Skocz do zawartości

darasz89

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    748
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

190 Świetny

O darasz89

  • Tytuł
    Lunatic

Informacje

  • Płeć:
    Mężczyzna

Osiągnięcia

  • 3DMark 06:
    -∞
  1. @@dzejC, tak jak pisałem wcześniej - same poszukiwania artystów do concept-artów nic nie znaczą, z resztą @@Xarix, napisał w skrócie praktycznie to samo co ja w wcześniejszym poście - produkcja gry bardzo często jest płynna, co wymusza tworzenie nowych concept-artów a ogólnie, jeśli chodzi o to, że CP2077 wydaje się zbyt jasny, mało "mięsny", itp., to: po 1 - REDzi już na początku twierdzili, że celują bardziej w klimaty Punk niż Cyber [co wg mnie jest dobrym posunięciem, tematyka Cyber mogłaby się "zestarzeć" i znudzić szybko, może nawet przed premierą, za to Punk może nadal trzymać poz
  2. ja nie miałem takich problemów, za to przy ostatnim bossie w Cyrenie nieźle się nagimnastykowałem
  3. wbrew pozorom grafik koncepcyjnych nie robi się tylko na początku powstawania gry, co w sytuacji gdy w połowie produkcji chcesz np dodać nową postać albo lokację? bez grafik koncepcyjnych ani rusz tworzenie gier [i ogólnie oprogramowania] to nie jest proces tak bardzo liniowy jak kiedyś i dodam ponownie - prace nad CP2077 ruszyły pewnie w okolicy 2015, w momencie gdy team pracujący nad Wieśkiem 3 mógł zostać "przebudowany" należy pamiętać, że przy Wiesku Sapkowski miał [z własnej woli] mało do powiedzenia, a w przypadku CP2077 Pondsmith bierze aktywny udział w procesie tworzenia i ma on na
  4. powinien pojawić się taki promień światła, jeśli do niego podejdziesz to rozpocznie się walka ja już starcie mam za sobą [skończyłem grę], ogólnie ciekawy pomysł, ale przy dobrym wyposażeniu nie jest zbyt wymagający próbę można powtarzać, 1000XP + 250 Drachm mój gear: mieczyk za próbę jest ok, chociaż z tego co widzę, to powinienem dostać jeszcze część setu Anubisa, niestety nie mam do w ekwipunku, może to bug
  5. przeinstaluj Galaxy ewentualnie po odpaleniu Galaxy znajdź proces GalaxyCommunication.exe i zakończ go, a następnie odpal Wieśka
  6. @@jureba, tutaj powinna być miniaturowa figurka z zadania Bohater narodowy [to zadanie z jajami ] z tego co pamiętam to za oddanie "klejnotów" w ekwipunku powinien być mały posąg, ale z tego co wiem czasami to się buguje
  7. tylko z tego co się orientuję od 2012 do 2015 [premiera wieska 3] nad CP2077 pracowała jakaś garstka ludzi, dopiero po wieśku powiększyli zespół ogólnie wg mnie największym problemem CP2077 jest to, że to nie będzie średniowieczne fantasy i część rzeczy/rozwiązań po prostu się nie sprawdzi, do tego cała kultura cyberpunkowa powoli się "odradza" ale też nie wiadomo, czy za rok nie zginie w zapomnieniu na kolejne 20 lat problemy z tworzeniem gier są zawsze, część mechanik z bardzo często po prostu się nie da przenieść dobrze z "papieru" do gry i wg mnie dlatego Pondsmith może być lekko zaw
  8. z wieśkiem 3 też było podobnie - wg mnie nie ma się co martwić na zapas, będzie jak będzie
  9. @@Blashix, clickbait co do materiału o sytuacji w CDPRed, aktualnie jest 37 opinii na ok 400 pracowników [mniej niż 10%] - źródło nie dziwi mnie narzekanie na wynagrodzenie, dla osób z "zachodu" polskie zarobki są śmieszne ogólnie czytając część opinii to czuję, że powtarzanie "bad management" jest tylko po to, żeby nie napisać że marnie płacą [jak nie ma na co zwalić to trzeba wymyślić coś uniwersalnego] porównywanie do Ubi / EA nie ma kompletnie sensu, nie dość że to duże korporacje, które działają od kilkudziesięciu lat, to płace tam są prawdopodobnie całkiem dobre, więc po co narze
  10. grałbym zbroja szkoły skorpiona wygląda ciekawie. chociaż mogłaby być trochę "lżejsza"
  11. cena faktycznie lekko przesadzona, do tego dodawanie jeszcze jednego "mini-rozdziału" z Max jest chamskie i "ekskluzywna" skórka Cloe za pre-order, ech tak się doi i niszczy markę czekam, zobaczymy jak to wyjdzie - raczej kupię, ale nie wiem czy w premierę
  12. dziś wychodzi patch 1.0.5, poprawiający m.in. animacje i lipsync, dodający możliwość przewinięcia animacji podróżowania pełna lista zmian: http://blog.bioware.com/2017/04/04/mass-effect-andromeda-patch-1-05-notes/
  13. nie ma takiego achiva listy wszystkich achievementów: http://witcher.wikia.com/wiki/The_Witcher_3_achievements http://www.xboxachievements.com/game/the-witcher-3-wild-hunt/achievements/ https://www.trueachievements.com/game/The-Witcher-3-Wild-Hunt/achievements
×
×
  • Dodaj nową pozycję...