ancymonek 0 Napisano 17 Marca 2009 Udostępnij Napisano 17 Marca 2009 witam, mam możliwośc zakupienia kompa della w bardzo dobrej cenie - nie wiem tylko czy dostanę na niego gwarancje, w związku z tym mam pytanie do użytkowników dell'i - czy są awaryjne? czy raczej nie ma z nimi problemów? Link to post Share on other sites
hombre18 0 Napisano 18 Marca 2009 Udostępnij Napisano 18 Marca 2009 Hmm na to pytanie prawie nikt nie znam odpowiedzi. ogólnie to dell produkuje dobre sprzętu choć w Europie jest nie zbyt popularnym producetem. Kilka razy do czynie zestawami dell i w sumie nie było najgorzej z nimi. Link to post Share on other sites
ralliart - www.livepc.pl 0 Napisano 19 Marca 2009 Udostępnij Napisano 19 Marca 2009 witam, mam możliwośc zakupienia kompa della w bardzo dobrej cenie - nie wiem tylko czy dostanę na niego gwarancje, w związku z tym mam pytanie do użytkowników dell'i - czy są awaryjne? czy raczej nie ma z nimi problemów? Tak się składa, że w pracy pracuję na komputerach i serwerach DELL - także sporo o nich wiem. Generalnie jest to sprzęt stabilny jak skała i nie do zajechania przez użytkownika. Odwalają kawał naprawdę dobrej roboty, tyle że: -nie współpracuje dobrze z podzespołami innych producentów (warto kupować tylko zalecane przez Dell'a) -bios jest przejrzysty i jasny, ale... nic nie podkręcisz (w zestawach typowo biurowych) Ogólnie zestawy innych marek są lata świetlne za tym producentem. A co do serwisu (nawet pogwarancyjnego) i dostępności części zamiennych to istny wzór. Link to post Share on other sites
kubbak 10134 Napisano 19 Marca 2009 Udostępnij Napisano 19 Marca 2009 ">Tak się składa, że w pracy pracuję na komputerach i serwerach DELL - także sporo o nich wiem. Generalnie jest to sprzęt stabilny jak skała i nie do zajechania przez użytkownika. Odwalają kawał naprawdę dobrej roboty, tyle że: -nie współpracuje dobrze z podzespołami innych producentów (warto kupować tylko zalecane przez Dell'a) -bios jest przejrzysty i jasny, ale... nic nie podkręcisz (w zestawach typowo biurowych) Ogólnie zestawy innych marek są lata świetlne za tym producentem. A co do serwisu (nawet pogwarancyjnego) i dostępności części zamiennych to istny wzór. Święte słowa. Firma, w której odbywam zajęcia specjalizacyjne w 90% (jakieś 600 komputerów) posiada komputery Dell'a, serwis gwarancyjny to majstersztyk - na drugi dzień po zgłoszeniu usterki pojawia się pracownik z Łodzi z częściami do wymiany, serwis pogwarancyjny równie sprawny - 24h i części są w firmie. Fakt, że sprzęt jest drogi ale tu właśnie czujesz, że płacisz za jakość support'u czy szybkość GW. Do prac, gdzie liczy się stabilność Dell to świetny wybór. Link to post Share on other sites
Recommended Posts