Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Call of Duty Ghosts - PROBLEMY -

ghosts directx11 problem call of duty ghost broblem wywala bug drak odpowiedzi Gry call of duty ghosts action

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
60 odpowiedzi w tym temacie

#21 BattleCrit

BattleCrit
  • Nałogowiec

  • 1548 postów

Napisano 11 listopad 2013 - 10:14

Przecież twoja grafa nie obsługuję DX 11 porównują ja do GTS250M a wiadomo ze ta grafa ma DX 9/10


  • 0

desmon=BattleCrit

Spoiler

#22 ge600

ge600
  • Nowicjusz

  • 6 postów

Napisano 11 listopad 2013 - 10:26

Doczytałem się "Mobility", więc jeszcze gorsza, laptopy nie nadają się do gier.

 

4lata temu całkiem dobrze dawal radę a z racji częstych podróży tylko lapek wchodzi do plecaka


Przecież twoja grafa nie obsługuję DX 11 porównują ja do GTS250M a wiadomo ze ta grafa ma DX 9/10

ATI Mobility Radeon HD 5730

ATI Mobility Radeon HD 5730 to przeznaczona do laptopów karta graficzna średniej klasy z wsparciem DirectX 11. Pomimo swojej nazwy nie jest ona pochodną serii HD 5700 do komputerów stacjonarnych, a tylko szybszą wersją Mobility Radeona HD 5650. W porównaniu do karty MR HD 5750 nie posiada ona opcji wyposażenia w pamięć GDDR5, ale ma wyższe taktowanie.

Wydajność powinna być odrobinę lepsza od karty GeForce GTS 250M. Oznacza to, że nowsze gry (z roku 2009) powinny działać płynnie na laptopach z MR HD 5730 na średnich lub wysokich detalach przy wybranej dość niskiej rozdzielczości (1366x768).

Aktualne ceny notebooków z ATI Mobility Radeon HD 5730

Producent ATI Mobility Radeon HD 5600/5700 Rodzina

Mobility Radeon HD 5770

400 @ 650MHz 128 bit @ 800MHz

Mobility Radeon HD 5750

400 @ 550MHz 128 bit @ 1600MHz Mobility Radeon HD 5730 400 @ 650MHz 128 bit @ 800MHz

Mobility Radeon HD 5650

400 @ 450-650MHz 128 bit @ 800MHz Nazwa robocza Madison Architecture Terascale 2 Potoki 400 - ZJC Zegar rdzenia * 650 MHz Zegar jednostek cieniujących * 650 MHz Zegar pamięci * 800 MHz Magistrala 128 bit Typ pamięci DDR3, GDDR3 Pamięć współdzielona nie DirectX DirectX 11, Shader 5.0 Pobór prądu 26 W Technologia 40 nm Wielkość laptopa średni
a to ze strony producenta: ATI Mobility Radeon™ HD 5730 GPU Specifications 
  • 627 million 40nm transistors
  • TeraScale 2 Unified Processing Architecture
    • 400 Stream Processing Units
    • 20 Texture Units
    • 32 Z/Stencil ROP Units
    • 8 Color ROP Units
  • DDR3/GDDR3 memory interface
  • PCI Express 2.1 x16 bus interface
  • DirectX® 11 support
    • Shader Model 5.0
    • DirectCompute 11
    • Programmable hardware tessellation unit
    • Accelerated multi-threading
    • HDR texture compression
    • Order-independent transparency
  • OpenGL 3.2 support1
  • Image quality enhancement technology
    • Up to 24x multi-sample and super-sample anti-aliasing modes
    • Adaptive anti-aliasing
    • 16x angle independent anisotropic texture filtering
    • 128-bit floating point HDR rendering
  • ATI Eyefinity multi-display technology2,3
    • Six independent display controllers
      • Drive up to six displays simultaneously with independent resolutions, refresh rates, color controls, and video overlays
    • Display grouping
      • Combine multiple displays to behave like a single large display
  • ATI Stream acceleration technology
    • OpenCL support15
    • DirectCompute 11
    • Accelerated video encoding, transcoding, and upscaling4,5
      • Native support for common video encoding instructions
  • ATI Avivo HD Video & Display technology7
    • UVD 2 dedicated video playback accelerator
    • Advanced post-processing and scaling8
    • Dynamic contrast enhancement and color correction
    • Brighter whites processing (blue stretch)
    • Independent video gamma control
    • Dynamic video range control
    • Support for H.264, VC-1, MPEG-2, and Adobe Flash9
    • Dual-stream 1080p playback support10,11
    • DXVA 1.0 & 2.0 support
    • Integrated dual-link DVI output with HDCP12
      • Max resolution: 2560x160013
    • Integrated DisplayPort output
      • Max resolution: 2560x160013
    • Integrated HDMI 1.3 output with Deep Color, xvYCC wide gamut support, and high bit-rate audio
      • Max resolution: 1920x120013
    • Integrated VGA output
      • Max resolution: 2048x153613
    • 3D stereoscopic display/glasses support14
    • Integrated HD audio controller
      • Output protected high bit rate 7.1 channel surround sound over HDMI with no additional cables required
      • Supports AC-3, AAC, Dolby TrueHD and DTS Master Audio formats
  • ATI PowerPlay™ power management technology7
    • Dynamic power management with low power idle state
  • Certified drivers for Windows 7, Windows Vista, and Windows XP
Speeds & Feeds
  • Engine clock speed: 650 MHz
  • Processing power (single precision): 520 GigaFLOPS
  • Polygon throughput: 650M polygons/sec
  • Data fetch rate (32-bit): 52 billion fetches/sec
  • Texel fill rate (bilinear filtered): 13 Gigatexels/sec
  • Pixel fill rate: 5.2 Gigapixels/sec
  • Anti-aliased pixel fill rate: 20.8 Gigasamples/sec
  • Memory clock speed: 800 MHz DDR3/GDDR3
  • Memory data rate: 3.2 Gbps DDR3/GDDR3
  • Memory bandwidth: 25.6 GB/sec
  • TDP: 26 Watts

czyli wychodzi na to ze ma ale nie ma


  • 0

#23 BattleCrit

BattleCrit
  • Nałogowiec

  • 1548 postów

Napisano 11 listopad 2013 - 10:27

Moim zdaniem nie obsługuję.Nie wieże w marketingowi.A jakie masz stery najnowsze?Spróbuj reinstall DX a nie aktualizacje.


Użytkownik desmon edytował ten post 11 listopad 2013 - 10:27

  • 0

desmon=BattleCrit

Spoiler

#24 ge600

ge600
  • Nowicjusz

  • 6 postów

Napisano 11 listopad 2013 - 10:32

Spróbuj reinstall DX

a jak mam to zrobic?? kazda proba konczyla sie wspmnianym komunikatem

A jakie masz stery najnowsze
aktualnie jakie beta z jakiegos forum bo mialy pomoc podobno ale mozna uznac je za najnowsze
  • 0

#25 Dunny

Dunny
  • Dyskutant

  • 239 postów

Napisano 11 listopad 2013 - 10:40

Witam.

Sprzęt z podpisu problem występuje tylko w tej grze. Otóż pojawiają się dziwne artefakty. Na początku rozgrywki na stacji kosmicznej (na całym ekranie duże latające prostokąty ) w miejscu trzymanej broni (leci od celownika jakby szaro-bury promień  )  . Teraz pojawiły się krzaczki w momencie gdy kończymy ,,sterować psem '' i widok przechodzi na naszego wojaka. Cały obraz składa się z dużych , szarych  prostokątów latających jak szalone :). Czy można coś z tym zrobić ? Problem nie występuje cały czas lecz w określonych miejscach gry. Najnowsze sterowniki beta nie pomagają.


Użytkownik Dunny edytował ten post 11 listopad 2013 - 10:41

  • 0

#26 rafal12322

rafal12322
  • V

  • 7285 postów
  • Miejscowość:Night City

Napisano 11 listopad 2013 - 11:41

Jak dla mnie gra nie spełnia wymagań minimalnych i dla tego nie chce się uruchomić. Ty posiadasz HD 5730 a w minimalnych wymaganiach jest:  NVIDIA® GeForce™ GTS 450 / ATI® Radeon™ HD 5870 or better.

I niestety nic nie poradzisz ;)


  • 0

i7 8700K + 360EX || MSI Z370 Gaming M5 || HyperX Predator RGB 2x8GB 3600MHz ||  EVGA RTX 2080 FTW3 ULTRA GAMING || EVGA G3 750W

Plextor M8Pe 256GB M.2 || Dell U2410 || AIM SC808 || HyperX Cloud || DCP-560CN || P600S TG Gray

Logitech G700 + G413 + Kanga || PS3 Slim 320GB + PS4 Pro 1TB || Pad XBO || Iphone4S 16GB

Moderator / Ekspert działów: Gry na PC / Pełne zestawienie Ekspertów / Moderatorów

#27 ge600

ge600
  • Nowicjusz

  • 6 postów

Napisano 11 listopad 2013 - 15:37

Jak dla mnie gra nie spełnia wymagań minimalnych i dla tego nie chce się uruchomić. Ty posiadasz HD 5730 a w minimalnych wymaganiach jest:  NVIDIA® GeForce™ GTS 450 / ATI® Radeon™ HD 5870 or better.

I niestety nic nie poradzisz ;)

jest postep singiel sie uruchamia ale podczas ładowania wywala do pulpitu multi wcale biały ekran i koniec


jest postep singiel sie uruchamia ale podczas ładowania wywala do pulpitu multi wcale biały ekran i koniec

ruszylo po zmianie sterów na starsze


Nazwa zdarzenia problemu:    APPCRASH
  Nazwa aplikacji:    iw6sp64_ship.exe
  Wersja aplikacji:    1.0.0.1
  Sygnatura czasowa aplikacji:    527b4734
  Nazwa modułu z błędem:    atidxx64.dll
  Wersja modułu z błędem:    8.17.10.279
  Sygnatura czasowa modułu z błędem:    4bea0b05
  Kod wyjątku:    c0000005
  Przesunięcie wyjątku:    0000000000167b93
  Wersja systemu operacyjnego:    6.1.7601.2.1.0.768.3
  Identyfikator ustawień regionalnych:    1045
  Dodatkowe informacje 1:    4abc
  Dodatkowe informacje 2:    4abc302aa60c3f69e7b824ee3ee29237
  Dodatkowe informacje 3:    f72d
  Dodatkowe informacje 4:    f72db509ef811cb07f31095120a0a609

Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:
  http://go.microsoft....88&clcid=0x0415

Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:
  C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt

to kod bledu singla


  • 0

#28 BattleCrit

BattleCrit
  • Nałogowiec

  • 1548 postów

Napisano 11 listopad 2013 - 15:48

 

a jak mam to zrobic?? kazda proba konczyla sie wspmnianym komunikatem

bo zapoznaniu się z google iż, nie można usunąć dx 11 z systemu bo jest on razem z windows 7.Można jeszcze zaistalować DX 9 c bo system go nie ma


  • 0

desmon=BattleCrit

Spoiler

#29 ragon

ragon
  • Entuzjasta

  • 641 postów
  • Miejscowość:Chełmno

Napisano 11 listopad 2013 - 17:42

wyglada na to ze dalem sie kolejny raz wydymac i ze zakoncze współprace z seria CoD.  w ten sam sposób co z GTA4 (nasram do pudełka z grą i odesle do wydawcy) Bilans: +zakup org gry                                129 pln +zakup nowego ramu (2x4Gb)           299pln +zmarnowanie 3dni na walkę             bez komentarza

Na pudełku są podane wymagania sprzętowe, więc sam jesteś winien, że nie czytasz co jest napisane. Co do GTA IV to powinno ci pójść.

Przecież twoja grafa nie obsługuję DX 11 porównują ja do GTS250M a wiadomo ze ta grafa ma DX 9/10

Obsługuje, tylko na najniższym poziomie.

4lata temu całkiem dobrze dawal radę a z racji częstych podróży tylko lapek wchodzi do plecaka

Panie, CoD: Ghost nie wyszedł 4 lata temu, tylko kilka dni temu... Więc nie myśl, że twój laptop starczy na 10 lat do nowych gier. 

 

Z tego co mi wiadomo, ale mogę się mylić, że numerologia radeonów jest następująco:

xx30 - xx50 - radeony do prac biurowych, oraz niektóre zintegrowane z płytą główną

xx60-xx90 - radeony do gier


  • 1

Mobo: Asus Z97M-PLUS CPU: Intel i5 4690k Cooler: Scythe Mugen 2 rev.B RAM: HyperX 16GB 1866MHz GPU: MSI GeForce 970 SSD: Plextor M5Pro 128GB, Crucial MX200 250GB, GoodRAM Iridium Pro 240GB PSU: Thermaltake 530W Case: Aerocool DS Cube  LCD: Samsung 27" CURVED TV: Samsung 40" UHD Speakers: Edifier R1600TIII Keyboard: SteelSeries Apex M750 TKL Mouse: Steelseries Sensei Wireless Gamepad: Microsoft Xbox One Controller OS: Windows 10 HP x64 BOX Others: Dell V3568, Asus Zenfone 5, Nvidia Shield K1, Nintendo Switch


#30 jazem99

jazem99
  • Nowicjusz

  • 16 postów

Napisano 12 listopad 2013 - 13:56

Mam ten sam problem co autor tematu tyle że mam karte gt 540M  laptopie lenovo z570 do tego 6 gb ram i procek i5.

 

I wyskakuje ten sam komunikat oczywiście wszystko zaktualizowane

 

Video Card Minimum: NVIDIA GeForce GTS 450 / ATI Radeon HD 5870 or better You Have: GeForce GT 540M  
 
 
Features: Minimum attributes of your Video Card     Required You Have green_checkmark_small.gif Pixel Shader version 5.0 5.0 green_checkmark_small.gif Vertex Shader version 5.0 5.0 green_checkmark_small.gif Dedicated Video RAM 1024 MB 2.1 GB

Użytkownik jazem99 edytował ten post 12 listopad 2013 - 14:12

  • 0

#31 ragon

ragon
  • Entuzjasta

  • 641 postów
  • Miejscowość:Chełmno

Napisano 12 listopad 2013 - 14:31

Video Card Minimum: NVIDIA GeForce GTS 450 / ATI Radeon HD 5870 or better You Have: GeForce GT 540M  

W przypadku GeForce numerologia jest natępująco:

x10-x40 - do prac biurowych, oraz niektóre zintegrowane z płytą główną

x50 - różnie bywa, średnia klasa

x60-x90 - do gier 

 

Wersje mobilne, są zaniżone w porównaniu do desktopowych.

 

Ludzie... Zapomnijcie o laptopach do gier, jak jesteście napalonymi graczami to myślcie o desktopach, lub konsolach, a laptop głównie internet/multimedia i czasem klasyczne gry.


Użytkownik ragon edytował ten post 12 listopad 2013 - 14:33

  • 0

Mobo: Asus Z97M-PLUS CPU: Intel i5 4690k Cooler: Scythe Mugen 2 rev.B RAM: HyperX 16GB 1866MHz GPU: MSI GeForce 970 SSD: Plextor M5Pro 128GB, Crucial MX200 250GB, GoodRAM Iridium Pro 240GB PSU: Thermaltake 530W Case: Aerocool DS Cube  LCD: Samsung 27" CURVED TV: Samsung 40" UHD Speakers: Edifier R1600TIII Keyboard: SteelSeries Apex M750 TKL Mouse: Steelseries Sensei Wireless Gamepad: Microsoft Xbox One Controller OS: Windows 10 HP x64 BOX Others: Dell V3568, Asus Zenfone 5, Nvidia Shield K1, Nintendo Switch


#32 jazem99

jazem99
  • Nowicjusz

  • 16 postów

Napisano 12 listopad 2013 - 14:46

Wersje mobilne, są zaniżone w porównaniu do desktopowych.

 

Ludzie... Zapomnijcie o laptopach do gier, jak jesteście napalonymi graczami to myślcie o desktopach, lub konsolach, a laptop głównie internet/multimedia i czasem klasyczne gry.

 Ale skoro można na nim uruchomić te grę to dlaczego wyskakuje ten bład!!!

 

Wiem że laptopy nie są do gier ale od czasu do czasu można w coś zagrać


  • 0

#33 ragon

ragon
  • Entuzjasta

  • 641 postów
  • Miejscowość:Chełmno

Napisano 12 listopad 2013 - 15:05

Ale skoro można na nim uruchomić te grę to dlaczego wyskakuje ten bład!!!

 

Na jakiej podstawie twierdzisz, że można ją uruchomić? Numerologia w góre to nie znaczy  że 540>450. 450 jest wydajniejsza od 540. 


  • 0

Mobo: Asus Z97M-PLUS CPU: Intel i5 4690k Cooler: Scythe Mugen 2 rev.B RAM: HyperX 16GB 1866MHz GPU: MSI GeForce 970 SSD: Plextor M5Pro 128GB, Crucial MX200 250GB, GoodRAM Iridium Pro 240GB PSU: Thermaltake 530W Case: Aerocool DS Cube  LCD: Samsung 27" CURVED TV: Samsung 40" UHD Speakers: Edifier R1600TIII Keyboard: SteelSeries Apex M750 TKL Mouse: Steelseries Sensei Wireless Gamepad: Microsoft Xbox One Controller OS: Windows 10 HP x64 BOX Others: Dell V3568, Asus Zenfone 5, Nvidia Shield K1, Nintendo Switch


#34 karolek1076

karolek1076
  • Gaduła

  • 321 postów
  • Miejscowość:Szczecin

Napisano 12 listopad 2013 - 17:07

Witam

Kika dni temu odebrałem moje Call of Duty Ghosts na PC w edycji przedpremierowej. 

Zainstalowałem, wszystko elegancko działa na wyskokich ustawieniach itp.

Grając w kampanie doszedłem do 14 misji pt. "Miasto grzechu" gdzie jest cutscenka z sekwencją QTE w której chodzi o to aby kilkać szybko F i obok jest jeszcze ikonka takiej jakby dłoni.

 

Klikam najszybciej jak się da F i nic - za każdym razem ginę.

 

Próbowałem nawet jak w pamiętnej misji z helikopterem w GTA IV ograniczyć Frapsem ilość FPSów do 30 ale bezskutecznie.

 

Na zagranicznych forach nic o tym nie piszą a jeśli już to nic konkretnego (jak np. http://steamcommunit...01284812862/#p1)

 

Czy ma ktoś jakiś pomysł jak rozwiązać ten problem? Kogoś on równierz dotyczy???


  • 0

Procesor: Intel i5 2500K 3,3GHz / Grafa: Gainward GTX 570 1280MB "Golden Sample" Goes Like Hell / RAM: Kingston HyperX Grey 2x4GB (1600MHz, CL9) / Płyta gł.:Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 (chipset Intel Z68) / HDD: WD Caviar Green (1500GB, 7200obr/min, 64MB) / Cooler procesora: Scyhte Mugen 2 rev B (fabryczny wiatrak) / Nagrywarka DVD: Sony NEC (24x) / Obudowa: Aerocool PGS Vx-E PRO Battle Edition (wentylatory - front 140mm, tył 120mm,góra 140mm+120mm) / Czytnik kart: MODECOM CR-107 / Zasilacz:CORSAIR CMPSU-850TXV2 850W / System: Microsoft Windows 7 Home Premium PL OEM (64-bit) / Monitor: iiyama ProLite E2407HDSD


#35 jazem99

jazem99
  • Nowicjusz

  • 16 postów

Napisano 12 listopad 2013 - 19:21

czyli nic sie nie da zrobić????


  • 0

#36 ragon

ragon
  • Entuzjasta

  • 641 postów
  • Miejscowość:Chełmno

Napisano 12 listopad 2013 - 20:00

czyli nic sie nie da zrobić????
 

 

Zostaje Ci tylko zakup odpowiedniej maszyny.


  • 0

Mobo: Asus Z97M-PLUS CPU: Intel i5 4690k Cooler: Scythe Mugen 2 rev.B RAM: HyperX 16GB 1866MHz GPU: MSI GeForce 970 SSD: Plextor M5Pro 128GB, Crucial MX200 250GB, GoodRAM Iridium Pro 240GB PSU: Thermaltake 530W Case: Aerocool DS Cube  LCD: Samsung 27" CURVED TV: Samsung 40" UHD Speakers: Edifier R1600TIII Keyboard: SteelSeries Apex M750 TKL Mouse: Steelseries Sensei Wireless Gamepad: Microsoft Xbox One Controller OS: Windows 10 HP x64 BOX Others: Dell V3568, Asus Zenfone 5, Nvidia Shield K1, Nintendo Switch


#37 sebas680

sebas680
  • Bywalec

  • 117 postów
  • Miejscowość:lublin

Napisano 12 listopad 2013 - 22:24

Kupiłem ghosta w dniu premiery gdyż jestem fanem tej serii i powiem jedno: dawno się tak nie zawiodłem . Gra jest w moim przypadku zupełnie niegrywalna . Multiplayer zawiesza się średnio co drugi mecz i wyrzuca do menu głównego z komunikatem o rozłączeniu hosta .  Oprócz tego jakby mało było przycinki obrazu uniemożliwiają płynną rozgrywkę celowanie przez przyrządy celownicze niemożliwe bo mysz nie działa wówczas precyzyjnie , zainstalowałem najnowsze stery od invidii podobno dedykowane dla gry  oraz expirience dla lepszej optymalizacji i co ....Nic to nie dało . Po pierwszej instalacji i uruchomieniu gry wywaliło mi nastawy oc w biosie zarówno procka jak i ram--u , a to jeszcze nie wszystko podczas łączenia do gry na ekranie pojawiają się czarne pasy które przesuwają się pionowo w dół z dużą częstotliwością ale objaw zanika po uruchomieniu się meczu. Chciałem wszystkie te problemy udokumentować na nagraniach z meczu załączonym z invidii programem schadow play i po nagraniu okazało się że żadne nieprawidłowości na filmie nie występują brak czarnych pasów , szarpania obrazu  gra chodzi płynnie pomóżcie bo mam grę a nie gram wcale. aby uprzedzić pytania o sprzęt zamieszczam dane

i7 3930k

asus rampage extreme 4

4x  4gb ram skill ripjawzs 1866mhz

2 x gtx 680 amp zotac

win 7 64 bit

sterownik grafiki 331.65

podam jeszcze ważną informacje pomimo zmiany sterowników kart graficznych na starsze problem nadal istnieje

po wyłączeniu sli problem nadal istnieje

dzięki za pomoc myślę że i innym się ona przyda


Jeśli chodzi o problem autora postu to konieczna ilość ram do odpalenia gry to 6gb i oczywiście grafika w pełni obsługująca directx 11

Niestety gra może nie być obsługiwana przez laptopy pomimo spełniania wymagań.


  • 0

#38 jaro935

jaro935
  • Nowicjusz

  • 11 postów

Napisano 17 listopad 2013 - 12:18

Witam!

 

Zacznę od specyfikacji mojego komputera

 

- Procesor Intel® Pentium® CPU G870 @ 3.10GHz

- Pamięć RAM 8Gb

- karta graficzna GeForce GTX 650

- System Windows 7 64-bit 

 

Mam następujący problem, zakupiłem niedawno nową odsłonę serii Call of Duty pt. "Ghosts". Odpalając grę zauważyłem już podczas ładowania 1 misji iż samo ładowanie dziwnie się przycina, po załadowaniu gry, nie inaczej również płynność pozostawiała wiele do życzenia. W trybie multiplayer jest to samo. Więc pierwsza rzecz jaką zrobiłem, to sprawdziłem użycie procesora, które waha się pomiędzy ~90-100%, jak się dużo dzieje to praktycznie użycie utrzymuje się na 100%. Sprawdziłem również użycie za pomocą programu Gpu-Z moją kartę graficzną. 

http://hostuje.net/f...33a7959bbe9bb47 - log z programu Gpu-Z

Podsumowując, co muszę zrobić, aby gra zaczęła mi chodzić płynnie, dodam iż odpalając ją na ustawieniach Extra i minimum różnica w fps jest praktycznie zerowa, i na extra i na minimalnych gra nie chodzi płynnie, jak uważam, że powinna chodzić. 

Pozdrawiam

 

 

 


  • 0

#39 Klikacz

Klikacz
  • 2/10

  • 2718 postów
  • 3DMark 06:-2

Napisano 17 listopad 2013 - 12:19

Prawdę mówiąc to i procek i karta są dość słabe, ale na tej karcie od biedy jeszcze gra by odpaliła na lepszym procku.


  • 0

#40 Bartas89

Bartas89
  • Entuzjasta

  • 599 postów

Napisano 17 listopad 2013 - 16:14

Witam. Orientuje sie ktos dlaczego grafika CoD:G Multiplayer jest taka brzydka? W Singel Player grałem w 1980x1020 Full HD a w multi tez mam taka ustawiona ale grafa jest okropna. Ktos wie dlaczego tak jest?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: ghosts, directx11, problem, call of duty ghost, broblem, wywala, bug, drak odpowiedzi, Gry, call of duty ghosts action

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych