Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam mój komputer od ostatniego czasu zaczął sie strasznie wieszać. Czasami jest tak że go uruchomię i wszystko jest ok cały czas lub do jakiegoś czasu. A czasami jak go włączę to już na starcie zawiesza się wszystko na około 30 sek. tak że nawet myszką ruszyć nie można i tak co 5 lub 10 min. A czasami wszystko jest ok. Oczywiście pomyślałem że to wina systemu lub jakiś wirusów więc wyczyściłem do cna dysk programem MHDD okazało się też że dysk ma 3 bad sectory. Zainstalowałem ponownie system Windows Vista 64 bit. przez jakiś czas niby było dobrze po 2, 3 dniach znowu zaczęły się zawieszki. Czy to wina dysku? lepiej spytam ekspertówOczko pozdrawiam Wesoły

Link to post
Share on other sites

To dziwne ale MHDD nie wykrył bad sectorów choć poprzednio zaraz po zerowaniu i remapowaniu wyświetlił mi kilka badów mimo to zainstalowałem system teraz po skanowaniu a minęło już trochę czasu nic nie znalazł. Ciekawe co mówi SMART bo nie znam się na nim ale wiem że moge polegac na was ;) dziwne jest też to że spod OS nie mogłem odczytać SMART ciekawe dlaczego.

 

Zrobiłem także test Memtest+ 4.10 nie znalazł żadnych problemów. Pozostaje sprawdzić płytę główną i procesor wiem że do tego służy prime 95 ale za bardzo nie znam tego programu gdybyście mogli mnie pokierować był bym bardzo wdzięczny. Wątpię aby to była karta graficzna a zasilacz jest w porządku.

 

SCRENY z MHDD:

http://www.wrzuc.to/6OVZSTom6p.wt

Link to post
Share on other sites

Ciekawe co mówi SMART bo nie znam się na nim ale wiem że moge polegac na was ;) dziwne jest też to że spod OS nie mogłem odczytać SMART ciekawe dlaczego.

wg tego co na fotkach w smart, to wszystko z hdd jest ok.

dysk ma ok roku przebiegu, włączany był ponad 5,7tyś razy i nie zarejestrowano bad sektorów.

A czym z pod win próbowałeś odczytywać?

Link to post
Share on other sites