Skocz do zawartości

[MULTI] Kingdom Come: Deliverance - seria


Czy warto zagrać/kupić (opinie graczy)?  

16 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy warto zagrać/kupić (opinie graczy)?

    • trzeba zagrać, tytuł zasługujący na miano gry roku
    • solidna pozycja, zapewnia świetną zabawę na długie godziny, posiada minimalne błędy
    • ciekawa pozycja ale sporo jej jeszcze brakuje do ideału
    • można zagrać ale niekoniecznie, pozycja skierowana głównie do fanów gatunku/klimatu
    • zdecydowanie nie, gra nie miała prawa wyjść
      0


Recommended Posts

 

 

że jest tutaj trochę różnicy względem PS4 jeśli chodzi o sam hardware, to i poprawki wymagają innego podejścia.

 

Z tego co wiem łaty na wszystkie platformy są wydawane w tym samym czasie, ale MS potrzebuje dużo więcej czasu na ich certyfikację, co jest dla nie mało zrozumiałe. Przecież łata 1.2.5 nie zmienia prawie nic a MS strasznie opóźniał jej wydanie.

 

 

 

 

Będzie na PC, kilka dni później na PS4 a na xboxa za miesiąc...

Szkoda nerwów...

Wczoraj pograłem 3h i większość czasu spędziłem na oglądaniu jak się gra ładuje, ciągle ją wywala...

Jakoś zmęczę główny wątek i sprzedam tego crapa, akurat wyjdzie FC5.

Może za rok ją kupię jak już wszystko w niej naprawią.


BTW, obecnie czuję się wydymany z kasy robiąc za testera jakiejś wczesnej wersji beta.

Link to post
Share on other sites

Ponieważ lubię czasem pograć w RPG ( wieśki, skyrim itp.) to po waszych zachwytach stwierdziłem że spróbuję , ale na wersji z zatoki z witaminką zanim kupię oryginała no i wsumie dobrze że tak zrobiłem bo jakoś nie przemawia do mnie ta giera, zrobiłem dwa podejscia i po 15 min już miałem dość. Więc zrobiłem del i nie wracam do niej już. Może zbyt hardcorowa jak dla mnie..

Link to post
Share on other sites

Czyli na konsolach nadal dramat.... Na pececie odpukać śmiga aż miło, czasami trafi się bug z questem ale żeby wywalało grę to nie. Poza tym optymalizacja leży ale to też po części wina przeciętnego peceta....

 

Wczoraj tak sobie śmigałem na mojej kobyle odkrywając mapę i trafiłem do miejscowości o nazwie Przybysławice czy jakoś tak, patrzę a tam jakiś potężny obóz kumanów, wybiłem chyba przeszło 20 osobników mając zaledwie ułamek życia  :wariat:  Walka mieczem zrobiła się jakaś łatwa, przeciwnicy padają jak muchy xD

 

Przeszło 60h gry za mną, zrobione ponad 30 questów a ja nadal nie znalazłem nic ciekawego do ubrania co byłoby lepsze niż to ściągnięte z trupów xD Ta sama sytuacja z mieczem, ten który mam obecnie, kupiłem blisko 30h gry temu i do tej pory nie znalazł on godnego następcy...

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Ja wrzuciłem ...

 

 

 

 

r_AntiAliasingMode = 0

r_SuperSampling = 0

e_UberlodDistanceRatio = 4.0

e_ViewDistRatio = 200

e_ViewDistRatioVegetation = 200

e_MergedMeshesViewDistRatio = 125

e_VegetationUseTerrainColorDistance = 150

e_ShadowsMaxTexRes = 2048

e_ShadowsPoolSize = 8192

e_ViewDistMin = 50

r_TexturesStreamPoolSize = 6144

r_TexturesStreaming = 1

r_TexturesStreamingMaxRequestedMB = 500

r_TexturesStreamingDeferred = 1

r_TexturesStreamingResidencyEnabled = 1

r_TexturesStreamingMipBias = -4

r_TexturesStreamingResidencyThrottle = 0.8

r_TexturesStreamingResidencyTime = 120

e_AutoPrecacheTexturesAndShaders = 1

e_PreloadMaterials = 1

e_PrecacheLevel = 1

e_StreamPredictionAhead = 1

sys_PakStreamCache = 1

sys_preload = 1

 

 

 

 

i w lesie z 55-60 spadek na 30-35, a na GPU jajecznice można robić. Ale trzeba przyznać, że ładnie wygląda na tych ustawieniach.

U mnie user.cfg wygląda tak:

 

 

Bind 8 g_ShowHud 0

Bind 9 g_ShowHud 1

ai_NavigationSystemMT = 1

e_ShadowsResScale = 40

e_VolumetricFog = 1

e_ViewDistRatio = 200

e_ViewDistRatioVegetation = 400

e_MergedMeshesViewDistRatio = 200

e_LodFaceAreaTargetSize = 0.0008

e_UberlodDistanceRatio = 4.0

e_vegetationUseTerrainColorDistance = 400

e_TerrainDetailMaterialsViewDistZ = 400

e_ShadowsMaxTexRes = 2048

e_ShadowsPoolSize = 4096

e_ViewDistMin = 20

e_AutoPrecacheTexturesAndShaders = 1

e_PreloadMaterials = 1

e_PrecacheLevel = 1

e_StreamPredictionAhead = 1

e_ParticlesForceSoftParticles = 1

e_ParticlesObjectCollisions = 2

r_TexMinAnisotropy = 16

r_AntialiasingMode = 3

r_Sharpening = 0.1

r_ChromaticAberration = 3

r_TessellationMaxDistance = 50

r_TessellationTriangleSize = 1

r_SSReflections = 3

r_ColorGrading = 2

r_HDRGrainAmount = 0

r_WaterTessellationHW = 1

r_fogShadowsWater = 1

r_FogShadows = 1

r_ssao = 0

r_ssdo = 2

r_MultiThreaded = 1

r_MultiGPU = 0

r_BatchType = 1

r_TexturesStreaming = 2

r_TexturesStreamingMaxRequestedMB = 2500

r_TexturesStreamingDeferred = 1

r_TexturesStreamingMipBias = -4

r_TexturesStreamingResidencyEnabled = 1

r_TexturesStreamingResidencyThrottle = 0.8

r_TexturesStreamingResidencyTime = 240

r_TexturesStreamPoolSize = 8192

s_HDR = 0

s_FormatResampler = 3

s_FormatSampleRate = 96000

s_FormatType = 3

s_HWChannels = 128

sys_MaxFPS = 60

sys_budget_videomem = 8192

sys_budget_sysmem = 8192

sys_PakStreamCache = 1

sys_preload = 1

sys_streaming_CPU = 4

sys_job_system_enable = 1

sys_job_system_max_worker = 8

wh_pl_showfirecursor=1

wh_horse_CollisionAvoidance = 1

 

Nie jest to jeszcze idealne ustawienie, są dropy do 40 klatek, wpadło nawet kilka tweaków co do dźwięku :)

 

 

Link to post
Share on other sites

 

 

U mnie user.cfg wygląda tak:

 

Ale pewnie grasz w 1080p?

 

Ja schodziłem ostatnio z ustawieniami bo nie dało się grać. To na chwilę obecną najmocniej obciążający sprzęt tytuł. Nawet na kombinacji medium/high/veryhigh w takich Ratajach na 1080-ce (1440p) jest ca. 25-30fps. Prawdopodobnie z tego biorą się te problemy na konsolach. Trochę śmieszna polityka... wypuścić niedopracowany tytuł to jest ok. Ale udostępnienie patch`a bez ciągnącej się tygodniami certyfikacji jest niemożliwe.

Link to post
Share on other sites

Chciałbym wiedzieć co kierowało twórcami podczas tworzenia tej walki z Runtem/Śmierdzielem. Gość jest praktycznie nie do pokonania, ubiłem go łukiem, bo normalnie to się nie dało. Koleś ma nieskończoną ilość staminy i jest jakiś bogiem szermierki.

Link to post
Share on other sites

 

 

ubiłem go łukiem,

 

Ja również ubiłem go z łuku, na szczęście dość anemicznie się poruszał a "strych" wielki, więc nie było większego problemu.

Zabić go mieczem, to faktycznie spore wyzwanie.


 

 patch 1.3 do Kingdom Come: Deliverance zostaje opóźniony o kilka dni. – Wciąż testujemy aktualizację i nie chcemy się śpieszyć, by nie spowodować patchem nowych błędów w grze. Termin wydania na PC to ten tydzień + kilka dni później na konsolach ze względu na certyfikację. Patch doda opcję Save&Quit i naprawi tonę błędów związanych z zadaniami – podkreśla Daniel Vávra.

 

kilka, czyli nawet 9...

Link to post
Share on other sites

Zgadza się. Sprawdzałem też z ciekawości w 4k oczywiście z dsr. Lepiej nie mówić, robienie screenshotów nawet boli :rotfl:

 

W 4K na ultra na 1080ti gra działa średnio w 30kl/s czyli na poziomie konsoli. W 1440p na podobnych ustawieniach z lockiem na 60kl/s gra się bardzo komfortowo.

 

 

4K

9TNnzzJ.jpg

4K las

w8MmexP.jpg

 

Link to post
Share on other sites

 

 

gadza się. Sprawdzałem też z ciekawości w 4k oczywiście z dsr. Lepiej nie mówić, robienie screenshotów nawet boli :rotfl:

 

Podobno po łacie ma być lepiej

https://wccftech.com/kingdom-come-deliverance-patch-1-3-tested/

 

Zamiast zacisnąć poślady i dziergać jak najszybciej łaty, to snują plany na grywalną laskę i towarzysza psa :sciana:

https://www.vg247.com/2018/03/09/kingdom-come-deliverance-dog-companion-playable-female-character-free-dlc/

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Na stimcu właśnie pobiera się dość spora łatka 5.7GB ;)

  • The game now has Save and Exit feature.
  • Saving is much more robust and saves won't get corrupted even if the game crashes while saving.
  • Performance improved
  • LoD switching tweaked, reducing pop-in and improving texture streaming.
  • Stuttering in some areas reduced.
  • Slightly smoother framerate on Vsync 30. (Consoles and some PCs)
  • Improved lockpicking
  • New interface design makes it much easier to hold the sweet spot while turning the lock.
  • Easy and Very Easy trunks are now easier to lockpick when playing with controller. (Mouse difficulty unchanged)
  • Improved pickpocketing
  • You will no longer get caught if you stop at the beginning of the minigame. (Unless someone sees you)
  • The risk indicator is now much more precise. When green, you are sure not to get caught.
  • Alchemy bench will no longer shoot you into the air.
  • The last quest with Lord Capon is now visible on the map when he is ready to assign it to you.
  • Guards won't frisk you so often.
  • Your horse shouldn't get stuck when jumping fences.
  • Horse items are cleaned along with player items in bathhouses.
  • You can see when looking at a bed whether it will save your game.
  • You can sleep on beds without having to sit down first.
  • Levelling up stealth by sneaking past enemies is more consistent.
  • Sneaking past sleeping NPCs is now easier.
  • Some easily accessible trunks with extremely good loot have been removed.
  • Cave mushrooms can now be found in many other damp places.
  • You can no longer autocook potions that you haven't brewed by hand at least once before.
  • German voiceovers will no longer cut off in mid-sentence in cutscenes.
  • Late game player strength tweaked
  • Some combat perks that were unintentionally overpowered were tuned down.
  • Weapons scale less with high-level stats.
  • It should now be much harder to kill high-level enemies with one hit. (Unless they're helmetless. Stupid Runt...)
  • Other combat system tweaks
  • "Untargeted attack" exploit fixed.
  • Enemy combat archery AI improved.
  • Guards now react to combat more aggressively.
  • And many other minor tweaks.
  • (PC only) It is now possible to select different types of anti-aliasing.
  • (PC only) It is now possible to set VSync to 30 or 60, or disable it completely.
  • (PC only) Steam Cloud saving enabled.
  • And over 300 other fixes in various quests.

 

Zaraz sprawdzę czy naprawili ptoki  :menda:

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites
to jeszcze tylko niech na konsole wrzucą

 

Doczekamy się za około 2 tygodnie :D

 

 

Saving is much more robust and saves won't get corrupted even if the game crashes while saving.

 

czegoś tu nie rozumień, zamiast naprawić zawieszanie się gry podczas zapisu, to zrobili, zapis pomimo zwiechy :rotfl:

 

 

Coś czarno widzę łatę na xox naprawiającą wywalanie z gry, zamiast tego dostaniemy automatyczny zapis podczas wywalania :peace:

Link to post
Share on other sites

Sprawdziłem questy, wszystko zostało naprawione ;) Loadingi też jakby szysze, poza tym kosmetyczne zmiany w interfejsie. Zepsuli mi natomiast jednego questa, miałem zdobyć chyba 120 sztuk dziczyzny, miałem prawie 70 gdzie połowa z tego nie nadawała się do jedzenia a teraz mi wyzerowało. Wygląda jakby liczyło się tylko samo nadające się do jedzenia, nie wiem czy jest szansa w zdobyć 120 sztuk tak żeby wcześniej zdobyte nadawały się do jedzenia xD

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

U mnie zaś save wczytuje się znacznie dłużej ale za to jak później gra działa! teraz to lata! stuttering połowe mniejszy ale nadal obecny, dodali też w opcjach graficznych wygładzanie SMAA.

 

E// jednak ta łatka kompletnie zwaliła u mnie czas wczytywania ogólnie, czy to łaźnia, sen czy napaść. Wszystko wczytuje się dużo dłużej. Na wyjście ze snu czekałem ponad 2 minuty, na zlanie bandytów ponad minutę gdzie oni już mnie okładali wnioskując po dźwiękach i tym ile zostało mi życia po długim czarnym ekranie i kółku WH z postępem wczytywania, masakra :wariat:. Jak znajdę dłuższą chwilę to wywalę mody i zobaczę jak będzie bo może coś się gryzie. Z pliku user.cfg poleciała większość ustawień dystansu i streamingu tekstur bo zaczęły pojawiać się babole w postaci kartonowych tekstur na drzewach, cieniach i budynkach.

Edytowane przez Szarik
Link to post
Share on other sites

 

 

dodali też w opcjach graficznych wygładzanie SMAA

 

Wygodne ale generalnie przez reshade można było włączyć albo komendą r_antialiasingmode 1. To jest to samo.

 

Na moje oko wydajność może ciut lepsza na 1.3. Nie ma też artefaktów graficznych związanych z cieniami i oświetleniem, które miałem czasem w miastach. Na minus co zauważyłem to nie zapisują się ustawienia zasięgu rysowania w menu zaawansowanych opcji graficznych.

Link to post
Share on other sites

Na liczniku ponad 50 godzin a zrobiłem może z 3 misje poboczne po wyjściu od młynarza :wariat:. Najwyższy czas zacząć przygodę fabularną z łatką 1.3.


http://i.cubeupload.com/5mAwHu.jpg

Sapie się z tym cięciem a sam pocięty jak leci :wariat:

 

PS. Pojawił się bardzo ciekawy mod graficzny, mianowicie BEAUTIFUL SHADERS V1.1, który poprawia następujące rzeczy:

 

 

WATER
Improved water flow speed
Improved shadows
Less glossy

TERRAIN
Improved texture scaling
Better terrain shadows
better intensity diffuse

PARTICLE EFFECTS
Improved Resolution settings
Improved LOD settings

BLOOD
More visible blood splatter
less transparent
less glossy
less reflective

VEGETATION
Improved shadows.
Improved LOD settings
More transparent leaves

CHARACTER
No detail reduction
Improved shadows

OBJECT DETAIL
Improved object fade
Improved object shadows

VIEW/DRAW DISTANCE
Extended view distance
Extended shadows
Improved object view distance

LIGHT RAYS
More light rays

SHADOWS
Better resolution shadows
Longer shadows
Procedural shadows enabled

VOLUMETRIC FOG
Enabled
WATER
Improved water flow speed
Improved shadows
Less glossy

TERRAIN
Improved texture scaling
Better terrain shadows
better intensity diffuse

PARTICLE EFFECTS
Improved Resolution settings
Improved LOD settings

BLOOD
More visible blood splatter
less transparent
less glossy
less reflective

VEGETATION
Improved shadows.
Improved LOD settings
More transparent leaves

CHARACTER
No detail reduction
Improved shadows

OBJECT DETAIL
Improved object fade
Improved object shadows

VIEW/DRAW DISTANCE
Extended view distance
Extended shadows
Improved object view distance

LIGHT RAYS
More light rays

SHADOWS
Better resolution shadows
Longer shadows
Procedural shadows enabled

VOLUMETRIC FOG
Enabled

 

 

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
  • rafal12322 zmienił tytuł na [MULTI] Kingdom Come: Deliverance - seria

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...