Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Windows 10 pro 64bit czarny ekran

windows 10 czarny ekran przed logowaniem pro 64bit

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nikod3m1

Nikod3m1
  • Ojciec Pijo

  • 95 postów

Napisano 09 grudzień 2018 - 17:25

Witam wszystkich serdecznie,
 
Od jakiegoś tygodnia cieszyłem się pracą na nowym komputerze, niestety nie dało się już po ludzku zainstalować win 7, więc byłem zmuszony do przetestowania nowych systemów. Na pierwszy ogień poszedł win 10. 
 
Po tygodniu bezawaryjnego użytkowania komputer postanowił że się zaktualizuje (niepierwszy raz), jednak po tej aktualizacji po ikonce ładowanie systemu mam jedynie czarny ekran... Przy wciśnięciu kombinacji klawiszy win+ctrl+shift+b monitor wyłącza się na chwile po czym znowu widzę tylko czarny ekran. W trybie awaryjnym wszystko działa (z niego dodaje ten post).
 
Próbowałem wszelkich metod opisanych w necie, zarówno tych forumowych jak i oficjalnych z windowsa i klapa. 
 
Postawiłem winde na nowo, wszystko działało. Zdążyłem jedynie zainstalować sterownik od karty sieciowej, pobrać chroma i nortona i dosłownie po 10 minutach zabrzmiał dźwięk podłączenia nowego urządzenia i nie mam obrazu... Przy wciskaniu klawiszy słychać że system nadal działa, a po ponownym uruchomieniu znowu czarny ekran.
 
System instalowałem już chyba z 4 razy, za każdym razem to samo. Teraz jedynie utworzyłem punkt przywracania systemu, który pomimo info że się nie powiódł, po restarcie maszyny działa, ale wystarczy 10 minut i ekran robi się czarny i patrz akapit wyżej.
 
Zauważyłem że dzieje się to zazwyczaj w trakcie kiedy wyskoczy okienko "konfiguracja urządzenia". Dołączyłem zdjęcie (sory za podpis, ale byłem dość poirytowany po 3 reinstalu windowsa). Kiedy zamknę to okno to komp podziała może z 3 minuty dłużej, natomiast jeśli tego nie zrobię to pada po jakichś 10 sekundach.
 
Obecnie nie ma żadnych aktualizacji a nadal dzieje się to samo, cały tydzień działał okey. Proszę o pomoc. Sam już teraz nie wiem co kupić, win 7 nie zadziała, win 10 już nie działa xD Może win 8.1 będzie rozwiązaniem. Nie chce wydać kasy w błoto, a jeszcze bardziej nie chce mieć zbrickowanego kompa :D
 
Dziękuje z góry za zainteresowanie i pomoc, pozdrawiam ;)

 

Fotki:

https://zapodaj.net/...0bf2bb.jpg.html

https://zapodaj.net/...c462d5.jpg.html

https://zapodaj.net/...f9db55.jpg.html

https://zapodaj.net/...9f9ba5.jpg.html

 

 

Logi ze skanowania i próby naprawy przez windows:

Skanowanie z CMD:

2018-12-09 16:27:56, Info                  CBS    TI: --- Initializing Trusted Installer ---
2018-12-09 16:27:56, Info                  CBS    TI: Last boot time: 2018-12-09 16:20:40.495
2018-12-09 16:27:56, Info                  CBS    Starting TrustedInstaller initialization.
2018-12-09 16:27:56, Info                  CBS    Ending TrustedInstaller initialization.
2018-12-09 16:27:56, Info                  CBS    Starting the TrustedInstaller main loop.
2018-12-09 16:27:56, Info                  CBS    TrustedInstaller service starts successfully.
2018-12-09 16:27:56, Info                  CBS    No startup processing required, TrustedInstaller service was not set as autostart
2018-12-09 16:27:56, Info                  CBS    Startup processing thread terminated normally
2018-12-09 16:27:56, Info                  CBS    Starting TiWorker initialization.
2018-12-09 16:27:56, Info                  CBS    Ending TiWorker initialization.
2018-12-09 16:27:56, Info                  CBS    Starting the TiWorker main loop.
2018-12-09 16:27:56, Info                  CBS    TiWorker starts successfully.
2018-12-09 16:27:56, Info                  CBS    Universal Time is: 2018-12-09 15:27:56.132
2018-12-09 16:27:56, Info                  CBS    Loaded Servicing Stack v10.0.10240.16384 with Core: C:\Windows\winsxs\amd64_microsoft-windows-servicingstack_31bf3856ad364e35_10.0.10240.16384_none_115fd2f761f7c508\cbscore.dll
2018-12-09 16:27:56, Info                  CSI    00000001@2018/12/9:15:27:56.132 WcpInitialize (wcp.dll version 0.0.0.6) called (stack @0x7fff34a48809 @0x7fff34da91e3 @0x7fff34d6cab9 @0x7ff7a9552ee0 @0x7ff7a95538e1 @0x7fff540ca653)
2018-12-09 16:27:56, Info                  CBS    NonStart: Set pending store consistency check.
2018-12-09 16:27:56, Info                  CBS    Session: 30707667_3259871026 initialized by client WindowsUpdateAgent, external staging directory: (null)
                                                                                                     
Próba auto naprawy przez Windowsa:
Dziennik diagnostyki i naprawiania narzędzia do naprawy systemu podczas uruchamiania
---------------------------
Liczba prób naprawienia: 1
 
Szczegóły sesji
---------------------------
Dysk systemowy = \Device\Harddisk0
Katalog Windows = C:\Windows
Uruchomienie programu AutoChk = 0
Liczba głównych przyczyn = 1
 
Przeprowadzony test: 
---------------------------
Nazwa: Sprawdź aktualizacje
Wynik: Ukończono pomyślnie. Kod błędu =  0x0
Czas operacji = 0 ms
 
Przeprowadzony test: 
---------------------------
Nazwa: Test dysku systemowego
Wynik: Ukończono pomyślnie. Kod błędu =  0x0
Czas operacji = 0 ms
 
Przeprowadzony test: 
---------------------------
Nazwa: Diagnoza awarii dysku
Wynik: Ukończono pomyślnie. Kod błędu =  0x0
Czas operacji = 32 ms
 
Przeprowadzony test: 
---------------------------
Nazwa: Test metadanych dysku
Wynik: Ukończono pomyślnie. Kod błędu =  0x0
Czas operacji = 15 ms
 
Przeprowadzony test: 
---------------------------
Nazwa: Test docelowego systemu operacyjnego
Wynik: Ukończono pomyślnie. Kod błędu =  0x0
Czas operacji = 578 ms
 
Przeprowadzony test: 
---------------------------
Nazwa: Sprawdzanie zawartości woluminu
Wynik: Ukończono pomyślnie. Kod błędu =  0x0
Czas operacji = 32 ms
 
Znaleziono główną przyczynę: 
---------------------------
Wersja systemu operacyjnego jest niezgodna z narzędziem do naprawy systemu podczas uruchomienia.
 
---------------------------
---------------------------

Użytkownik Nikod3m1 edytował ten post 09 grudzień 2018 - 17:37

  • 0

CPU-----------------Intel i5 6600k + be quiet dark rock 3 
GPU-----------------brak
MoBo---------------ASUS z170 pro gaming + ssd kingston
RAM----------------Corsair Vengeance LPX DDR4 2 x 8GB 3000MHz

PSU-----------------Corsair TX650W 


#2 chrisplbw

chrisplbw
  • Zapaleniec

  • 1459 postów

Napisano 09 grudzień 2018 - 19:28

Wersja systemu operacyjnego jest niezgodna z narzędziem do naprawy systemu podczas uruchomienia

 

Czyli instalowałeś różne wersje Win10?

 

Postaw czysty system, zainstaluj jedynie podstawowe sterowniki do płyty głównej i zapodaj aktualizacje systemu - zobaczymy co dalej.


  • 0

AMD FX8350 4.0GHz@4.7GHz, Gigabyte GA990FXA-UD5, Gigabyte G1 RX470 4GB 1230/6600@1300/7000, Kingston HyperX Beast 1888 2x4 GB, Scythe Mugen 2 rev. B (Enermax TB Silence UCTB12P x2)+Gelid Extreme, Corsair RM550x 550W 80+Gold, Zalman Z11 Plus,  WD Blue 1TB, Lepa by Enermax BQL.Quiet PWM Bluex2. Motospeed V30, P10 Lite


#3 Nikod3m1

Nikod3m1
  • Autor tematu
  • Ojciec Pijo

  • 95 postów

Napisano 10 grudzień 2018 - 12:49

Nie, instalowałem tylko i wyłącznie wersje Pro 64 bit. Stawiam za każdym razem czysty system, usuwam partycje, format dysku itd. Spróbuje jeszcze raz z aktualizacjami bo ostatnim razem Windows update się zacięło, a chwile później już zgasł ekran. Spróbuje i dam znać ;)


Udało się ustabilizować system, ale żadna z aktualizacji nie chce się zainstalować. Zaraz po przywróceniu systemu uruchomiłem go kilkukrotnie i działa, ale nie działa ani windows store, ani przeglądarka zdjęć i podobne systemowe aplikacje. Próbowałem przeinstalować windows store z pomocą power shella (reinstal-preinstalledapps) ale po całym procesie nadal to samo, po kliknieciu w sklep pojawia się sam obrys okna i od razu się wyłącza. 

 

EDIT:

 

2 minuty po tym poście znowu się wysypał, udało mi się ruszyć windows update i gdy doszło do 50% przygotowania do instalacji aktualizacji to na moment proces się zatrzymał i czarny ekran

 

EDIT:2

 

Wpadłem na genialny pomysł :D Zainstalowałem TeamViewera i zobaczymy czy nadal bede mial podglad na ekran gdy się wysypie :D


Użytkownik Nikod3m1 edytował ten post 10 grudzień 2018 - 12:57

  • 0

CPU-----------------Intel i5 6600k + be quiet dark rock 3 
GPU-----------------brak
MoBo---------------ASUS z170 pro gaming + ssd kingston
RAM----------------Corsair Vengeance LPX DDR4 2 x 8GB 3000MHz

PSU-----------------Corsair TX650W 


#4 lonialomax

lonialomax
  • Maniak

  • 3886 postów

Napisano 10 grudzień 2018 - 13:48

Na czym ma polegać problem z instalacją Windows 7? Producent płyty udostępnia sterowniki pod siódemkę więc nie wiem w czym problem. Jaki masz obraz instalatora Windows 10 i skąd?


  • 0

Mobo:  Z370 Aorus Gaming 7 - CPU: i5 9600k@4.6GHz - RAM:16GB  G Skill SniperX F4-3600 C19-8GSXKB - Grafika: GTX 1070 Extreme - Zasilacz: Corsair RM550x - Obudowa Zalman Z3 Plus


#5 vicodin

vicodin
  • Maniak

  • 2538 postów
  • Miejscowość:Lublin

Napisano 10 grudzień 2018 - 16:14

Nic dziwnego, że nie działa, jak straciło wsparcie 9 maja 2017. Posiadasz wersję systemu o numerze 1507, nie wiem skąd to pobrałeś, ale pewnie stąd te problemy.  https://pl.wikipedia...iki/Windows_10 


  • 1

Spoiler

#6 Nikod3m1

Nikod3m1
  • Autor tematu
  • Ojciec Pijo

  • 95 postów

Napisano 10 grudzień 2018 - 18:38

Ustaliłem, że winny jest sterownik do karty graficznej w tym przypadku integra od i5 6600k, po przywróceniu podstawowej wersji poprzez tryb awaryjny mam znowu obraz, ale ten sterownik ciągle sam się aktualizuje. W międzyczasie zainstalowałem windowsa 8.1 (z niego pisze) i problem jest ten sam, 10 minut i jeb. Dzieje się to nawet kiedy wyłączę aktualizacje. Dodatkowo na początku po pierwszej instalacji win 10 miałem normalnie wgrany sterownik od HD 530 i mogłem tam zmieniać różne ustawienia, teraz nic du*a, nawet jak zainstaluje ręcznie, a na dodatek gdy ściągam sterownik z oficjalnej strony intela to podczas instalacji wyrzuca mi że nie obsługuje tego procesora, pomimo że na liście obsługiwanych jest. 

 

Może to ma jakiś związek ze sprzętem a nie z systemem? Może coś się dzieje z prockiem?


Nic dziwnego, że nie działa, jak straciło wsparcie 9 maja 2017. Posiadasz wersję systemu o numerze 1507, nie wiem skąd to pobrałeś, ale pewnie stąd te problemy.  https://pl.wikipedia...iki/Windows_10 

Hmm nie pamiętam już skąd, pobiorę najnowszą wersje i zobaczymy, tylko że tak jak napisałem to samo dzieje się z na win 8.1 :/ 

Najdziwniejsze że ponad tydzień wszystko łącznie z windows storem i paroma aktualizacjami działało świetnie...


Dobra, sprawa wygląda tak. Postawiony najnowszy Win 10, wszystko działa i zablokowałem aktualizacje z poziomu Edytora lokalnych zasad grupy, myślę że wina leży w nowym sterowniku, czas pokaże czy ktoś inny zakomunikuje podobne zachowanie (zresztą miało to miejsce już wcześniej z tego co czytałem) Dziękuje za pomoc 


  • 0

CPU-----------------Intel i5 6600k + be quiet dark rock 3 
GPU-----------------brak
MoBo---------------ASUS z170 pro gaming + ssd kingston
RAM----------------Corsair Vengeance LPX DDR4 2 x 8GB 3000MHz

PSU-----------------Corsair TX650W 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: windows, 10, czarny, ekran, przed, logowaniem, pro, 64bit

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych