futerko78 2 Napisano 25 Maja 2017 Udostępnij Napisano 25 Maja 2017 Witam benchmarkowców Trzy tygodnie temu zgłosiłem reklamacje mojego - Gigabyte GTX 970 G1 firmie X-Kom (gwara jeszcze do końca 2018r), ponieważ karta dokładnie co 35 sekund rzucała pełnoekranowe artefakty. Firma zgłoszenie przyjęła, równocześnie pytając czego oczekuję w ramach reklamacji? Stwierdziłem, że interesuje mnie naprawa lub wymiana. Dziś karta wróciła z naprawy. Uradowany zainstalowałem ją w kompie i wszystko było ok przez kolejne 10min do momentu odpalenia Preya. Problem artefaktów powrócił. (Czy normalne swoją drogą jest pojawianie się błędów z taką częstotliwością?) Karta była w serwisie zewnętrznym który w protokole serwisowym opisał diagnoza / naprawa: -Urządzenie zostało naprawione w serwisie dystrybutora, przeszło pomyślnie testy i jest w pełni zgodne ze specyfikacją producenta Oczywiście chcę zgłosić problem Xkomowi ale chciałbym się doradzić czy mogę liczyć na zwrot pieniędzy od nich po takiej "naprawie"? Czy raczej sprzedawca będzie próbował do skutku ją remontować? Pozdrawiam Cytuj Link to post Share on other sites
krzyhox 3632 Napisano 25 Maja 2017 Udostępnij Napisano 25 Maja 2017 (edytowane) A jaki masz zasilacz ? Teoretycznie zwrotu kasy możesz nie dostać, ale jak najbardziej możesz starać się o nową kartę. Edytowane 25 Maja 2017 przez krzyhox Cytuj Link to post Share on other sites
futerko78 2 Napisano 25 Maja 2017 Autor Udostępnij Napisano 25 Maja 2017 Zasilacz OCZ 600Watt, reszta podzespołów gdy gpu była w 'naprawie' działała pod intergą z i5 4670k. Cytuj Link to post Share on other sites
krzyhox 3632 Napisano 25 Maja 2017 Udostępnij Napisano 25 Maja 2017 To raczej nie wina zasilacza. W takim razie zostaje ci druga opcja oddać jeszcze raz kartę graficzną. Sam zawsze kupuje w tym sklepie i nie miałem nigdy problemów. Cytuj Link to post Share on other sites
kokosnh 4155 Napisano 25 Maja 2017 Udostępnij Napisano 25 Maja 2017 ł. (Czy normalne swoją drogą jest pojawianie się błędów z taką częstotliwością?) jaką częstotliwością ? stock ? Firma zgłoszenie przyjęła, równocześnie pytając czego oczekuję w ramach reklamacji? to jest ważne, reklamacja była z rękojmi, czy gwarancji ? jeśli z rękojmi, to po 2 razie już możesz się starać o zwrot kasy i muszą to uznać. Za pierwszym razem możesz się co prawda starać o zwrot kasy z rękojmi, ale sprzedawca może po prostu wymienić na nowy, lub naprawić ( to jego decyzja ), ty co najwyżej możesz zadecydować czy wolisz wymianę, czy naprawę, ale z powodu, że gtx 970 już nie produkują, zostaje naprawa. Cytuj Link to post Share on other sites
tomkusi1 34 Napisano 25 Maja 2017 Udostępnij Napisano 25 Maja 2017 Ewentualnie mogą mieć naprawione sztuki 970ek i to będzie ta wymiana na nowa. To jest własnie najgorsze,każdy producent jest fajny przy kupnie ,a jak się cos zepsuje to każdy umywa ręce. Cytuj Link to post Share on other sites
vonorlik 31 Napisano 25 Maja 2017 Udostępnij Napisano 25 Maja 2017 (edytowane) Wracaj z kartą do X-Komu, i reklamuj ją ponownie, skontaktuj się z firmą która robi serwis tych kart dla x-komu i poinformuj ich o tej sytuacji. Dokładnie ja tak zrobiłem, a miałem problem z klawiaturą a dokładnie z przyciskiem W , nie była to usterka permanentna... problem powstawał często ( dla gracza ) ale na tyle rzadko dla człowieka z X-kom, aby w sklepie mógł go wywołać klikając literki W Notepadzie... no wiecie o co mi chodzi... Klawiatura pojechała do serwisu, i po ok. 1,5tygodnia wróciła z informacją, że nie stwierdzono usterki. Łudząc się, że może jednak coś naprawili, podłączyłem klawiaturę... chwila moment i problem wraca... Wracam i ja do X-Komu reklamować po raz drugi KB, ale troszkę mądrzejszy bo już z nagranym na pendrive materiałem, który pokazuje problem... I tutaj pojawia się problem z X-Kom, ponieważ ekspedient informuje mnie, ze pendrajwa on nie weźmie i materiału video tez nie ma jak wysłać do serwisu... tutaj MINUS dla X-KOMu... Klawiatura po próbie pierwszej naprawy, wróciła do mnie z naklejoną na kartonie małą naklejką firmy która ją naprawiała... skorzystałem z tych informacji i nawiązałem kontakt. Opisałem problem wysłałem video i powiedziałem, że mogą spodziewać się jeszcze raz tej samej klawiatury reklamowanej przez X-Kom. Finalnie bez problemów dostałem nową klawiaturę. Jeżeli nie masz informacji gdzie była naprawiana Twoja karta, spróbuj to ustalić z X-Kom, ewentualnie szukaj informacji w dystrybucji. Powodzenia Autorze. Edytowane 25 Maja 2017 przez vonorlik Cytuj Link to post Share on other sites
kokosnh 4155 Napisano 26 Maja 2017 Udostępnij Napisano 26 Maja 2017 I tutaj pojawia się problem z X-Kom, ponieważ ekspedient informuje mnie, ze pendrajwa on nie weźmie i materiału video tez nie ma jak wysłać do serwisu... tutaj MINUS dla X-KOMu... no jasne że nie weźmie, a raczej nawet nie może. Twoja sytuacja jest inna od autora, u ciebie był problem z rozpoznaniem usterki, u niego nie było tego bo ją "naprawiali". Jeśli korzystał z rękojmi, to by mógł już żądać zwrotu kasy... Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.