Skocz do zawartości

SleeveKing - czy ktoś prowadzi ten sklep?


Recommended Posts

Witam,

Krótko i na temat:

Złozyłem zamówienie w sklepie SleeveKing.pl 16go grudnia 2013 roku na 2 wentylatory (niby na stanie było 5). Wpłatę zrobiłem na drugi dzień i status zamówienia zmienił się na "w trakcie realizacji". Od tamtej pory czekam. Po 2 tygodniach zapytałem o przewidywany termin realizacji pisząc na adres sklep@sleeveking.pl. Po 3 tygodniach ponownie prosząc o informację, czy będzie jakakolwiek realizacja zamówienia. Maile poleciały na sklep@sleeveking.pl oraz bok@sleeveking.pl. 3 próby telefonu - zawsze poczta. Tak więc kategorycznie przestrzegam przed tym sklepem. Minął ponad miesiąc i absolutne zero odpowiedzi.

 

Ps. Czy ktoś na forum może zamawiał coś ostatnio z tego sklepu i otrzymał towar? Czy tam ktoś żyje?  :roll:

Link to post
Share on other sites

Zmienił się bodaj przed wakacjami ubiegłego roku i trzyma ten sam poziom lewizny. Usunięcie sklepu z ceneo, zawieszenie konta na allegro i świeże opinie na fejsie tylko to potwierdzają a żeby było śmieszniej to na tym ostatnim odpisują chociaż ale na skrzynke e-mail klienta? zapomnij Pan, jesteś z miejsca olany.

Link to post
Share on other sites

Dzięki Panowie,

Potwierdziliście moje obawy. Straciłem 120zł niby nie dużo, ale o które jeszcze powalcze. Może rzecznik konsumenta, UOKIK, zobaczymy. Widać frycowe czasem trzeba zapłacić.

 

Ps. Nie wiem czy to dobre miejsce na taki post ale może kmuś ta informacja pomoże.

Złożyłem dosłownie na dniach chłodzenie wodne po 3 miesiącach dobierania i zamawiania sprzętu.

Sklepy, które mogę polecić:

- przedewszystkim Angela.pl (super kontakt i jak mówią, że coś załatwią to dotrzymują słowa o ile da się im trochę czasu)

- Morele.net (szczególnie za to, że zrealizowali mój 10 dniowy zwrot w szybkim czasie)

- Darmacz.pl 

- Cooling.pl

- 3Kropki.pl

Edytowane przez eco28
Link to post
Share on other sites

To ja muszę być tym wyjątkiem potwierdzającym regułę. Zrobiłem drugie zamówienie i wszystko wskazuje na to, że też dojdzie (kontakt na bieżąco - Pozdrowienia dla Pani Pauliny Depty jeśli to czyta :-)) .

 

Co do sklepu Angela.pl mam zupełnie odwrotne zdanie. Robiłem tam 3 zamówienia i żadne nie doszło do skutku.

 

Na pierwsze czekałem 26 dni żenada! (moja cierpliwość się skończyła)... Towar oczywiście dostępny od ręki!. 

 

Drugie nie potrafili skompletować przez 2 tyg.

 

Trzecią szansę jaką chciałem im dać jak usłyszałem że mam czekać bo może w przyszłym tygodniu towar będzie (dostępny od ręki). 

 

Zrezygnowałem następnego dnia. Oczywiście konto usunąłem i więcej tam zaglądać nie mam zamiaru.

 

Widzę, że kolega UP też przerabiał temat czekania w sklepie angela.pl:

 

"- przedewszystkim Angela.pl (super kontakt i jak mówią, że coś załatwią to dotrzymują słowa o ile da się im trochę czasu)" tak już  czysto z ciekawości to trochę czasu to miesiąc? czy dłużej? 

Edytowane przez Azarus
Link to post
Share on other sites

 

Co do sklepu Angela.pl mam zupełnie odwrotne zdanie. Robiłem tam 3 zamówienia i żadne nie doszło do skutku.

 

Na pierwsze czekałem 26 dni żenada! (moja cierpliwość się skończyła)... Towar oczywiście dostępny od ręki!. 

 

Drugie nie potrafili skompletować przez 2 tyg.

 

Trzecią szansę jaką chciałem im dać jak usłyszałem że mam czekać bo może w przyszłym tygodniu towar będzie (dostępny od ręki). 

 

Zrezygnowałem następnego dnia. Oczywiście konto usunąłem i więcej tam zaglądać nie mam zamiaru.

 

Widzę, że kolega UP też przerabiał temat czekania w sklepie angela.pl:

 

Ja aktualnie jestem na finiszu zamówienia z angelą, czekam już drugi tydzień. Osobiście nie lubię "czekać" gdy coś kupuję, jednak w tym wypadku (części LC) zdaję sobie sprawę z tego, że dostawy nie są zależne od nich. Przykładowo teraz czekam na dostawę do nich z EK, miała być dzisiaj a się okazało że z powodu pogody gdzieś utknęła.

 

Bądź co bądź kontakt jest z nimi świetny. Dzwonię prawie codziennie, żeby zapytać jak idzie kompletowanie sprzętu. P. Artur zawsze odbierze, powie co i jak, nawet doradzi, a mógłby się wypiąć na telefony tak jak spora część firm w tej branży.

 

 

W ogóle jak ostatnimi czasy wygląda sprawa z Darmaczem? Osobiście u niego nie zamawiałem, bo ostatnio jest fala niezłych afer z jego udziałem. Raz gadałem z nim przez telefon to nieźle kręcił, towar niby na stronie jest, ale w rzeczywistości go nie ma. Pomijam fakt tutaj ...

Edytowane przez Chantaz
Link to post
Share on other sites

Ja też o angeli mam bardzo dobre zdanie. W zeszłym tygodniu zamawiał graty do LC, pan Artur w rozmowie tel mówił że realizacja zamówienie może przeciągnąć się ponad tydzień z racji na pogode itp. A tu patrz w poniedziałek rano był kurier ze wszystkimi manelami

Link to post
Share on other sites

 

"- przedewszystkim Angela.pl (super kontakt i jak mówią, że coś załatwią to dotrzymują słowa o ile da się im trochę czasu)" tak już  czysto z ciekawości to trochę czasu to miesiąc? czy dłużej? 

 

Zamawiałem EK Water Blocks EK-D5 Vario X-RES 140 (incl. pump)

http://www.angela.pl/p10219,ek-water-blocks-ek-d5-vario-x-res-140-incl-pump.html

 

Informacja jest, że czeka się do dwóch tygodni (Dostępność: Towar sprowadzany na zamówienie (orientacyjnie 7-14 dni)). Czekałem 3 tygodnie co mnie w sumie nie zdziwiło jako, że był to okres świąteczny i sam producent ledwo wyrabiał z zamówieniami. O czym byłem informowany mailowo i telefonicznie.

 

Nikt nie lubi czekać ale w Polsce nie ma producentów LC. Ściąganie towaru trochę trwa jeśli jest na zamówienie jak było w tym przypadku. W SleeveKing towar był niby na stanie i wysyłany w 24h a czekam już 37 dni i najbardziej boli absolutny brak odzewu na 3 wysłane maile.

Link to post
Share on other sites

Widocznie macie Panowie więcej cierpliwości niż Ja. Teksty typu towar gdzieś utkną, ktoś się nie wyrabia do mnie nie przemawiają. Brak profesjonalizmu i wciskanie kitu naiwnym :P (sorry ale tak to widzę).

 

Zresztą po pierwszym moim zamówieniu już się o tym przekonałem. 

 

Zamówiłem towar ponoć miał być od ręki ale będzie w przyszłym tygodniu (no spoko Jeleń jestem przeżyje -rozmawiałem z jakimś gościem). W przyszłym tygodniu niema bo coś tam jakaś ściema. 3 tydzień odebrała teraz jakaś kobieta i pytam ją o towar do mojej wysyłki i nie zgadniecie co usłyszałem :D... Towaru nikt nie zamówił !!! Tyle na temat bajzlu w tym "pięknym" sklepie angela.pl


Ja też o angeli mam bardzo dobre zdanie. W zeszłym tygodniu zamawiał graty do LC, pan Artur w rozmowie tel mówił że realizacja zamówienie może przeciągnąć się ponad tydzień z racji na pogode itp. A tu patrz w poniedziałek rano był kurier ze wszystkimi manelami

To tylko potwierdza moje doświadczenie, że nie ogarniają tematu. Na dzień dobry zakładają iż nie dostarczą towaru we wskazanym przez siebie terminie (lub nie wiedzą co mają na stanie). Nawet świetny kontakt nie usprawiedliwia takich poczynań z klientami.

Edytowane przez Azarus
Link to post
Share on other sites

A Czy Ty nie rozumiesz, że jeżeli składasz zamówienie np. w weekend i zamawiasz coś z EK, to oni muszą zrobić zamówienie na to u dystrybutora. Zakładając, że dystrybutor wysyła towary w piątek, Twój towar zostanie wysłany prawie tydzień od zamówienia.

 

Dolicz do tego parę dni transportu, jakieś opóźnienia NIEZALEŻNE od sklepu i masz już 2 tygodnie.

 

W Cooling.pl i Morele.net też od razu mówią, że jak czegoś nie ma to od 7-14 dni roboczych może potrwać ściągnięcie.

 

Trochę zrozumienia dla firm i sytuacji, jak Ci się coś nie podoba to zawsze możesz zapinkalać do fizycznego sklepu i kupować od ręki jak jabłka w Biedronce.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dystrybucja EK jest na Słowenii transporty wychodzą co dziennie czas dowozu jest 2 dni? Zrozumienie dla 26 dni oczekiwania i usłyszeniu, że towaru nawet nie zamówiono?!!

 

Gdzie Ty tu widzisz miejsce na zrozumienie...? 

 

P.S Zachowaj pouczenia dla naiwnych Twojego pokroju.

Edytowane przez Azarus
Link to post
Share on other sites
Zrozumienie dla 26 dni oczekiwania i usłyszeniu, że towaru nawet nie zamówiono?!!

 

Akurat to jest czysty błąd i sam bym się wkurzył gdybym był na Twoim miejscu ;)

 

Miałem na myśli to, że Angela niestety jak sporo sklepów u nas w kraju bazuje na ściąganiu sporej ilości towarów i jednak trzeba się trochę namęczyć i poczekać, a przede wszystkich ich męczyć żeby pamiętali o wszystkim :P

 

Ja np. miałem mieć wszystko wczoraj, a już mija czwartek a TIR z dostawy niby gdzieś utknął :)

Link to post
Share on other sites
  • 4 tygodnie później...

Witam odswieze temat troche. Czy ktos kupywal tam cos ostatnio?ja sie polasilem na przedluzki,pieniadze wyslane na konto,drugi dzien "oczekiwanie na wplate" . Dostalem jakas fakture od Paulina Depta i na tym koniec. Tel nie odpowiada jakas sekretarka sie wlacza.Nie wiem co robic,cos czuje ze wtopa hehe:-)

 

Edytowane przez mayster23
Link to post
Share on other sites

Bardzo chętnie odświeże i uaktualnie temat. Dla przypomnienia zamowienie złożyłem 16go grudnia 2013 i wpłaciłem kase 17go. Niedługo mamy marzec 2014 a ja nie mam ani towaru ani pieniędzy.

 

Odezwali się poraz pierwszy 23go stycznia :):

 

Obraz+bez+nazwy.png

 

podjąłem temat - 23 stycznia

 

odp.png

 

Postanowiłem się przypomnieć 28go stycznia i o dziwo dostałem odpowiedź.

 

1.png

 

Chyba robią ze mnie głupka :(

 

Próbuje szczęścia dalej i ponawiam ofertę (może przeoczyli wiadomość?) - 30ty stycznia

 

2.png

 

 

hmm... 3ci Luty

 

3.png

 

 

Ostatni mail 14go lutego wysłałem z prośbą o całkowity zwrot pieniędzy. Czy mam się łudzić dalej, że jest na to szansa?

Mnie nie przekonają już żadne pochlebne opinie o tym sklepie. Mam swoje twarde dowody iż zakupy w SleeveKing.pl są niestety bolesne o ile w ogóle możliwe. Kontakt? - znikomy.

 

Serdecznie i gorąco, nie polecam.

Rzecznik praw konsumenta to jedyne co mi na chwilę obecną pozostaje.

Edytowane przez eco28
Link to post
Share on other sites

Witam odswieze temat troche. Czy ktos kupywal tam cos ostatnio?ja sie polasilem na przedluzki,pieniadze wyslane na konto,drugi dzien "oczekiwanie na wplate" . Dostalem jakas fakture od Paulina Depta i na tym koniec. Tel nie odpowiada jakas sekretarka sie wlacza.Nie wiem co robic,cos czuje ze wtopa hehe:-)

Pierwsze zamówienie jakie tam zrobiłem, z opóźnieniem ale doszło. Problem jednak iż zostało źle skompletowane i część towaru dostałem przeznaczoną dla kogoś innego.  Oczywiście przeprosili, za pomyłkę i.....?! Cisza od ponad miesiąca. Ponad tyś złotych w plecy.

 

 

Pier.. ten sklep złożyłem sprawę na Policji i przekazałem do kancelarii prawej. 

 

 

GORĄCO NIE POLECAM ZAKUPÓW. KRĘTACTWO, OSZUSTWO, ZŁODZIEJSTWO, FARSA, KPINA Z KLIENTA.

 

KONTAKT Z PAULINĄ DEPTĄ NA BIEŻĄCO TYLKO JAK SIĘ CHCE COŚ ZAMÓWIĆ. JAK TRZEBA DOSTARCZYĆ TOWAR LUB ZWRÓCIĆ KASĘ TO JUŻ KPINA!!!!

 

Oczywiście zero rachunku czy faktury VAT. Do US też zgłoszę jak to firma handluje na lewo.

Edytowane przez Azarus
Link to post
Share on other sites

Pomijając fakt, że ten sklep to szuje, dziwi mnie tylko to, że ludzie wciąż tam zamawiają...

 

Od chyba paru miesięcy jest pełno o nich złych opinii na różnych portalach, a ludzie dalej swoje. Ślą kasę bez pokrycia na konto i tyle.

Link to post
Share on other sites

Pomijając fakt, że ten sklep to szuje, dziwi mnie tylko to, że ludzie wciąż tam zamawiają...

 

Od chyba paru miesięcy jest pełno o nich złych opinii na różnych portalach, a ludzie dalej swoje. Ślą kasę bez pokrycia na konto i tyle.

No widzisz. Tylko, że ja brałem za pobraniem i 90% tego co zamawiałem doszło. Jedną rzecz podmienili. Oczywiście najdroższą.

Link to post
Share on other sites
  • 4 tygodnie później...

Ja też zgłosiłem sprawę na policje. Zamówienie złożyłem na 61,50 zł, zrobiłem przelew i cisza. Jak głupek zaufałem i przelałem kasę. Żałuję, że najpierw nie poczytałem opinii o sklepie, ale robię dużo zakupów w sklepach internetowych i jeszcze mnie nikt nie oszukał.

Rutyna mnie zwiodła. Śmieszne dla mnie to jest bo jeśli ktoś prowadzi sklep to chyba po to żeby zarabiać na sprzedaży, a oni zarabiają na wyłudzaniu pieniędzy. Kwota śmieszna, ale sam prowadzę firmę i wiem co to odpowiedzialność. Paulina Depta prowadzi też sklep w sieci PinaPC, tam też radzę nie robić zakupów. Czekam na zwrot gotówki i im tego nie podaruje.

Link to post
Share on other sites

mnie tez chcieli w wała zrobić!! tu już nie chodzi nawet o kasę. oni nie maja w ogóle honoru. banda debili i złodziei robiących durniów z ludzi. ja zarzuciłem ich toną smsów, maili, i NIEODEBRANYCH, oczywiście połączeń... w końcu jak się dodzwoniłem to oznajmiłem, że mając ich pełne dane, Depty i tego półgłówka, mogę z miłą chęcią zwiedzić Łódź i oklepać jakąś mordę (groźba karalna ale nie do udowodnienia). kasę oddali na drugi dzień, oczywiście z wielkim żalem, bo przecież jak coś zamówiłem to powinienem poczekać... (poważnie tak mi powiedział) omijać ten sklep szerokim łukiem, zgłaszać sprawę na pieski albo u proroka albo faktycznie odwiedzić osobiście...

Link to post
Share on other sites

Dobrze wiedzieć, że udało sie komuś coś wywalczyć. Rozmawiałem z Rzecznikiem Praw Konsumenta i też radzi mi iść na policję i wszcząć postępowanie karne w tej sprawie. Tak sie zastanawiam czy nie szkoda moich nerwów za 130zł. Z drugiej jednak strony chodzi o pewne zasady. Będę wdzięczny jeśli ktoś się podzieli informacją jak sprawa zakończyła się na policji i czy wszczęto postępowanie karne czy cywilne?

 

Póki co życzę sobie i innym powodzenia w walce z tym sklepem.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

No u mnie sprawa trwała od 18lutego,przelałem pieniądze i wtedy ''cisza''. Po jakimś czasie napisała do mnie P. Depta,że środki zostaną zwrócone do końca tygodnia.Trwało to ponad miesiąc.Dzięki uprzejmości jednego kolegi z forum,trafiłem do niej,pieniądze odzyskałem wczoraj.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dokładnie jak kolega wyżej pisze,dzwoniłem do tego rafała,to gościu się tłumaczy,że jest zupełnie kimś innym i nie jestem pierwszą osobą,która mu Urwami rzuca mu do słuchawki i że sobie tego nie życzy:) a Paulina Depta jak się ją przyciśnie to zwróci kase.Jak mi to powiedziała ''Chcę odbudować wizerunek firmy po swoim poprzedniku,a z płatnościami zalegała dlatego iż niby czeka na pieniądze z przetargu,które idą z instytucji państwowej'' -Ciekawe z jakiej? Chyba z KRUS-u :D w każdym bądź razie sleeveking.pl jako sklep funkcjonuje,ale sposób ich podejścia do sprawy jest żenujący.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...