Skocz do zawartości

Asaqq

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    97
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

7 Neutralny

O Asaqq

  • Tytuł
    Bywalec

Ostatnie wizyty

1446926 wyświetleń profilu
  1. 4070 ma być podobno w kwietniu ale ja czuję że cenowo to będzie bliżej 4000 niż 3000 więc pytanie ile tak naprawdę chcesz wydać. Co do odsprzedaży 3060 bez dużej straty to może nie być takie proste jak ci się wydaje. Zakup innej karty po drodze to według mnie słaby pomysł. Jedynie na tym tracisz. To już wolałbym tymczasowo wegetować na integrze (o ile procek będzie ją miał) i po prostu dozbierać do docelowej karty.
  2. A no tak synchronizacja pionowa w NVidia włączona. Puszczę jeszcze raz. Wiem że to sztuka dla sztuki, tak chciałem tylko z ciekawości porównać. EDIT: Już nie jest tak optymistycznie ale pomimo tak wysokich obrotów wentylatorów nadal nie powiedziałbym że jest głośno. No i były praktycznie 2 testy po 5 min pod rząd. Karta przetestowana też w PoE, nawet nie dobijała do 100% i wenty kompletna cisza.
  3. Panowie kupiłem MSI 4070Ti X Trio i chciałem przetestować temperatury po Furmarku i porównać z waszymi wynikami ale nie do końca wiem jak to ustawić żeby test był poprawny. Puściłem furmarka na 5 min dając rozdzielczość 2560x1440 i Anti-aliasing 8x MSAA po czym wcisnąłem przycisk GPU Stress test ale wyniki wyszły nierealistycznie dobre więc pytam co skopałem w ustawieniach? Co do pracy samej karty siedziałem z uchem przy niej ze ściągniętym bokiem obudowy żeby sprawdzić czy cewki słychać i sam nie wiem. Czasem wydawało mi się że słyszę delikatne brzęczenie ale im bardz
  4. Asaqq

    Co zamiast RTX3080?

    Dobra ale przecież nie kupię sobie 3080 teraz, kompletnie nie warto. To już wolę bottlenecka z CPU i może za 2-3 lata wymienić procka i płytę. 5600 + 4070ti do 1440p w zupełności wystarczy, najwyżej karta się będzie trochę nudzić. Poza tym te wszystkie kalkulatory bottleneck to trochę tak z du*y obliczenia robią z tego co słyszałem i w praktyce różnie to bywa w zależności od gry.
  5. Asaqq

    Co zamiast RTX3080?

    Zdecydowałem się na MSI x Trio. Gigabyte już nie chcę, zraziłem się. W sumie zdecydowało to że moja stara GTX 970 była od MSI i nadal chodzi bez żadnych problemów od tylu lat a nawet raz jej nie rozkręcałem aby pastę wymienić (obecnie pracuje na zastępstwie w nowym kompie). Rozważałem jeszcze tego Phantoma ale jednak ostatecznie MSI zamówiony.
  6. Asaqq

    Co zamiast RTX3080?

    Komputronik ale trochę im to zajęło. Pierwsza reklamacja była tuż przed sylwestrem 2022 A chodziło o to że karta w losowych momentach gasła i załączały się wiatraki na 100% i dopiero reset kompa pomagał.
  7. Miałem kartę Gigabyte RTX 3080 Aorus Master 10GB i ze względu na jej wadę zwrócono mi pieniądze. Szukam więc czegoś innego. Na dzień dzisiejszy 3080 chyba już nie bardzo opłaca się kupować, nie chcę używanej a ceny nadal wysokie w sklepach więc chyba jedyną sensowną (chociaż cenowo nie powala) opcją jest 4070Ti. I tu mam wątpliwości, ludzie bardzo polecali wersje od MSI a dokładniej Gamig Trio. Tyle że cena tej karty to aż 4799. Tańszy jest Gaiward Phantek GS bo kosztuje 4629. Co do wydajności podejrzewam że co bym nie kupił to i tak byłbym zadowolony bo wydajności
  8. To teraz update w mojej sprawie. Wysłałem im 3 marca (piątek) maila z zapytaniem co się dzieje z moją kartą bo już praktycznie miesiąc jej nie mam i cisza. Dzisiaj dostałem odpowiedź że serwis Gigabyte odesłał im kartę z informacją że oni ponownie (to druga reklamacja) żadnej usterki nie wykryli. Przetestowali więc kartę w swoim serwisie i usterka wystąpiła Nie mają tej karty ani nie są w stanie jej zamówić więc nie pozostaje im nic innego jak uznać reklamację i zwrócić pieniądze. Aż mi ulżyło bo podejrzewam że gdyby i oni nic nie wykryli karta znów by do mni
  9. Nie jest, jest zbyt wydajna na full HD. Ja bym się martwił jakby pokazywała ponad 90% w full HD o ile nie są to jakieś ustawienia typu Ultra RT w Cyberpunk itp.
  10. To był Aorus 3080 Master. 7 lutego napisałem im że zgadzam się na wysłanie do serwisu a 8 lutego odpisali że wysyłają do serwisu Gigabyte. Od tego momentu cisza. Dla porównania jak lata temu kupiłem na amerykańskim Amazonie (w Polsce jeszcze nie było) kindle i padł ekran po 6 miesiącach to po około 5 minutach rozmowy na czacie przysłali mi etykietę do wydrukowania i odesłania czytnika na ich koszt a na drugi dzień miałem już maila że wysłali nowy w ramach gwarancji nie czekając aż ja spakuję i odeślę stary (ofc i tak go odesłałem). Obsługa klienta w polskich skle
  11. Cóż, dostałem od Komputronika maila że wysłali do serwisu Gigabyte i muszę czekać na odpowiedź. Chociaż właściwie jestem pewien na 100% że znów odeślą kartę z notką że wad nie wykryto i znów będę musiał odesłać. Po ilu reklamacjach muszą zwrócić pieniądze? Bo to trochę denerwujące że ta karta leży więcej w serwisie niż w komputerze.
  12. Ale ona jest teraz na rękojmi. Tzn w tym piśmie wyraźnie jest napisane : "...z uwagi na fakt, iż jest to pierwsza reklamacja z tytułu rękojmi..." Czyli pierwszy zwrot który zrobiłem w sklepie stacjonarnym był na podstawie gwarancji, natomiast drugi zwrot który wysłałem kurierem z nadanym numerem RMA potraktowali jako rekojmę. Przynajmniej tak z tego wynika.
  13. Napisałem im że zgadzam się na naprawę ale że jeżeli ponownie wróci do mnie z nieusuniętą wadą to będę reklamował aż wadę usuną albo oddadzą pieniądze. Więc pewnie znów czeka mnie czekanie z 2 -3 tygodnie. A znając życie wróci do mnie z karteczką że nic nie wykryli i bujaj się z trzecią reklamacją na kolejne 3 tygodnie.
  14. Nie na firmę. Na osobę prywatną.
  15. Karta została zakupiona na allegro ale bezpośrednio od sklepu Komputronik (mają tam swoje konto), nowa na Black Friday w promocji. Normalnie mam fakturę do zakupu i na jej podstawie była robiona pierwsza reklamacja. Obecnie karta jest u nich (tak mi się wydaje) i czekają na moją odpowiedź czy zgadzam się na "próbę naprawy karty w serwisie zewnętrznym". Przepiszę ten fragment od nich: "W związku z powyższym, oraz z uwagi na fakt, iż jest to pierwsza reklamacja z tytułu rękojmi, chcemy zaproponować przekazanie przedmiotowego urządzenia do serwisu zewnętrznego, celem podj
×
×
  • Dodaj nową pozycję...