Skocz do zawartości

Prosty telefon


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez BARTOL48,

Recommended Posts

Na telefonach się nie znam, niech mi ktoś łopatologicznie wyjaśni który klocek z poniższych będzie najtrafniejszym wyborem do dzwonienia, smsowania i ustawienia budzika.

Nie ważne są tu bajery, ale prostota obsługi i niejako niezawodność, płynność działania oraz żywotność baterii.

Do wyboru są:

Nokia 515

Samsung 5160
HTC Desire 300

Sony Xperia M

Ciągnie mnie do tej Nokii, bo odstręcza mnie android, choć HTC też zdaje się niegłupi, ale jak mówiłem, nie znam się więc proszę o pomoc. 

(oczekiwana odpowiedź w stylu, "weź <ten> bo jest prosty w obsłudze, będzie płynnie działać, nie zapcha się, a bateria trzyma całkiem długo", dzięki!)

Link to post
Share on other sites
  • Rozwiązanie

Cóż, Samsunga bym odrzucił ze względu na wyświetlacz. Nawet patrząc na wprost kolory uciekają ;/ HTC nie jest demonem szybkości więc użytkowanie go może nie należeć do przyjemnych. Xperia M wypada tu najlepiej ale jeśli smart jest Ci zupełnie obojętny to najlepszym wyborem wydaje się być Nokia. Do esemesów rozmów jak znalazł. Jest nieźle wykonana (amelinium).

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Nie, to nie dla mnie.

Mój ajfą jeszcze zipie. Bateria ucieka, ale to przez durny Edge który z niewiadomych przyczyn się włączył, i nie chce wyłączyć :x 
Czekam na ip6, bo wypsztykałem się z kasy na tableta.

 

A jeśli rez będzie zazdrosny, to kolejny argument za nokią :D

Link to post
Share on other sites

Bartol miałem tego samsunga w rękach i obraz był w porządku jak na taki telefonik. Sporo osób go chwali, duży wyświetlacz, ładna obudowa, aparat. Co do nokii nie miałem jej w rękach, ale jest podobna do samsunga. Htc trzeba odrzucić na wstępie. Xperia m to jednak dotyk. Wybór pomiędzy 2 prostymi fonami wg mnie sprowadzi się do marki i wyglądu.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
Gość
This topic is now closed to further replies.