Skocz do zawartości

[MULTI] Need For Speed - seria


Recommended Posts

  • 2 tygodnie później...

W trailerze można zauważyć kilka nowych samochodów: Chevrolet Corvette C6, Chevrolet Camaro Z28, Honda Integra Type R/Acura RSX, Honda S2000, Mazda RX-7, BMW M3 E30, BMW M3 E92, BMW M4 F82, Lamborghini Aventador, Mustang SVT Cobra, Nissan Silvia S15, Lamborghini Murcielago SV, Dodge Challanger, Policyjny Dodge Charger.  :]

Edytowane przez Gr4ndy
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

http://media-www-needforspeed.spark.ea.com/content/c-need-for-speed/pl_PL/customization/ford-mustang/_jcr_content/carousel/items/image.img.jpghttp://media-www-needforspeed.spark.ea.com/content/c-need-for-speed/pl_PL/customization/porsche-911-gt3-rs/_jcr_content/carousel/items/image.img.jpghttp://media-www-needforspeed.spark.ea.com/content/c-need-for-speed/pl_PL/customization/porsche-911-carrera-rsr/_jcr_content/carousel/items/image.img.jpghttp://media-www-needforspeed.spark.ea.com/content/c-need-for-speed/pl_PL/customization/nissan-silvia-spec-r/_jcr_content/carousel/items/image.img.jpghttp://media-www-needforspeed.spark.ea.com/content/c-need-for-speed/pl_PL/customization/mitsubishi-lancer-evolution-mr/_jcr_content/carousel/items/image.img.jpghttp://media-www-needforspeed.spark.ea.com/content/c-need-for-speed/pl_PL/customization/mazda-rx7-spirit-r/_jcr_content/carousel/items/image.img.jpghttp://media-www-needforspeed.spark.ea.com/content/c-need-for-speed/pl_PL/customization/lamborghini-huracan/_jcr_content/carousel/items/image.img.jpghttp://media-www-needforspeed.spark.ea.com/content/c-need-for-speed/pl_PL/customization/bmw-m4/_jcr_content/carousel/items/image_0.img.jpghttp://media-www-needforspeed.spark.ea.com/content/c-need-for-speed/pl_PL/customization/bmw-m3-evolution-ii-e30/_jcr_content/carousel/items/image.img.jpghttp://media-www-needforspeed.spark.ea.com/content/c-need-for-speed/pl_PL/customization/ford-focus-rs/_jcr_content/carousel/items/image_0.img.jpg

Edytowane przez Gr4ndy
  • Popieram 4
Link to post
Share on other sites

Trochę informacji o tuningu samochodów :D

 

Modyfikacja wyglądu:

 

 

Koła

Koła w samochodzie muszą robić wrażenie. Need for Speed udostępnia ci w tym temacie szeroką gamę opcji. Możesz modyfikować cztery koła jednocześnie, bądź stworzyć osobne ustawienia dla kół przednich i tylnych. Decyzja należy do ciebie.

Wybierz opony, zaciski hamulcowe i zamontuj zupełnie nowe tarcze hamulcowe – szeroka gama dostępnych opcji pozwoli ci stworzyć, co sobie wymarzysz. Gdy już koła będą gotowe do jazdy, pozostanie ci ostatni element – felgi.

 

Dzięki setkom dostępnych felg zawsze będzie w czym wybierać. Z pewnością jednak zapragniesz, by pasowały one do twojego auta. Malowanie felg dzieli się na dwa etapy – nakładanie koloru bazowego i wykończenia; w obu przypadkach dostępna jest pełna gama opcji. Omówimy je szczegółowo w ciągu nadchodzących dni, dlatego pamiętajcie, by regularnie sprawdzać aktualizacje.

Modyfikacji wyglądu kół dopełnia wybór rozmiaru felg. Dostępne są rozmiary od 14 do 22 cali. W rezultacie twoje cztery koła nabiorą niepowtarzalnego stylu. Piękno symetrii, a może coś bardziej szalonego – co wybierzesz?

 

Przód samochodu

Jedną z pierwszych rzeczy podczas prac nad przodem auta jest możliwość tuningu zawieszenia. Niezależnie od tego, czy obniżysz je do samej ziemi, podniesiesz na maksa, czy wybierzesz opcję pośrednią – możesz dostosować wysokość auta tak, jak ci się podoba. Gdy dorzucić do tego opcję regulacji nachylenia, a także rozstawu kół z przodu i z tyłu, otrzymasz szansę stworzenia czegoś naprawdę wyjątkowego.

Ostatnim elementem tuningu zawieszenia jest modyfikacja kąta nachylenia kół. Możesz ustawić go niezależenie dla przednich i tylnych kół, dzięki czemu zyskasz możliwość tworzenia aut wprost nie z tej ziemi.

 

Teraz kolej na karoserię – słysząc te słowa, zapewne do głowy przychodzi ci włókno węglowe, dlatego od tego właśnie zaczniemy. Będziesz mieć możliwość całkowitej modyfikacji maski samochodu – oznacza to także dostęp do wspomnianego wyżej materiału.

Nie ma idealnej maski bez równie imponującego zderzaka. A czym jest zderzak bez zestawu owiewek? W miarę, jak przód twojego auta zacznie nabierać pożądanego kształtu, zyskasz możliwość wprowadzenia dodatkowych poprawek stylistycznych.

Nie podobają ci się fabryczne reflektory? Zamień je na na coś, co będzie lepiej pasowało do twojego auta. Zanim przejdziesz dalej, pora zająć się dyfuzorem – element ten potrafi zmienić wspaniale prezentujące się auto w prawdziwą bestię motoryzacji.

O kołach już było, pora więc zająć się błotnikami. Dzięki możliwości indywidualnego doboru przednich i tylnych błotników, otrzymasz szansę nadania swoim czterem kołom prawdziwie unikalnego wyglądu, na które – bądźmy szczerzy – zasługują.

Na koniec zostaje przednia szyba. Możesz całkowicie usunąć przyciemnienie, sprawić, by była całkowicie czarna, wybrać coś pomiędzy. Lusterka wsteczne nie są wcale mniej ważne od swoich większych kuzynów i również mogą być modyfikowane, włącznie z całkowitą zmianą ich wyglądu. O wyjątkowości samochodu przesądzają drobne szczegóły – jednym z takich często niedocenianych, choć niezwykle ważnych detali, są boczne lusterka.

 

Tył samochodu

Spraw, by wszyscy, których wyprzedzisz, mieli na co popatrzeć, poprzez modyfikację tyłu swojego auta. Niemal zbrodnią byłoby nie zacząć od spojlera. Niezależnie od tego, czy jesteś miłośnikiem subtelnego wyglądu tzw. „lipów”, czy też skrzydła monstrualnych rozmiarów – na pewno znajdziesz coś dla siebie. Jeśli masz ochotę, możesz nawet zamontować podwójny spojler. W końcu dobrego nigdy za wiele!

Nadeszła pora, by wymienić nagłośnienie, a następnie zastąpić fabryczny bagażnik czymś, co będzie pasowało do ogólnego projektu auta.

 

Tył auta, który jest identyczny jak przód, to pójście na łatwiznę – w końcu to Need for Speed! Zderzaki, błotniki i owiewki można zmieniać niezależnie od tego, jak wyglądają ich odpowiedniki z przodu. Nawet jeśli zdecydujesz się nie wprowadzać żadnych zmian w stosunku do przodu auta, jest jeszcze sporo do zrobienia.

 

Nie podoba ci się brzmienie silnika? Wymiana układu wydechowego to najlepszy sposób, by mieć pewność, że auto zagra jak należy w trakcie nocnych szaleństw po ulicach Ventura Bay. Po zamontowaniu nowego układu wydechowego zapewne zapragniesz zmienić dyfuzor, a na koniec zamontować nową parę tylnych świateł.

Ostatnim, co pozostało do zrobienia, jest zmiana tablic rejestracyjnych. Gdy już tego dokonasz, możesz zacząć podziwiać stojące w twoim garażu cudeńko. Coś, co jeszcze niedawno było tylko mglistym wyobrażeniem, teraz jest zmodyfikowanym według twojego zamysłu autem, gotowym zawojować Ventura Bay!

 

Bodykit

Na zestawy te składa się szereg modyfikacji – od zderzaków, przez progi boczne, aż po spojlery! Nie dość, że wyglądają zachwycająco, to także stanowią świetny sposób, by podrasować auto w kilka sekund, ponieważ wszystkie ich elementy stanowią jedną całość. Są idealne dla każdego, kto pragnie gotowego rozwiązania kwestii modyfikacji auta, stworzonego przez jedną z wiodących na rynku tuningowym marek, takich jak Rocket Bunny czy Liberty Walk.

 

 

 

 

 

Personalizacja prowadzenia:

 

 

Ciśnienie w przednich i tylnych oponach 

Zmiana ciśnienia w oponach jest dobrym sposobem, by wyregulować przyczepność z przodu i z tyłu. Nieważne, czy zwiększysz ją z przodu, czy zmniejszysz z tyłu – w rezultacie otrzymasz auto, które łatwiej wchodzi w drift. Podobnie zmniejszenie przyczepności z przodu auta i zwiększenie jej z tyłu sprawia, że podczas wchodzenia w zakręty tyłem auta będzie mniej zarzucać.

 

Reakcja na ruch kierownicy 
Szybka reakcja na ruchy kierownicą sprawia, że auto będzie reagować gwałtowniej, co doskonale sprawdza się przy jeździe driftem. Wolniejsza reakcja oznacza z kolei, że auto będzie stabilniejsze i trudniej będzie ci stracić nad nim panowanie.

 

Kąt obrotu kierownicy 
Większy kąt obrotu kierownicy oznacza, że łatwiej ci będzie zachować drift. Z kolei mniejszy kąt obrotu wiąże się z niższym współczynnikiem poślizgu bocznego, przez co utrzymanie pełnego driftu jest trudniejsze.

 

Asysta driftu z hamowaniem 
Włączenie asysty driftu z hamowaniem zwiększa prawdopodobieństwo rozpoczęcia driftu z hamowaniem. Wyłączenie tej opcji zmniejsza prawdopodobieństwo rozpoczęcia driftu z hamowaniem.

 

Asysta stabilności driftu 
Asysta stabilności driftu znacznie ułatwia utrzymywanie driftu i panowanie nad nim. Wyłączenie tej opcji oznacza, że kontrola stabilności driftu nie będzie dostępna. Zachowaj rozwagę, kiedy korzystasz z tej opcji!

 

Kontrola startu 
Kontrola startu pozwala na stabilizować auto podczas ruszania, ograniczając zarzucanie tyłem i buksowanie kół.

 

Układ różnicowy 
Zablokowany układ różnicowy oznacza, że koła po lewej i prawej zawsze będą się obracać w tym samym tempie. Sprawia to, że auto będzie łatwiej wpadać w poślizg, a zarazem w drift.

 

Siła docisku 
Siła docisku zwiększa trakcję przy dużych prędkościach, przez co auto pewniej wchodzi w zakręty.

 

Siła hamowania 
Mocne hamulce blokują koła wcześniej, wprowadzając auto w poślizg, który można wykorzystać podczas driftu.

 

Rozkład siły hamowania 
Regulacja rozkładu siły hamowania zwiększa przeniesienie masy podczas hamowania. Jeśli przesuniesz ją naprzód, auto łatwo będzie tracić przyczepność, naturalnie wchodząc w drift.

 

Przyczepność opon 
Od przyczepności opon będzie zależeć łatwość, z jaką auto wchodzi w drift podczas manewrów kierownicą.

 

Siła hamulca ręcznego 
Mocny hamulec ręczny ułatwia wykonanie zwrotu o 180 stopni. Słabszy hamulec pozwala wchodzić w drift przy mniejszej utracie prędkości, a także umożliwia wykonywanie serii driftów.

 

Sztywność sprężyn 
Regulacja sztywności sprężyn pozwoli ci wyregulować uginanie się zawieszenia i skłonność pojazdu do nurkowania. Opcja ta pozwala ustawić ruchy zawieszenia z przodu i z tyłu.

 

Stabilizatory 
Stabilizatory pozwalają wyregulować przechył poprzeczny pojazdu. Opcja ta pozwala ustawić ruchy zawieszenia z lewej i prawej strony auta.

 

Nitro
Zwiększenie mocy sprawi, że nitro będzie bardziej zwiększać prędkość auta kosztem czasu przyspieszenia. Wydłużenie czasu sprawi, że nitro będzie słabsze, ale efekty jego działania będą trwać dłużej.

 

 

 

Poprawianie osiągów:

 

 

Filtr powietrza 
Filtr powietrza chroni twój silnik przed cząsteczkami pyłu i piasku. Fabryczne filtry ograniczają zazwyczaj dopływ powietrza w stopniu znacznie większym niż części tuningowe. Zainstaluj filtr powietrza, który działa znacznie wydajniej i pomaga zwiększyć moc.

 

Układ chłodzący 
Chłodnica międzystopniowa wykorzystywana jest do chłodzenia powietrza, nim dostanie się ono do przepustnicy. Chłodniejsze powietrze jest gęstsze, co pozwala na spalanie większej ilości paliwa, a w rezultacie na zwiększenie mocy silnika.

 

Kolektor dolotowy 
Kolektor dolotowy umożliwia równomierne doprowadzanie powietrza do cylindrów. Podrasowany kolektor zwiększa dopływ powietrza, co przekłada się na większą moc silnika.

 

Układ paliwowy 
Po zwiększeniu napływu powietrza do silnika należy dostarczać do niego również więcej paliwa. Tuning układu paliwowego pozwoli zmaksymalizować dopływ paliwa, co przełoży się na wzrost mocy silnika.

 

Układ doładowania 
Układy doładowania występują w wielu postaciach. Pracę kompresora najłatwiej zauważyć przy niższych obrotach silnika, podczas gdy turbosprężarka zaczyna znacząco podnosić osiągi auta dopiero przy wysokich obrotach. W każdym przypadku instalacja lub tuning układu doładowania zwiększy moment obrotowy silnika, co pozwoli samochodowi na szybsze osiąganie wysokich prędkości.

 

Elektryka 
Lżejszy akumulator pozwala znacznie odciążyć auto, zaś dobrej jakości obwody i okablowanie sprawiają, że ECU i zapłon zawsze działają bez zarzutu.

 

Zapłon 
Po tuningu silnika fabryczny układ zapłonowy może się okazać niewystarczający. Podrasowany zapłon zapewni odpowiednio wysokie napięcie, by spalanie paliwa w cylindrach przebiegało prawidłowo.

 

ECU
Podrasowane ECU znacznie usprawnia współpracę wszystkich elementów silnika. To mózg twojego auta – jeśli będzie dobrze funkcjonować, samochód odkryje przed tobą pełnię swoich możliwości.

 

Blok silnika 
Blok silnika to główny element konstrukcyjny tłokowych silników spalinowych. Tuning tej części to dobry sposób na zwiększenie wytrzymałości motoru, by mógł poradzić sobie z większą mocą.

 

Wałek rozrządu 
Wałek rozrządu steruje zaworami w głowicy silnika. Jego tuning pozwala na zwiększenie wzniosu i czasu otwarcia zaworów, co przekłada się na podniesienie mocy szczytowej.

 

Głowice cylindrów 
Dzięki tuningowi głowic cylindrów można modyfikować rozmiar i budowę zaworów regulujących dopływ powietrza i paliwa do komory spalania. Lepszy przepływ powietrza pozwala na osiągnięcie większej mocy silnika.

 

Kolektor wylotowy 
Kolektory wylotowe to pierwsze miejsce, do którego trafiają spaliny po opuszczeniu komory spalania. Tuning kolektorów zwiększy przepływ spalin, co pozwoli na podniesienie mocy silnika.

 

Układ wydechowy 
Po opuszczeniu silnika gazy spalinowe przepływają przez układ wydechowy. Zwiększenie jego przepustowości pozytywnie wpłynie na moc silnika.

 

Sprzęgło 
Im potężniejszy silnik, tym mocniejsze musi być sprzęgło. Podrasowane sprzęgło pozwoli ci szybciej zmieniać biegi, dzięki czemu znacznie szybciej osiągniesz wysoką prędkość.

 

System nitro 
System nitro można ulepszyć tak, by odnawiał się wraz z upływem czasu lub poprzez wykonywanie określonych manewrów – driftu, jazdy pod prąd, lotu, jazdy w strumieniu ogonowym. Nitro nadaje się idealnie, gdy potrzebujesz gwałtownie przyspieszyć.

 

Zawieszenie 
Ulepszenie zawieszenia pozwala wyregulować sprężyny tak, by były bardziej twarde lub miękkie.

 

Mechanizm różnicowy 
Ulepszenie dyferencjału pozwoli ci dokonać wyboru między zablokowanym a otwartym mechanizmem różnicowym w sekcji „Tuning sterowności”.

 

Opony 
Nowe opony wpływają na przyczepność, co zmienia charakterystykę prowadzenia auta.

 

Hamulce 
Zamontowanie ulepszonych hamulców pozwala zmniejszyć lub zwiększyć siłę hamowania i wyregulować jej rozkład między przodem a tyłem.

 

Hamulec ręczny 
Zainstalowanie ulepszonego hamulca ręcznego sprawi, że zyskasz możliwość regulacji jego siły.

 

Stabilizatory 
Stabilizatory ograniczają przechył nadwozia – ulepszając je, zyskujesz możliwość regulacji przechyłu bocznego auta.

 

 

 

Oraz lista samochodów o których póki co wiadomo:

nfscarlist.jpg

(?) - Samochody zauważone na filmach/screenach.

Edytowane przez Gr4ndy
  • Popieram 3
Link to post
Share on other sites

Kolejna dawka screenów.  :]

 

12045242_10153578897906203_4779941793978

http://media-www-needforspeed.spark.ea.com/content/c-need-for-speed/en_AU/customization/mitsubishi-lancer-evolution-mr/_jcr_content/carousel/items/image_1.img.jpg

http://media-www-needforspeed.spark.ea.com/content/c-need-for-speed/en_AU/customization/ford-mustang-gt/_jcr_content/carousel/items/image_1.img.jpg

http://media-www-needforspeed.spark.ea.com/content/c-need-for-speed/en_AU/customization/lamborghini-huracan/_jcr_content/carousel/items/image_1.img.jpg

http://media-www-needforspeed.spark.ea.com/content/c-need-for-speed/en_AU/customization/mazda-rx7-spirit-r/_jcr_content/carousel/items/image_0.img.jpg

http://media-www-needforspeed.spark.ea.com/content/c-need-for-speed/en_AU/customization/nissan-180sx-type-x/_jcr_content/carousel/items/image_1.img.jpg

http://media-www-needforspeed.spark.ea.com/content/c-need-for-speed/en_AU/customization/nissan-silvia-spec-r/_jcr_content/carousel/items/image_1.img.jpg

http://media-www-needforspeed.spark.ea.com/content/c-need-for-speed/en_AU/customization/porsche-911-carrera-rsr/_jcr_content/carousel/items/image_1.img.jpg

 

Jest na co czekać  :roll:

  • Popieram 5
Link to post
Share on other sites

Coraz więcej ciekawych samochodów zapowiadają. ;)

 

http://media-www-needforspeed.spark.ea.com/content/c-need-for-speed/en_AU/customization/dodge-srt-viper/_jcr_content/carousel/items/image_1.img.jpg

http://media-www-needforspeed.spark.ea.com/content/c-need-for-speed/en_AU/customization/subaru-impreza-wrx-sti/_jcr_content/carousel/items/image_0.img.jpg

http://media-www-needforspeed.spark.ea.com/content/c-need-for-speed/en_AU/customization/lamborghini-aventador-lp-700-4/_jcr_content/carousel/items/image_1.img.jpg

http://media-www-needforspeed.spark.ea.com/content/c-need-for-speed/en_AU/customization/nissan-gt-r-premium/_jcr_content/carousel/items/image_1.img.jpg

http://media-www-needforspeed.spark.ea.com/content/c-need-for-speed/en_AU/customization/mercedes-amg-gt/_jcr_content/carousel/items/image_1.img.jpg

http://media-www-needforspeed.spark.ea.com/content/c-need-for-speed/en_AU/customization/lotus-exige-s/_jcr_content/carousel/items/image_1.img.jpg

http://media-www-needforspeed.spark.ea.com/content/c-need-for-speed/en_AU/customization/mazda-mx-5-1996/_jcr_content/carousel/items/image_1.img.jpg

http://media-www-needforspeed.spark.ea.com/content/c-need-for-speed/en_AU/customization/nissan-fairlady-240zg/_jcr_content/carousel/items/image_0.img.jpg

http://media-www-needforspeed.spark.ea.com/content/c-need-for-speed/en_AU/customization/porsche-911-carrera-s-991/_jcr_content/carousel/items/image_1.img.jpg

Edytowane przez Gr4ndy
  • Popieram 3
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...