kluczboy 0 Napisano 27 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2019 (edytowane) Panowie, ostatnio mam dużo zawieszeń systemu W10 z blue screenem "memory_management".Pierwsze co mi przyszło do głowy to problem z Ramem. Zrobiłem test Passmarkiem86 i cos takiego mi wyszło... Edytowane 27 Lipca 2019 przez kluczboy Cytuj Link to post Share on other sites
wodego 1335 Napisano 27 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2019 Ile tam masz kości? Jeśli dwie, to wyciągnij jedna i testuj, potem zamień kości i testuj drugą w tym samym gnieździe. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
kluczboy 0 Napisano 27 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2019 Ile tam masz kości? Jeśli dwie, to wyciągnij jedna i testuj, potem zamień kości i testuj drugą w tym samym gnieździe. 4 x 8GB. Jak to testować? Cytuj Link to post Share on other sites
sebki1 596 Napisano 27 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2019 Przetestuj tym memtest86 kazda kosc z osobna w tym samym gniezdzie - wykluczysz w ten sposob uszkodzone gniazdo na plycie i dowiesz sie ktora kosc jest faktycznie uszkodzona. Kupowales te kosci razem czy osobno ? - przy ewentualnym oddaniu na gwarancje i tak musisz odeslac caly komplet. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
kluczboy 0 Napisano 27 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2019 Przetestuj tym memtest86 kazda kosc z osobna w tym samym gniezdzie - wykluczysz w ten sposob uszkodzone gniazdo na plycie i dowiesz sie ktora kosc jest faktycznie uszkodzona. Kupowales te kosci razem czy osobno ? - przy ewentualnym oddaniu na gwarancje i tak musisz odeslac caly komplet. Kupowałem razem więc zastanawiałem się właśnie co zrobić jak jedna kość jest uszkodzona. https://www.x-kom.pl/p/226662-pamiec-ram-ddr4-kingston-32gb-2400mhz-fury-black-cl15-4x8192.html#Specyfikacja Gwarancja w Xkomie to 3lata a ja ten Ram użytkuje już 4 lata wiec już po gwarancji sprzedawcy ale liczę że gdyby RAM był uszkodzony to Kingston uzna mi w ramach gwarancji wieczystej. Z bólem zabieram się do testowania Cytuj Link to post Share on other sites
wodego 1335 Napisano 27 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2019 Nie ma co się bać, uszkodzona jedna kość, to ta lepsza opcja. Gorsza opcja, to uszkodzone gniazdo, ale to rzadziej się zdarza. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
kluczboy 0 Napisano 28 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 28 Lipca 2019 Przetestowałem 3 kości są ok, bez błędów, test robiony na 4 powtórzeniach 1 kość jest uszkodzona bo błędów jest bardzo dużo tak jak na zamieszczonych wyżej screenach. Zostaje zgłosić RMA i czekać na wymianę w ramach gwarancji wieczystej. Pytanie ile czasu to wszystko zajmie bo zostanę bez komputera roboczego a na laptopie to nie "robota". Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 29 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2019 Napisz do nich i zapytaj... Cytuj Link to post Share on other sites
kluczboy 0 Napisano 31 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 31 Lipca 2019 (edytowane) Udało się Mam odesłać uszkodzony RAM (wszystkie 4 moduły). Odeślą mam nadzieje nowy Dziękuję za porady. Edytowane 31 Lipca 2019 przez kluczboy Cytuj Link to post Share on other sites
Rozwiązanie kluczboy 0 Napisano 10 Sierpnia 2019 Autor Rozwiązanie Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2019 Wczoraj otrzymałem nowy RAM w ramach gwarancji wieczystej Kingstona. Wszystko działa. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.