Skocz do zawartości

[MULTI] World of Tanks


Recommended Posts

Ta gra zaczyna mnie wku... tzn denerwowac na tyle, ze mysle nad poszukaniem innej gry jako glownej rozrywki. Gra samemu w WoTa to czysty masochizm a ja niestety w klanie mam tylko kilka osob z ktorymi mi sie dobrze gra (pasuja do mojego agresywnego stylu gry). Zreszta znudzila mi sie troche, ciagle te same mapy a jak gram is6 i rzuca mnie 3 razy pod rzad na prochorowke to idzie sie zalamac...

Link to post
Share on other sites

Witam

Co do modów , parę dni temu zagrałem su 110 , zaczęliśmy wygrywać 5 do 3  ,nagle pojawił się kv 85 i 1 strzał 250 zdążyłem sie obrócić w jego stronę , 2 strzał 250 , jak zdążyłem wycelować to mnie dobił :[  . Jest możliwe aby przeładowanie wynosiło 3-4 sekundy na tym dziale .

Ja mam mody od aslains ,dość duży wybór konfiguracji i instalacji .

 

TheDariusz

Bez piwa grać nie moge a po 5-6 bitwach mam dość i idę zapalić bo mnie roznosi na wersji 9.2 lepiej się grało . 

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Tak mi odpowiedział na lagi support:

1. Pobierz i zainstaluj program na swój komputer: http://www.pingplotter.com/downloads/pngplt_std.exe
2. Zamknij wszystkie aplikacje, w tym torrenty, klienty DC, Skype, Gadu Gadu, przeglądarkę (IE, Mozilla Firefox, Opera), klienty pocztowe itd.
3. Uruchom program, rozwiń okno dialogowe.
4a. Dla serwera EU1 wpisz login.p1.worldoftanks.eu w polu „Address to Trace” (lewy górny róg)
4b. Dla serwera EU2 wpisz login.p2.worldoftanks.eu
5. Ustaw 1 second w polu "Trace Interval".
6. Naciśnij przycisk "Trace" (lewy dolny róg) lub przycisk "Enter".
7. Pozwól, aby program działał przynajmniej przez 30 minut.
8. Zapisz wyniki jako plik pp2. (W zakładce File, "Save Sample Set") i załącz do swojej odpowiedzi.

 

Generalnie problem w moim przypadku leży po stronie niemieckiego operatora Telia, ping na EU1 dochodzi do 200.

Link to post
Share on other sites

To nie działa u mnie. Wystarczy poczytać czat. Ludzie w drużynie przegranej skarżą się na lagi. Kiedy gra jest ustawiona na przegraną, macie nie tylko słabsze RNG ale także lagi i dropy klatek. To ostatnie jest niesamowicie dziwne, ale od roku jak mam i5 widzę różnicę ok. 10 klatek i mniej. Czasem są też dziwne dropy.

Edytowane przez Bichits
Link to post
Share on other sites

Ja na mapie Charków mam 25 FPS średnio przy R9 270, mój kolega ma i5 podkręconą do 4,5 GHz i GTX 770 też podkręconego i na tej mapie ma średnio 35-40 FPS, tak więc optymalizacja świetna. Najlepsze jest to że moja karta graficzna w tej grze była chyba max wykorzystana w 25%. Lagi teraz są głównie przez gówniane serwery wota i jeszcze gorsze serwery niemieckie operatora Telia. Ja w godzinach wieczornych grać mogę tylko na EU2 i to też tak sobie. Mój operator to orange, mieszkam w kujawsko-pomorskim, za to mój kolega ma odwrotnie tylko że mieszka w Kielcach, ten sam operator. Jak robiliśmy testy tym ping plotterem to ciągle problemy były na serwerze w warszawie i tych gównach niemieckich. Taki rozwinięty kraj a serwery...

Edytowane przez TheDariusz
Link to post
Share on other sites

Załoga na 87 % + wentylacja + dosyłacz = +/- 4.16 sec reloadu :)

 

Pierwsze wrażenia bardzo pozytywne. Dobry reload,celowanie nie najgorsze,wieża czasem coś odbija, z racji wysokiej masy można taranować, dodatkowo zamocowałem osłonę przeciw odłamkową.No i zarobki :) 1300 dmgu to jakieś 30.000 srebra :)

Niestety mobilność średniawa, no ale nie można mieć wszystkiego.

 

Na 5 bitew 5 wygranych  8-)

 

Zapomniałem,1300hp robi swoje.

Edytowane przez Vortavor
Link to post
Share on other sites

 

 

Zmiany w pierwszym teście publicznym wersji 0.9.4 w stosunku do wersji 0.9.3
  • Zmieniono format Bitew drużynowych (7/54 zamiast 7/42, zmienione warunki zwycięstwa).
  • Wprowadzono duże ulepszenia i zmiany w trybie Twierdz.
  • Usunięto niektóre problemy z modelami wizualnymi następujących pojazdów: SU-100, IS-7, JagdPanther, M24 Chaffee, Т37, LTTB, Ru 251.
  • Naprawiono usterki modeli uszkodzeń dla następujących pojazdów: M24 Chaffee, KV-85.
  • Poprawiono niewłaściwe oznaczenie wież niszczyciela czołgów T67.
  • Zmieniono parametry czołgu Т-34-3: czas przeładowania zmniejszono z 14,4 do 13,4 s., zmniejszono dyspersję podczas obrotu wieży o 25%.
  • Zmieniono parametry niszczyciela czołgów AT 15A: zwiększono liczbę PW z 850 do 1050, obniżono maksymalny poziom bitwy do VIII.
  • Naprawiono współczynniki ukrycia w czołgu Т-54 lightweight.
  • Poprawiono i ulepszono następujące mapy: Komaryn, Malinowka, Lotnisko, Koło podbiegunowe.
  • Ulepszono wydajność mapy Wichura.
  • Dodano efekt przygotowania artyleryjskiego w trakcie odliczania przed bitwą na niektórych mapach.
  • Naprawiono rozbieżności między modelami wizualnymi i modelami zniszczeń dla niektórych obiektów otoczenia.
  • Usunięto problem z pojazdami wyrzucanymi w powietrze podczas przejeżdżania przez niektóre obiekty otoczenia.
  • Usunięto spadek wydajności podczas wyświetlania niektórych pojazdów w jakości HD.
  • Ulepszono wydajność renderowania cieni oraz jakość wyrenderowanych cieni.
  • Ulepszono wydajność renderowania klatek dla większości konfiguracji.
  • Zoptymalizowano działanie niektórych elementów interfejsu bitwy.
  • Opcja włączania/wyłączania potrójnego buforowania jest ponownie dostępna w menu ustawień graficznych.
  • Usunięto usterkę polegającą na pojawianiu się na ekranie artefaktów graficznych po zmianie rozdzielczości.
  • Naprawiono niektóre przypadki zawieszania się i awarii klienta gry.
  • Opracowano ponownie w pełni dźwięki strzałów.
  • Poprawiono dźwięki zniszczenia pojazdu poprzez taranowanie.
  • Poprawiono dźwięki zniszczenia wybuchających obiektów.
  • Usunięto przerwy w odtwarzaniu dźwięku silnika w przypadku wielu pojazdów stojących blisko siebie.
  • Zmieniono warunki uszkodzeń powodowanych przez odstrzeloną wieżę.
  • Rozszerzono listę nazwisk członków załogi.
  • Usunięto Bitwy historyczne z opcji menu trybów bitwy.
  • Opracowano ponownie efekty pocisków uderzających w niektóre powierzchnie.
  • Usunięto niektóre problemy z interfejsem i rozgrywką w trybie Twierdz.
  • Przerwy w odznaczeniach seryjnych są obecnie liczone poprawnie.
  • Naprawiono dysproporcję między wielkością znaczników i minimapy podczas zbliżania.
  • Issue with the Platoon channel becoming blocked when creating a Platoon fixed.
  • Naprawiono usterkę polegającą na pojawianiu się komunikatu o karze za dezercję po wychodzeniu z trybu powtórki.
  • Naprawiono usterki funkcjonalności czatu tekstowego w Kompaniach czołgów.
  • Usunięto usterkę polegającą na zwieszaniu się okna wyszukiwania kompanii podczas tworzenia plutonu.
  • Usunięto zawieszanie się gry na „Aktualizacji załogi...” podczas wracania do garażu.
  • Naprawiono wyświetlanie ikony piątej umiejętności członka załogi.
  • Naprawiono warunki zdobycia odznaczenia Łowca.
  • Usunięto usterkę polegającą na przywróceniu wyboru serwera na „Auto” po nieudanym logowaniu (np. po wpisaniu nieprawidłowego hasła).
  • Naprawiono niektóre błędy związane z odtwarzaniem powtórek.
  • Naprawiono wyświetlanie logo klanu w garażu dla rozdzielczości ekranu większych niż 1280 pikseli w poziomie.
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...