemplarz do specjalistycznego sprawdzenia a mnie w tym czasie udostępnią egzemplarz inny aby nie pozbawiać mnie tv, że być może zaproponują wymianę na inny model / nie na lb650v/ ale najprawdopodobniej mniejszy albo być może zostanie zwrócona mi należność za którą nabyłem tv. Ale o tym wszystkim zadecyduje specjalny Dział - o czy zostanę poinformowany. Kwestia wadliwości jakości obrazu w moim LG60lb650v ciągnie się już ponad 4 miesiące...przy : - zmieniających się kolejnych osobach z Serwisu - robiących zdjęcia, zapisujących skrzętnie uwagi na specjalnych formularzach, oczekiwaniach na informacje, decyzje, postanowienia, przy niewyrażeniu ze strony firmy LG - zgody na Sąd Polubowny ..............!!! / posiadam pismo w tej sprawie / - w sytuacji kiedy - jako Klient - posiadający gwarancję - nie wnoszę o nic innego w ramach przysługujących mi praw wynikających z warunków gwarancji - jak jedynie o jedno - o prawidłowo działający telewizor pozbawiony wad jakości wyświetlanego obrazu. Reasumując - skoro w innych egzemplarzach modelu LG 60 lb650v - nie występują wspomniane wady - wystarczyłoby wykazać się prokonsumenckim profesjonalnym działaniem jako firmy o ogólnoświatowej marce i znaku towarowym rozpoznawalnym na całym świecie - i wadliwy telewizor zwyczajnie wymienić a nie tworzyć w opinii obecnych i potencjalnych przyszłych Klientów - obrazu firmy nierzetelnej, nie potrafiącej przyznać się do wyprodukowania wadliwego modelu i nie szanującej nabywców swoich wyrobów. I zamiast wyjątkowo szybko rosnącego kręgu zainteresowanych moim przypadkiem zarówno osób fizycznych jak i instytucji - zakończyć sprawę dużo wcześniej - zwyczajnie - profesjonalnie - prawidłowo - tak jak to robią inne firmy - naprawić lub wymienić wadliwy telewizor. No chyba, że posiada się pewność, iż zarówno naprawa czy wymiana - nie przyniesie pozytywnego efektu .....a to już świadczyć może o fakcie, iż reklama modelu LG 60lb650v to jedno a jakość uzyskana podczas jego produkcji - to zupełnie co innego. Naturalnie o dalszym przebiegu zdarzeń - będę informował na bieżąco. Paweł Grabowski tel. 608808888


Witam Wszystkich - jeszcze nic nie wiem tzn. nie przedstawiono mi żadnej propozycji ale - uwaga - ciekawostka - moje zgłoszenie naprawy na stronie LG uzyskało status "anulowane". Nikt się ze mną w tej sprawie nie kontaktował, aby wyjaśnić dlaczego anulowano moje zgłoszenie naprawy..... czyżby kolejne "zgodne ze specyfikacją" - tym razem zachowanie w stosunku do Klienta. Niezwłocznie poinformuję o dalszych poczynaniach firmy LG, która jak do tej pory - od ponad 4 miesięcy - nie potrafi rzetelnie, profesjonalnie i uczciwie zakończyć tej kwestii. 

Link to post
Share on other sites

Witam Wszystkich ! Po wizycie Pana Serwisanta który porobił zdjęcia pasów na ekranie oraz który stwierdził, że albo wymienią albo zwrócą należność a także, że czekamy na stanowisko fabryki - UWAGA - w dniu dzisiejszym otrzymałem pismo z fabryki - UWAGA 2 - że telewizor jest sprawny oraz , że nie stwierdzono pasów na obrazie !!!!! Szczyt obłudy, kłamstwa i bezczelności - to jest ewidentne kłamstwo i oszukiwanie Klientów. Jednym słowem firma LG to KPINA Z KLIENTÓW - firma produkuje bubel lb650v i wmawia, że telewizor odbiera prawidłowo. Szczyt zakłamania i fałszu !!! W związku z powyższym w przyszłym tygodniu składam pozew do Sądu Cywilnego - powołując na świadka Pana Mariusza Klu...a, Pana Mariusza Piel...ka, Pana Sebastiana Szny...wskiego - ciekawe co pod przysięgą zeznają .......na ich stwierdzenia mam świadka obecnego przy każdej wizycie domowej. Po prostu firma LG nie potrafi przyznać się, że ich reklama tego modelu to wprowadzanie Klientów w błąd = a stosowanie nieuczciwej reklamy to stosowny paragraf. aha życzę miłej lektury pracownikom LG, którzy regularnie śledzą moje posty na tym forum. Jeśli tak wygląda prokonsumenckie podejście do Klienta według firmy LG - to apeluję do Wszystkich - NIE KUPUJCIE ŻADNYCH SPRZĘTÓW TEJ FIRMY - bo z całą pewnością będziecie oszukani i zlekceważeni. Firma LG zwyczajnie oszukuje swoich Klientów - a jeśli firma LG ma ochotę wytoczyć mi proces za zniesławienie - podaję pełne moje dane i z chęcią spotkam się z Lg w Sądzie - a oto moje dane : Paweł Grabowski 03-134 Warszawa ul. Książkowa 9c  tel 608808888. Będę szybszy - w poniedziałek wnoszę sprawę do Sądu Cywilnego. Będę Was informował na bieżąco ......


Witam Wszystkich ! Po wizycie Pana Serwisanta który porobił zdjęcia pasów na ekranie oraz który stwierdził, że albo wymienią albo zwrócą należność a także, że czekamy na stanowisko fabryki - UWAGA - w dniu dzisiejszym otrzymałem pismo z fabryki - UWAGA 2 - że telewizor jest sprawny oraz , że nie stwierdzono pasów na obrazie !!!!! Szczyt obłudy, kłamstwa i bezczelności - to jest ewidentne kłamstwo i oszukiwanie Klientów. Jednym słowem firma LG to KPINA Z KLIENTÓW - firma produkuje bubel lb650v i wmawia, że telewizor odbiera prawidłowo. Szczyt zakłamania i fałszu !!! W związku z powyższym w przyszłym tygodniu składam pozew do Sądu Cywilnego - powołując na świadka Pana Mariusza Klu...a, Pana Mariusza Piel...ka, Pana Sebastiana Szny...wskiego - ciekawe co pod przysięgą zeznają .......na ich stwierdzenia mam świadka obecnego przy każdej wizycie domowej. Po prostu firma LG nie potrafi przyznać się, że ich reklama tego modelu to wprowadzanie Klientów w błąd = a stosowanie nieuczciwej reklamy to stosowny paragraf. aha życzę miłej lektury pracownikom LG, którzy regularnie śledzą moje posty na tym forum. Jeśli tak wygląda prokonsumenckie podejście do Klienta według firmy LG - to apeluję do Wszystkich - NIE KUPUJCIE ŻADNYCH SPRZĘTÓW TEJ FIRMY - bo z całą pewnością będziecie oszukani i zlekceważeni. Firma LG zwyczajnie oszukuje swoich Klientów - a jeśli firma LG ma ochotę wytoczyć mi proces za zniesławienie - podaję pełne moje dane i z chęcią spotkam się z Lg w Sądzie - a oto moje dane : Paweł Grabowski 03-134 Warszawa ul. Książkowa 9c  tel 608808888. Będę szybszy - w poniedziałek wnoszę sprawę do Sądu Cywilnego. Będę Was informował na bieżąco ......

Edytowane przez schlafrock
Link to post
Share on other sites

Witajcie Wszyscy ! Spieszę z nowymi informacjami - jak pisałem Lg w piśmie oficjalnym stwierdziło, że mój tv jest sprawny a pasy nie występują. Zgłosiłem po raz kolejny naprawę podając te same wady. UWAGA ! - firma LG przyjęła moje zgłoszenie, skontaktował się ze mną telefonicznie ostatni z Panów Serwisantów i poinformował mnie, że moją sprawą zajmuje się Serwis Centralny przy ul. Wołowskiej w Warszawie. Oraz, że skontaktuje się ze mną / Serwis Centralny / w ciągu 14 dni.........jestem bardzo ciekaw co tym razem wymyśli ów Serwis na widoczne pasy na ekranie. I dodatkowa informacja - ponieważ łącząc się na infolinii LG z Konsultantem uprzednio wysłuchując tekstu o nagrywaniu rozmów - połączeniem - wyraziłem zgodę na nagrywanie rozmów. Poprosiłem mailowo firmę LG o przesłanie na mój adres email plików audio zawierających "nasze" rozmowy. Zatelefonował Pan Konsultant i stwierdził kategorycznie, że firma LG nie prześle mi tych plików. Poprosiłem zatem o przesłanie mi maila zawierającego w swojej treści - informację, że nie zostaną przesłane pliki audio. Pan Konsultant potwierdził, że taką informację prześle na mój adres email. Czekam juz kolejny dzień na spełnienie kolejnej obietnicy ze strony firmy Lg ......do dnia dzisiejszego moja skrzynka pozostaje w tym temacie pusta. Być może nie widzę wysłanego do mnie maila tak jak Serwisanci i Technicy firmy LG nie widzą pasów na ekranie mojego LG 60lb650v. Naturalnie - o dalszym przebiegu będę Was informował. Pozdrawiam .Paweł Grabowski grabpa@op.pl tel. 608808888


Witam Wszystkich. Przesyłam link z obrazem mojego 60lb650v . W ocenie "rzetelnej" firmy LG pasów nie ma. Sami ocenicie......zwłaszcza przy podejmowaniu decyzji o zakupie nowego tv przed Świętami.

 

a oto link 

http://www.imagebam.com/image/42a308372081210

Link to post
Share on other sites

To właściwie nie podchodzi nawet pod żaden banding tylko pod poważną usterkę podświetlenia/matrycy może dyfuzora. Niezłe jaja. W moim LM jest tylko delikatny banding (całe szczęście) aczkolwiek wiedziałem co kupuję kiedyś, bo przetrzepałem dużą torbę internetu o tym tv. Trzymam kciuki w walce z nimi i będę śledził z czystej ciekawości wątek.

Link to post
Share on other sites

Witam idą święta i wielu z was zechce wymienić kupić tv ...przestrzegam was przed tv firmy lg mam kilka złych doświadczeń z tą firmą zawsze był problem z reklamacją,automatycznie anulują twoje zgłoszenia serwisowe, albo jak przyjmą dostaniesz standardową odp cytuje: sprzęt sprawny technicznie i podpis działu reklamacji,oczywiście telewizor nie uświadczy nawet wizyty serwisanta bo dział reklamacji jest tak "smart" że wszystkie swoje decyzję podejmuje bez oględzin technika!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja miałem już dość lg polska i sprzedałem tv -1miesięczny i kupiłem coś innego i jestem mega zadowolony nie dlatego że to jest sony ale że mam piękne żywe naturalne kolory i super kąty widzenia i to nie jest matryca ips a widzę wszystko pod dużym kątem.

Kupując tv lg ze smart tv to tylko wydaje ci się iż jest on kombajnem multimedialnym bo w większości nic na nim nie uruchomisz link to mojego lg:

 

https://www.youtube.com/watch?v=kAKjPlKFa8s

 

Jeżeli potrzebujecie pomocy w wyborze tv to pomogę ,czy jestem specjalistą nieeee...ale przez pewien okres spędziłem ogromną ilość czasu na recenzjach i oglądaniu tych urządzeń,proszę o konkretne porady z dużą ilością szczegółów na priv.

 

Pozdrawiam.

 

  STOP 

!!!!LG!!!!

Link to post
Share on other sites

Witam Wszystkich ! Przekazuję Wam najnowszą informację - mój status na stronie oficjalnej Lg Wsparcie - jeśli chodzi o ostatnie zgłoszenie / opisane w postach powyżej / - określony jest jako "UKOŃCZONO" . Tzn. że co? Że wystarczy wysłać maila z informacją, że Serwis Główny z ul. Wołowskiej w Warszawie zajmuje się moją sprawą, że się skontaktują do 14 dni - i potem podać status zgłoszonej wady - jako UKOŃCZONO !!!????? Ukończono - tzn. co ???? Nierzetelność i lekceważenie a jednocześnie naigrywanie się z Klienta - to jak widać zachowanie " zgodne ze specyfikacją " sposobu obsługi Klienta przez firmę LG. Ciekawe jak zachowa się firma LG po ocenie jakości odbioru reklamowanego przeze mnie modelu LG 60lb650v - przeprowadzonej przez niezależnego biegłego powołanego przez Sąd Cywilny. Będę Was w dalszym ciągu informował na bieżąco ......


Witam Wszystkich ! w związku z statusem mojej ostatniej zgłoszonej wady tv skontaktowałem się telefonicznie w dniu dzisiejszym z infolinią "rzetelnej" i "uczciwej" firmy LG aby dowiedzieć się co znaczy słowo "UKOŃCZONO" ...i dowiedziałem się od Pan z Infolinii, że dlatego jest napis ukończono bo 19 sierpnia serwis wypowiedział się, że mój tv jest sprawny. Więc zacząłem od początku tłumaczyć, że tamtem czas jest już przeszły a ja w grudniu zgłosiłem kolejny raz te same usterki. Pan potwierdził, że w bazie ma z sierpnia informację, że mój tv jest sprawny i pozbawiony wad. Więc zakończyłem tę niekompetentną rozmowę i spytałme co w sprawie obiecanego maila, że LG nie może prześłać pliku audio z zapisami moich rozmów z Infolinią - i pomimo, że poprzedni Pan Infoliniarz obiecywał przesłać - dzisiaj dowiedziałem się, że rozmowy są niezbędne dla wewnętrzych spraw firmy LG - i że nie dostanę takiego maila.

Powiem krótko - Serwis firmy LG oraz pion techniczny - to grupa wyszkolonych w unikaniu odpowiedzialności za wadliwą produkcję - pseudoznawców, których - głównym zadaniem - jest lekceważenie, oszukiwanie i drwienie z Klienta - dlatego nie odpuszczam i cierpliwie czekam na wyznaczenie terminu sprawy przez Sąd Cywilny. Aha - myślę, że firma LG nie będzie miała nic przeciwko obecności kamer podczas toczącej się sprawy sądowej . Też mam prawo zadokumentować i zapoznać ze sprawą - jak największą ilość osób - w tym przyszłych potencjalnych Klientów firmy LG. 


Witam Wszystkich. W dniu wczorajszym rozmawiałem telefonicznie z Panem Serwisantem, który był ostatni na "oględzinach" mojego tv. Dla uszczegółowienia - zadzwoniłem ja - ponieważ jak można się domyślać - NIKT do dnia wczorajszego z Serwisu 

LG przy ulicy Wołowskiej w Warszawie nie raczył ani wykonać telefonu ani napisać maila.....czyli sposób i traktowanie Klienta - "zgodne ze specyfikacją". W rozmowie telefonicznej ze wspomnianym Panem Serwisantem / który wyraził zdziwienie, że od czasu kiedy wysłał do mnie informację /10/12.2014 r/ mailowo - NIKT z LG Wołowska się ze mną nie skontaktował/ - dowiedziałem się, iż z posiadanych przez Pana Serwisanta informacji - mam mieć tv albo wymieniony albo mam mieć zwróconą gotówkę i że Serwis LG Wołowska będzie się ze mną kontaktował w tej sprawie.......... Do tego momentu - NIC ..........pewnie są zajęci LAWINOWYM obniżaniem cen na swoje modele tv w jednej z dużych sieci elektromarketów ....byle WYPCHNĄĆ z magazynów, byle WEPCHNĄĆ Klientowi żeby potem jak już kupi to wymażone "cudo" tv - móc SIĘ WYPIĄĆ NA KLIENTA. O dalszym przebiegu będę Was naturalnie informował na bieżąco......

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...