Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję

bleck55

Rejestracja: 27 lis 2014
OFFLINE Ostatnio: wczoraj, 10:45
****-

#2685813 Sluchawki bezprzewodowe 500-600 z mikrofonem

Napisane przez bleck55 w 30 kwiecień 2020 - 21:31

Obadaj testy i opinie o SteelSeries Arctis 3, ale jak już to warto dołożyć / polować na przecenę SteelSeries Arctis 7
W promocyjnych cenach, co często było ostatnio w RTV AGD masz jeszcze logitech g pro x gaming (tylko one tak wartością bliżej 400 zł są)

No ja bym komuś z czystym sumieniem żadnych z powyższych nie polecił
  • 1


#2669706 ASUS Cerberus V2 czy Havit Gamenote H2002D

Napisane przez bleck55 w 24 luty 2020 - 10:39

Żadne
  • 1


#2655122 Słuchawki BT - wiecej dB

Napisane przez bleck55 w 14 grudzień 2019 - 08:22

Komp wysyla przez bt cyfre wiec co do tego ma karta dzwiekowa w nia wpinasz bt ? Nie w port usb wiec komp pcha cyfe bezposrednio do usb. Dzwiekowka nie ma nic do tego. Eq na full musiało to brzmiec wspaniale.
  • 1


#2639908 Szum w sluchawkach hyperx cloud II

Napisane przez bleck55 w 10 październik 2019 - 12:10

Audio trac prodigy cube :) Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka
  • 1


#2634698 AKG K712 Pro - odpowiedni DAC/AMP do PC

Napisane przez bleck55 w 18 wrzesień 2019 - 04:18

Zeby uzyc xlr sluchawki musza byc balans te co masz nie sa bo maka wspulna mase jak tak podepniesz mozesz uwalic wzmak Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka
  • 1


#2634076 AKG K712 Pro - odpowiedni DAC/AMP do PC

Napisane przez bleck55 w 14 wrzesień 2019 - 23:06

S7 to sam amp(wzmacniacz) jak nie masz dobrego DACa kupienie go to wyrzycuenie pjeniedzy w bloto jak juz to s6 i kabel zbalabsowany do sluchawek w tedy porządnie sie rozbijają. Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka
  • 1


#2612374 Głośniki do 250

Napisane przez bleck55 w 13 czerwiec 2019 - 22:17

Oki poczytalem o tych 6c i wydaja sie byc spoko :D. Dziekuje w takim razie

Tylko ne spodziewaj się że bas będzie trząść całym pokojem :D

Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka


  • 1


#2612252 Głośniki do 250

Napisane przez bleck55 w 13 czerwiec 2019 - 14:01

Poszukaj używanych microlabów 6c. Ostatnio na olx widzialem nawet 7c za 320zl. Zestawy z subem w tym przedziale cenowym to szrot jeśli szukasz czegoś do muzyki. Co do słuchawek. Audiobudget.com polecam przejrzeć topke cześć znajdziesz na allegro jeśli nie zależy na czasie to alliexpres Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka
  • 1


#2611628 Słuchawki

Napisane przez bleck55 w 11 czerwiec 2019 - 09:35

Jest różnica między duzą ilością guwnianego Basu który strasznie męczy. A dobrym basem ktory posiada wyraźnie odczuwalna fakture, głębię. Bez problemu czuć jego złożoność i detal. A nie łup łup łup. FeX Ci odradzil jeden szrot ty wyciagasz nastempny. Wiesz jaki jest problem gamingowych słuchawek nie nadają się do muzyki. (zresztą do grania moim zdanie też się nie nadają) Natomiast słuchawki do muzyki świetnie się nadają do grania. Chcesz iść dalej tą drogą serio wrzuć tą kasę w klozet. Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka
  • 2


#2609194 Słuchawki pc na usb/jack

Napisane przez bleck55 w 29 maj 2019 - 22:31

Poglądowo (nie że polecam) coś takiego https://allegro.pl/o...idShowitemShare Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka
  • 1


#2606618 Audiopogadanka

Napisane przez bleck55 w 18 maj 2019 - 16:42

To wszystko zależy 70 już poleciały dawno temu na sell. 990 czekają na drewniane kubki tylko uruchomię tokarke. X70 są bardzo fajne 990 są fajne ale po balansie z s6 generalnie chyba jednak 70 Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka
  • 1


#2603934 Mikrofon + Wzmacniacz? "YT"

Napisane przez bleck55 w 06 maj 2019 - 12:21

To co polecam mialem i moge za to poreczyc.
Co do Twoich propozycji nie mialem z tym. Do czynienia wiec ciezko mi sue wypowiedzieć.
Jest polskie forum poswiecone sprzetowi do nagrywania. Nie pamietam nazwy ale google na pewno pomoże. Popatrz na olx. Czesto ten sprzet mozna kupic jeszcze na gwarancji za polowe ceny sklepowe. Lelno niedoszłych ytberow albo hiphopowcow pozbywa się sprzetu
  • 1


#2603924 Mikrofon + Wzmacniacz? "YT"

Napisane przez bleck55 w 06 maj 2019 - 11:54

Scarlet 2i2.
Bechringer uphoria hd4002 (czy jakos tak)
Do tego audio technika ath 2020
Mxl 990 lub nizszy model
Albo po taniosci na poczatek Bechringer c1
  • 1


#2602010 Gdzie wpiąć mikrofon do korekcji dźwięku

Napisane przez bleck55 w 27 kwiecień 2019 - 17:48

No w kompa wepnij a poza tym poczytaj na goooglu i tej opcji kalibrowwnia napewno jest jakas i formacha na stronie nVidii
  • 1


#2597986 Naprawa mikrofonu w Razer Kraken 7.1

Napisane przez bleck55 w 08 kwiecień 2019 - 14:23

Pewnie tak. lutownica nowy Mick trochę poxiliny. Ale lepiej wyjdzie kupić Zalmana.
  • 1