Skocz do zawartości

[MULTI] Wiedźmin 3: Dziki Gon


  

225 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy warto zagrać/kupić (opinie graczy)?

    • trzeba zagrać, tytuł zasługujący na miano gry roku
      63
    • solidna pozycja, zapewnia świetną zabawę na długie godziny, posiada minimalne błędy
      6
    • ciekawa pozycja ale sporo jej jeszcze brakuje do ideału
      0
    • można zagrać ale niekoniecznie, pozycja skierowana głównie do fanów gatunku/klimatu
      3
    • zdecydowanie nie, gra nie miała prawa wyjść
      0


Recommended Posts

A co do samego 1080p na konsolach to nie wina Redów że te całe "next-geny" są tak słabe że mają problem z uciągnięciem gry w 1080p i 30 klatkach

Zatwardzali konsolowcy nie przyjmuja do wiadomosci faktu iz ich wspaniale pudeleczka moga nie byc w stanie udzwignac jakiejs gry ;P Oni sa przyzwyczajeni do tego ze im chodzi wszystko. A to w jakiej jakosci nie ma znaczenia, bo oni tego i tak nie zauwaza ;P

Zreszta prawda jest taka ze poprzednie konsole tez byly do kitu. Tylko ze ludzie uzywali ich z telewizorami ktore oferowaly smieszna rozdzielczosc nawet jak na tamte czasy wiec jakos to szlo. Potem pojawilo sie HD i powstal problem...

 

Zmieniajac temat - wlasnie skonczylem czytac Czas pogardy i biore sie za Chrzest ognia :D

Edytowane przez verul
Link to post
Share on other sites

Albo to jest bardzo wczesna wersja silnika i aktualny jego stan jest inny niż to co nam pokazywali.

I to jest właśnie najgorsze że nie wiemy na jakim obecnie etapie jest gra, ten materiał który dostaliśmy to równie dobrze może pokazywać grę na poziomie graficznym sprzed kilku miesięcy wstecz. 

Informacja sprzed 5 minut od Platige Image :
Potwierdzamy.
Rozpoczęliśmy przygotowania do produkcji pełnometrażowego aktorskiego filmu fabularnego „Wiedźmin”, za który odpowiedzialny będzie Tomek Bagiński i ekipa Platige Films. Scenariusz powstanie w oparciu o prozę Andrzeja Sapkowskiego.
Projekt jest obecnie w fazie developmentu.

 

 

Źródło

Link to post
Share on other sites

Czyli jednak aktorski film, sam nie wiem co o tym myśleć. Mam nadzieję, że budżet jest odpowiednio wysoki, aby można było pokazać kino na najwyższym poziomie. 

 

 

 

I to jest właśnie najgorsze że nie wiemy na jakim obecnie etapie jest gra, ten materiał który dostaliśmy to równie dobrze może pokazywać grę na poziomie graficznym sprzed kilku miesięcy wstecz
 

 

Gra wygląda przepięknie, a gdyby było jeszcze lepiej to tylko wielkie brawa dla całego zespołu. Pewnie mój przyszły GTX 870/860 i tak nie da rady odpalić Wieśka na maksymalnych ustawieniach, więc będę zadowolony z tego w co będę mógł zagrać - i tak fabuła, aranżacja świata itd. zawsze przed grafiką.

Edytowane przez Antiax
Link to post
Share on other sites

Dokładnie, dla mnie fabuła i żyjący świat jest na pierwszym miejscu. O te dwa aspekty się nie martwię bo widać, że pod tym względem gra będzie świetna. Grafika to sprawa drugorzędna, jeśli będzie jeszcze ładniejsza od tego co widzieliśmy na ponad 35-cio minutowym gameplay to pozostaje się tylko cieszyć ;)

Link to post
Share on other sites

Sporo nowych, interesujących informacji - warto przeczytać, zobaczyć.

http://www.worldsfactory.net/2014/08/21/the-witcher-3-interview-gamescom-2014

https://www.youtube.com/watch?v=z86B-_-0cbs#t=119

http://www.vg247.com/2014/08/20/witcher-3-four-tiers-of-witcher-armour-confirmed-but-will-you-be-able-to-trim-geralts-beard/

 

Podsumowując:

- gameplay, który widzieliśmy i ten pokazywany podczas Gamescomu był przestarzały nawet o kilka miesięcy, a gra wygląda jeszcze lepiej

- optymalizacja  (Jose wspomina, że ma kartę graficzną ze średniej półki i gra działa bardzo dobrze) 

- kiedy Geralt kogoś zabija albo po prostu ktoś umiera to powinniśmy spalić ciało za pomocą znaku Igni, w przeciwnym razie będzie to przyciągało potwory z okolicy (fantastyczna wiadomość)

- 96 animacji Geralta podczas walki, sporo nowych ruchów, których nie było jeszcze w starym buildzie

- narzędzia moderskie dostępne wkrótce po premierze

- dynamiczna pogoda, Jose mówił, że w regionach gdzie są góry częściej pada śnieg, tam gdzie mamy miasta, częściej pada deszcz, pogoda jest bardzo dynamiczna i dostosowuje się do regionu. Gdy pada deszcz rozpalone ognisko zgaśnie, z drugiej strony gdy wieje wiatr, a spotkamy wtedy potwora foglinga (mglik?), którego umiejętnością specjalną jest tworzenie mgły to zostanie ona rozwiana przez wiatr. 

- wielkość mapy jak na tamten build wynosiła 8x8 km, dla porównania wielkość mapy w Skyrimie to 6,9x5,4 km

- w Wiedźminie 3 będziemy mogli odziać się w rozmaite rodzaje zbroi. Poszczególne zestawy będą powiązane z różnymi, wiedźmińskimi szkołami - Wilka, Kota, Gryfa i Żmii. 

- kilka razy więcej Wiedźmińskiego ekwipunku - zbroi, mieczy czy całych rynsztunków (podobnie jak W2 np. Rynsztunek Świętokradcy). 

 

Bardzo, bardzo dobre wiadomości. 

Edytowane przez Antiax
  • Popieram 8
Link to post
Share on other sites

Sporo nowych, interesujących informacji - warto przeczytać, zobaczyć.

http://www.worldsfactory.net/2014/08/21/the-witcher-3-interview-gamescom-2014

https://www.youtube.com/watch?v=z86B-_-0cbs#t=119

 

Podsumowując:

Bardzo, bardzo dobre wiadomości. 

Dzieki za podsumowanie :D

Skoro gra działa bardzo dobrze na karcie ze średniej półki to może i mi na gtx 660m na minimalnych pójdzie !

Link to post
Share on other sites

Anulował zamówienie na ek ponieważ Wiesiek na gameplayu wyglądał brzydko. Stwierdził, że drugiego Wiedźmina 2 nie ma zamiaru kupować i pobierze sobie od odpowiednich ludzi.

 

Do tego ciągle narzeka, że physx itp.

 

Tej gry nie kupuje się dla grafiki, a dla fabuły i klimatu.

 

Edytowane przez darkatraz
  • Popieram 5
Link to post
Share on other sites

Tej gry nie kupuje się dla grafiki, a dla fabuły i klimatu.

Ale ta gra ma byc przelomowa i z zalozenia ma na trwale wyryc sie w gatunku RPG. Wiedzmin 3 ma byc dla RPG tym czym byl Baldur's Gate. To sie osiaga nie tylko grywalnoscia, ale takze grafika. Dla mnie grafika Baldura nawet na obecne czasy calkiem zadowala. Nie ma p..zdo tryskow ale jest ladna i estetyczna.
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

No nie wiem. Wiedzmin serial powstal w 2002 czyli w czasach Wladcy Pierscieni. technologia byla juz wystarczajaco rozwinieta, tylko my jak zwykle 100 lat za murzynami. Zreszta zostalo tak do teraz - wystarczy popatrzec na smiercionosne kartony...

Edytowane przez verul
  • Popieram 6
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...