Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Zwrot zestawu z microsoftstore.com


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 proqqqe

proqqqe
  • Gaduła

  • 323 postów

Napisano 08 lipiec 2017 - 19:47

Witam,

 

 

28 czerwca zamówiłem ten zestaw, 30 czerwca dotarł do mnie, zdecydowałem się na refund, jednak zauważyłem, że pad fabrycznie ma ubytek lakieru przy strzałkach.

 

W zestawie jest Xbox One S 500GB + pad + Forza Horizon 3 w postaci kodu + 14 dni XBOX GOLD w postaci kodu, dodatkowy pad, Gears of War 4 (z 4 kodami do starszych gier z tej serii w pudełku)

 

Z konsoli odinstalowałem gry, wylogowałem się z konta, pudełko Gears of War 4 jest oczywiście otwarte, a kody do starszych części są nieużyte, kod do Forzy jest wykorzystany - jednak z tym nie powinno być problemu, bo kiedyś dokonywałem zwrotu zestawu pad + forza horizon 3 i nie było problemu. 

 

Powinni to zaakceptować (nie jestem pewien co do otwartego pudełka Gears of War 4), tylko trapi mnie ten pad, czy mogą anulować cały proces zwrotu, czy mogą przyjąć resztę, a Pada odesłać? (mogę się na to zgodzić, kiedy odliczą mi za niego~150zł) i tak musi iść na gwarancję/rękojmię. Czy ma ktoś doświadczenie w podobnej sprawie, albo spodziewa się jak Microsoft to uwzględni?

 

Microsoftstore ma darmowe zwroty w ciągu 30dni od zakupu, zadzwoniłem do nich i telefonicznie rozpocząłem ten proces zwrotu (mam już przygotowane opłacone etykiety wysyłkowe) - najpewniej wyślę w poniedziałek.

 

Mogę być dobrej myśli, że dostanę pełny zwrot? 

Koszta prezentują się tak -> ten pad i Gears of War 4 były w formie "gratisu", przez co ta płatność jest tak dziwnie podzielona, mam podane 3 oddzielne etykiety do wysyłki, jednak gdy klikam tracking, to każdy produkt przypisany jest do tej pierwszej - kontrolera. Raczej nie powinno być problemu jak wyślę cały zestaw spakowany, tak jak go dostałem, z jedną etykietą (resztę umieszczę w środku) - czy jest to dobre wyjście?

 

kWS0XUn.png

SLxojBm.jpg


Użytkownik proqqqe edytował ten post 08 lipiec 2017 - 19:48

  • 0

i5-4690k  /  Scythe Mugen 5 /  Gigabyte GTX 1050Ti   Crucial Ballistix 8GB 1600MHz CL9  /  WD Blue 1TB

 Crucial MX100 128GB  /  MSI Z97-G55 SLI  /  Corsair CX450M 450W  /  SPC Aquarius X70T  /  LG 27MP59G-P

Logitech G502, CM STORM Quickfire TK, Roccat TAITO King Size, HyperX Cloud

 


#2 jarrino

jarrino
  • Maniak

  • 6727 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 09 lipiec 2017 - 13:16

Zadzwoń do Microsoft Polska i pogadaj,żeby potem kłopotów nie mieć.

http://9494.pl/firma/microsoft-polska


  • 0

i5 4670 ; Ga Z87X-UD3H ; MSI 1070 Founders Edition ; Kingston 1600 16 GB ; Thermaltake Smart SE 630W


#3 proqqqe

proqqqe
  • Autor tematu
  • Gaduła

  • 323 postów

Napisano 14 lipiec 2017 - 15:57

Do zamknięcia, zwrot zaakceptowany przez microsoftstore.com :)

 

Usłyszałem od konsultanta przez telefon, że ważne, by pad był sprawny technicznie, reszta ich "nie obchodzi"


  • 0

i5-4690k  /  Scythe Mugen 5 /  Gigabyte GTX 1050Ti   Crucial Ballistix 8GB 1600MHz CL9  /  WD Blue 1TB

 Crucial MX100 128GB  /  MSI Z97-G55 SLI  /  Corsair CX450M 450W  /  SPC Aquarius X70T  /  LG 27MP59G-P

Logitech G502, CM STORM Quickfire TK, Roccat TAITO King Size, HyperX Cloud

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych