Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję

Dominik132

Rejestracja: 12 sty 2018
OFFLINE Ostatnio: 26 wrz 2020 22:51
-----

Moje posty

W temacie: Temat o kartach Nvidia RTX Ampere

02 wrzesień 2020 - 21:48

 

ale trzeba sobie powiedzieć wprost że wycena Turinga była beznadziejna.

 

Oczywiście że tak.Do dzisiaj Nvidia ma focha na HardwareUnboxed że śmieli wprost powiedzieć że Turingi w stosunku cena-wydajność to prawdopodobnie najbardziej koszmarnie wycenione GPU w historii. HU są już przygotowani że Ampere do testów,jak wcześniej Turingów, nie dostaną :)


W temacie: Temat o kartach Nvidia RTX Ampere

02 wrzesień 2020 - 21:36

 

2021 zapowiada się niezle. przyzwoita wydajność RTX'ów 3000... Dalsza implementacja DLSS... 

Wszystko fajnie.Tylko w parze z tym idzie powtórka z Turinga. Praktycznie zero gier z RayTracingiem. Zapowiedzi jakichkolwiek na 2021 brak.


W temacie: Który producent GPU ma najlepszy serwis gwarancyjny ?

26 sierpień 2020 - 19:07

 Sam jestem w podobnej sytuacji z Palitem po upadku xtreem to teraz mniej więcej wiem co robić na wypadek awarii.

Ja też jak zaznaczyłem na początku mam kartę z XTREEM. Twoja sytuacja jest zupełnie inna.W ESC działa serwis. XTREEM to widmo które zniknęło z powierzchni ziemi. Jakby nigdy nie istnieli. Żadnego kontaktu z kimkolwiek


W temacie: Który producent GPU ma najlepszy serwis gwarancyjny ?

25 sierpień 2020 - 21:26

To co zacytowałeś na samym dole "tylko odesłanie do serwisu producenta przez ścieżkę dystrybucji" napisali z ESC nie  AB SA.

Ale dystrybutorem jest AB SA,który stwierdził że nic nie musi. A jak widać,musi :)


W temacie: Który producent GPU ma najlepszy serwis gwarancyjny ?

25 sierpień 2020 - 19:08

AB SA stwierdziło że reklamacje może przyjąć tylko od firmy która zakupiła sprzęt bezpośrednio w AB S.A i posiada ich fv. Po za tym każda firma nawet upadła powinna się wywiązać z obowiązku gwarancyjnego.

 

 

Pisz do Niemców,że AB SA odmawia nadania RMA,i domaga się faktury od sklepu który FIZYCZNIE,nie istnieje,i nie nada ci RMA.Nawet nie próbuj już z AB SA rozmawiać.Jakie cwaniaki.POWINNI się wywiązać.Angielski humor.Obowiązkiem AB jest nadanie RMA jeśli są dystrybutorem karty.Czy naprawdę Januszowanie w tym kraju musi być wszędzie... 

 

##tylko odesłanie do serwisu producenta przez ścieżkę dystrybucji##

Jak widać "super" AB SA ma gdzieś podstawowe rzeczy