Blue Devil 5 Napisano 2 Maja 2014 Udostępnij Napisano 2 Maja 2014 (edytowane) Dobry wieczorek. Jeśli ktoś w najbliższym czasie planuje zamówić coś w Komputroniku z opcją rezerwacji w salonie, to polecam dokładnie sprawdzić końcowe ceny produktu. Okazuje się bowiem (przynajmniej w moim przypadku), że Komputronik zaczął ściągać opłaty za tę opcję "transportu". Wcześniej wszystko było oczywiście bezpłatne. Szczęśliwie szybko się zorientowałem i wycofałem się, zanim sfinalizowałem, jednakże każdemu polecam sprawdzenie i to dokładne, bo wyszły mi czasami zawrotne kwoty (jako królika doświadczalnego wybrałem wiatraka 120mm dodatkowo chłodzenie SPC Fera2): - np. dla salonu w Bełchatowie, czy Zakopanem Komputronik wołał sobie... 14,82 zł (sic!) - dla np. Białegostoku wołali 4,92 zł Polecam każdemu sprawdzić ile wynosi "bonus". Pozdrawiam! Edytowane 2 Maja 2014 przez Blue Devil 3 Cytuj Link to post Share on other sites
Krystian69 682 Napisano 2 Maja 2014 Udostępnij Napisano 2 Maja 2014 Nie od dzisiaj się na to zwraca uwagę, tylko jedno mnie zastanawia ze do nie których salonów dostawa za free, na szczęście mam za free 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Blue Devil 5 Napisano 2 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Maja 2014 Nie od dzisiaj się na to zwraca uwagę, tylko jedno mnie zastanawia ze do nie których salonów dostawa za free, na szczęście mam za free A do których salonów za free? Sprawdziłem wcześniej z ciekawości ich "główny" czyli przy Wołczyńskiej i... liczyli opłatę xD Cytuj Link to post Share on other sites
Krystian69 682 Napisano 2 Maja 2014 Udostępnij Napisano 2 Maja 2014 Np. Rawicz Widzę ze jednak też już płatne, Teraz to mają minusa u mnie jak może być rezerwacja w salonie płatna :-/ bez przesady :-[ 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Blue Devil 5 Napisano 2 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Maja 2014 (edytowane) Np. Rawicz Widzę ze jednak też już płatne, Teraz to mają minusa u mnie jak może być rezerwacja w salonie płatna :-/ bez przesady :-[ Z dniem dzisiejszym stracili również i mnie - stałego klienta. Ten pomysł to totalna kpina i absurd. A planowałem w najbliższym czasie zostawić u nich nieco pieniędzy. No ale cóż, zapomnieli, że mają konkurencję. Co prawda kupiłem "aż" o 1 zł taniej to co chciałem, ale jeszcze im się to wprowadzenie opłat czkawką odbije. Żenada totalna. Niech jeszcze wprowadzą płatny dostęp SMS do możliwości zamawiania przez internet Edytowane 2 Maja 2014 przez Blue Devil Cytuj Link to post Share on other sites
Krystian69 682 Napisano 2 Maja 2014 Udostępnij Napisano 2 Maja 2014 Sam fakt ze komputronik jest najdroższy to jeszcze rezerwacje płatne robią, ale drobne pierdolki zawsze u nich brałem Cytuj Link to post Share on other sites
Blue Devil 5 Napisano 2 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Maja 2014 Sam fakt ze komputronik jest najdroższy Szczerze mówiąc, to aż tak ostatnio nie było u nich źle z cenami. Jak szukałem nowego zasilacza, to Komputronik plasował się około połowy "tabeli", a w nieco tańszych sklepach po doliczeniu za wysyłkę komputronik wyszedł najtaniej. W dodatku mam salon w miejscu zamieszkania, więc to dodatkowy komfort. ale drobne *******ki zawsze u nich brałem Ja tak samo robiłem, bo różnica 2-3 zł na drobiazgach to naprawdę niewiele, czasami potrafili się naprawdę ekspresowo uwinąć i miałem niektóre zamówienia po rezerwacji już następnego dnia gotowe do odbioru. Obsługa w moim salonie też była ok. Poza tym ich atut to spory wybór różnych produktów. Wracając do cen jeszcze, mimo że nie są tragiczni, to zgadzam się, że generalnie mogliby nieco spuścić z niektórych, bo nie wszędzie prezentują się zachęcająco, ale na razie to się pogrążyli wprowadzeniem opłat za rezerwację w salonie... Generalnie ostatnimi czasy ze sklepami internetowymi tragedia i regres... Komputronik kosi za rezerwację w salonie, a morele.net niemiłosiernie długo realizuje nawet drobne zamówienia (5 dni z odbiorem osobistym!!!) Cytuj Link to post Share on other sites
sebbo98 658 Napisano 2 Maja 2014 Udostępnij Napisano 2 Maja 2014 Mam nadzieje, ze macie na uwadze takze inne sklepy. Wszyscy robia to samo, morele.net nalicza chyba 2,3%, proline w niektorych przypadkach takze ma ceny wyzsze w sklepie niz przez internet. Cytuj Link to post Share on other sites
Blue Devil 5 Napisano 3 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2014 Mam nadzieje, ze macie na uwadze takze inne sklepy. Wszyscy robia to samo, morele.net nalicza chyba 2,3%, proline w niektorych przypadkach takze ma ceny wyzsze w sklepie niz przez internet. sebbo98 zamówiłem od tamtego roku kilka rzeczy na morele i ani razu nie płaciłem za odbiór w netpunkcie. Kilka dni temu też zamówiłem wiatrak i opłata: 0 zł. Cytuj Link to post Share on other sites
bar1004 102 Napisano 3 Maja 2014 Udostępnij Napisano 3 Maja 2014 @@sebbo98, przydałoby się najpierw przeczytać za co naliczają te 2,3%, jest to naliczane tylko w przypadku płatności kartą płatniczą, paypalem lub e-przelewem i wcale nie jest związane z odbiorem osobistym w salonie. Cytuj Link to post Share on other sites
Synergia 1598 Napisano 3 Maja 2014 Udostępnij Napisano 3 Maja 2014 Komputronik kosi za rezerwację w salonie, a morele.net niemiłosiernie długo realizuje nawet drobne zamówienia (5 dni z odbiorem osobistym!!!) Ostatnio brałem u nich torbe od laptopa. Zamówiłem parę egzemplarzy by "poprzymierzać" Zamówiłem w niedziele a w poniedziałek wieczorem wsio było do odbioru OFc za freee( kidyś krzyczeli sobie 9 złza odbió w netpunkcie) Cytuj Link to post Share on other sites
Blue Devil 5 Napisano 5 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Maja 2014 Ostatnio brałem u nich torbe od laptopa. Zamówiłem parę egzemplarzy by "poprzymierzać" Zamówiłem w niedziele a w poniedziałek wieczorem wsio było do odbioru OFc za freee( kidyś krzyczeli sobie 9 złza odbió w netpunkcie) Ja zamówiłem u nich w piątek wieczorem śmigło, dopiero dzisiaj mi potwierdzili rezerwację, a przewidywany termin odbioru jest w piątek. Długo, ale przeżyje, bo nie goni mnie czas, a za odbiór nie zapłacę ani grosza. Można to skwitować: coś za coś Cytuj Link to post Share on other sites
Piotr Janus - Komputronik 0 Napisano 5 Maja 2014 Udostępnij Napisano 5 Maja 2014 Drodzy Forumowicze Benchmark.pl, chcąc zapewnić Wam pełny dostęp do informacji, spieszymy z wyjaśnieniami dot. zmian w kosztach transportu, które byliśmy zmuszeni wprowadzić z końcem kwietnia: Staramy się dostarczać naszym Klientom, jak najlepsze produkty w jak najlepszych cenach. Do tej pory całość kosztów operacyjno-logistycznych leżała po naszej stronie, co w wielu przypadkach wpływało na opłacalność sprzedaży niektórych urządzeń (zwłaszcza produkty o niskiej wartości). Z tego powodu byliśmy zmuszeni do podjęcia decyzji o wprowadzeniu opłat na rezerwację towaru w salonie, która wynosi: - 4 zł netto przy wartości transakcji od 0 do 100 zł - 2 zł netto przy wartości transakcji od 101 zł do 200 zł - Przy transakcjach powyżej 200 zł, opłata ta jest niedoliczana. Warto zauważyć, że jest to tendencja coraz bardziej powszechna na polskim rynku. Jednocześnie chcemy podkreślić, iż zdecydowana większość transakcji dokonywanych dotychczas w naszym sklepie przewyższa kwotę 200 zł, tak więc wprowadzenie dodatkowych opłat dotyczy stosunkowo nielicznej grupy Klientów. Mamy nadzieję, drodzy Forumowicze, że rozumiecie naszą decyzję i nadal będziecie chętnie korzystać z oferty Komputronik. Pozdrawiam, Piotr Janus Zespół Komputronik.pl Cytuj Link to post Share on other sites
Blue Devil 5 Napisano 5 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Maja 2014 (edytowane) chcąc zapewnić Wam pełny dostęp do informacji, spieszymy z wyjaśnieniami dot. zmian w kosztach transportu, które byliśmy zmuszeni wprowadzić z końcem kwietnia Rzeczywiście tempo godne podziwu, trzeba było kilku dni i komentarzy czytelników... Jednocześnie chcemy podkreślić, iż zdecydowana większość transakcji dokonywanych dotychczas w naszym sklepie przewyższa kwotę 200 zł, tak więc wprowadzenie dodatkowych opłat dotyczy stosunkowo nielicznej grupy Klientów. To skoro tak zdecydowaną ilość transakcji było na kwoty powyżej 200 zł, to skąd nagle wzięło się tłumaczenie o jakiejś nieopłacalności? W drugim zdaniu pisze się o stosunkowo nielicznej grupie klientów, którzy kupują "za grosze"... Naprawdę, czy Ci "mniejsi" klienci, aż tak kładą finanse Komputronika, że trzeba było ich obciążać kosztami?! Mamy nadzieję, drodzy Forumowicze, że rozumiecie naszą decyzję i nadal będziecie chętnie korzystać z oferty Komputronik. Może i rozumiemy, ale korzystanie niestety się zakończyło, przynajmniej w moim przypadku. Może nie do końca za to, że wprowadzono opłaty (choć to też ma wpływ), ale za to, że wszelkie uzasadnienia podano dopiero po ujawnieniu faktu przez czytelników i klientów zarazem. Tu chodzi o mało eleganckie zachowanie sklepu. Edytowane 5 Maja 2014 przez Blue Devil Cytuj Link to post Share on other sites
Piotr Janus - Komputronik 0 Napisano 5 Maja 2014 Udostępnij Napisano 5 Maja 2014 Nasza odpowiedź jest reakcją na pojawiające się wątpliwości. Klienci podczas zakupów informowani są o dodatkowych opłatach i mogą wówczas podjąć odpowiednią decyzję. Uważamy, że każdy miał dostęp do tej wiadomości. Gdy jednak okazało się, że pojawiają się pewne niejasności, zaczęliśmy na bieżąco wyjaśniać sytuację. Wprawdzie sprzedaż małych urządzeń to mniejsza część transakcji, lecz cały czas ma w nich swój udział, a sprzedawanie urządzeń poza granicami opłacalności mija się z celem w każdym biznesie. Rzeczywiście tempo godne podziwu, trzeba było kilku dni i komentarzy czytelników... To skoro tak zdecydowaną ilość transakcji było na kwoty powyżej 200 zł, to skąd nagle wzięło się tłumaczenie o jakiejś nieopłacalności? W drugim zdaniu pisze się o stosunkowo nielicznej grupie klientów, którzy kupują "za grosze"... Naprawdę, czy Ci "mniejsi" klienci, aż tak kładą finanse Komputronika, że trzeba było ich obciążać kosztami?! Może i rozumiemy, ale korzystanie niestety się zakończyło, przynajmniej w moim przypadku. Może nie do końca za to, że wprowadzono opłaty (choć to też ma wpływ), ale za to, że wszelkie uzasadnienia podano dopiero po ujawnieniu faktu przez czytelników i klientów zarazem. Tu chodzi o mało eleganckie zachowanie sklepu. Cytuj Link to post Share on other sites
Blue Devil 5 Napisano 5 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Maja 2014 Wprawdzie sprzedaż małych urządzeń to mniejsza część transakcji, lecz cały czas ma w nich swój udział, a sprzedawanie urządzeń poza granicami opłacalności mija się z celem w każdym biznesie. To akurat rozumiem, wydaje mi się jednak, że "zwykłe" podniesienie cen na te małe produkty odniosłoby inne skutki, niż przy takim postępowaniu jak teraz. Nie mnie jednak Was uczyć, macie za to odpowiedzialnych ludzi, ja jako klient czuje się jak się czuję (na pewno Pan się domyśla jak). Mam nadzieję, że przed podjęciem podobnych kroków poinformujecie ludzi odpowiednio wcześniej. Cytuj Link to post Share on other sites
wonderboy 0 Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 Tak sie rozezlilem ta oplata, ze az sie zarejestrowalem :-) Chcialem kupic toner, prosta sprawa, wybieram salon jak zwykle, a tu 2.43. Ki diabel? Przelaczam pare razy tryb odbioru, moze jakis blad na stronie, ale nie wraca caly czas 2.43. No to google w ruch, znalazlem te strone -- wymieniona przez pana Piotra Janusa "informacja dla klientow" jest rownie bogata w tresci, jak napis na plocie w sasiedniej wsi (tyle, ze tu jest gorzej, bo brak napisu). Kolo tej oplaty powinno jak byk widniec "dodaj produktow za XXX a oplata bedzie wynosila zero". I juz chcialem to zrobic -- tj. wrzucic do koszyka dwa tonery, ale... pan Janus byl uprzejmy wspomniec o ciezkim losie Komputronika, ktory ponosi koszty dystrybucji we wlasnej sieci. Coz, moze logistyka nie jest najmocniejsza strona Komputronika, w kazdym razie poszukalem tego samego toneru u konkurencji i... 30 zlotych taniej. Czary? Oczywiscie zamawiam u konkurencji, a nie w Komputroniku -- jednoczesnie ciesze sie, ze moglem pomoc w walce z narastajacymi kosztami dystrybucji towarow. Dzieki temu, ze nic nie zamowilem, brak kosztow wlasnych w Komputroniku. ( przypomina mi sie tu Poczta Polska, ktora tak narzeka na detaliczna korespondencje, jakie ona biedna koszta wlasne ponosi, ze niedlugo ja calkowicie z tego wygryzie konkurencja, ktorej o dziwo ta wlasnie korespondencja nie przeszkadza, a co wiecej, generuje dochod ). Cytuj Link to post Share on other sites
spamator12 0 Napisano 24 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2016 (edytowane) Heh widze 2 termopady w browarze dostepne, no to chce zrobic rezerwacje w salonie - tak w tym samym browarze, ale licza za to dodatkowe 2,5zl. Za to, ze laskawie ich powiadomie i wezme towar z polki? Dziekuje za cos takiego wezme drozsze ale bez takich numerow. Narazacie sie tym na smiesznosc to juz lepiej doliczcie ta kwote do ceny towaru. Niedlugo bede placil za usmiech kierownika sklepu. Zeby nie bylo, ze tylko narzekam, z reklamacja karty uwineliscie sie w miare szybko - 3 tyg. Oferte macie bogata i w miare szybko dochodzi to do salonow. Ale ale ta dodatkowa oplata (ten sam salon w ktorym jest produkt dostepny) to kpina. EDIT: wlasnie widze, ze 'brat' komputronika (te same lebki to prowadza) proline tez ma zamowienie internetowe tansze, a odbior w salonie drozszy o 3zl. Szkoda w proline zamawialem naprawde duzo towaru i podobalo mi sie, ze moge pomacac przed decyzja, ale trudno moge wydawac nawet wiecej u innych ale bez takich zagrywek. Edytowane 24 Lipca 2016 przez spamator12 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.