-
Liczba zawartości
219 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Dlatego, że każdy się śpieszy, żeby się wyrobić, bo wszystko sprowadza się do jednego: Duża konkurencja na rynku powoduje, że właściciele firm za wszelką cenę próbują zdobyć klienta
-
Biznes prowadzi właściciel firmy, nie kierowca. Planowanie, dane, statystyka i doświadczenie to jedno, życie i praktyka drugie. Przy takim miesięcznym kilometrażu, ilość sytuacji, która może zaburzyć i spowolnić cały "proces" jest nie do policzenia. Danych żadnych nie mam, ale jestem pewien, że statystycznie, na drodze jest znacznie więcej spowolnień niż przestojów w fabryce z powodu awarii maszyn. Pomijam już ilość zmiennych panujących na drodze i w fabryce
-
W tym właśnie problem, że takie są, niestety, realia. Klienci wymagają towaru na wczoraj, firmy transportowe obiecują gruszki na wierzbie, a finalnie to kierowca za to wszystko odpowiada, czy tego chce czy nie Tu nie chodzi absolutnie o gdybanie i zwiększanie limitów. Właśnie w tym rzecz, że są limity ustawione i w przypadku wyprzedzania, ciężarowy nie może sobie "depnąć" na chwilę, żeby zrobić to sprawnie. Wracam do mojego pytania - co by było, gdyby ograniczenie do 140km/h obowiązywało jako limiter w samochodzie, a nie przepis w kodeksie? W ostatnich lata
-
Owszem, bo masz taką możliwość. Jak @leto87wspomniał, nie masz ogranicznika, ciężarówki mają - gdyby mogli, też wyprzedzaliby z wyższą prędkością Jednorazowo owszem, nie dostanie. Ale 4,5h to często ułamek tego, ile kierowca potrzebuje czasu, żeby dotrzeć na miejsce. Za notoryczne przekraczanie czasu pracy dostanie już mandat. W transporcie ciężkim jest całkiem inna skala prędkości, odległości i czasu - nie mierz tego swoją miarą. We Francji i Austrii nie byłem, ale w Niemczech? Jest więcej zakazów wyprzedzania i Niemcy są nauczeni do ich przestrzegania. Ale w miejscach
-
A czy ty, jadąc 140km/h, trafiając na kogoś jadącego 138km/h zwalniasz do jego prędkości, czy go wyprzedzasz? Co sprawia, że tobie przysługuje ten przywilej, a kierowcy ciężarówki nie? Jadąc z ładunkiem, kierowca ma jakiś termin, w którym musi się wyrobić - często na styk, bo obowiązuje go czas pracy. Wierz lub nie, ale te 2km/h potrafią zadecydować o tym, czy kierowca dojedzie na parking na noc lub, w ekstremalnych sytuacjach, czy zdąży dojechać z ładunkiem na czas.
-
windows 11 Windows 11 - Temat zbiorczy. Wrażenia, wątpliwości, problemy, porady
DjStar odpowiedział Quarantino → na temat → Systemy operacyjne
Z tego co wiem, kluczem z Windowsa 7/8/8.1 bez problemu można aktywować Windowsa 10. Niestety, nie wiem jak sprawa wygląda z 11 - musiałbyś sprawdzić -
Klonowanie dysku z małym ale..
DjStar odpowiedział DjStar → na temat → Dyski twarde, napędy optyczne i nośniki pamięci
Crucial MX500 w tym wypadku -
Komputer Wyłącza sie podczas grania
DjStar odpowiedział Malofos → na temat → Diagnostyka błędów i awarii
Temperatury w pierwszej kolejności - upewnij się, że chłodzenie na CPU jest prawidłowo zamontowane -
Klonowanie dysku z małym ale..
DjStar odpowiedział DjStar → na temat → Dyski twarde, napędy optyczne i nośniki pamięci
Ok, w takim razie szkoda zachodu. Wykorzystam już temat przy okazji - czym najprościej, najszybciej, najlepiej, sklonować partycję systemową na nowy dysk? Dodam, że chodzi o przerzucenie danych z HDD na SSD, jeśli miałoby to zrobić jakąś różnicę -
Siemka. Wiem, że klonowanie dysku to żadna filozofia, ale nigdzie nie umiem znaleźć informacji, czy da się (a jeśli tak, to jak) sklonować dysk posiadający dwie partycje i przenieść na nowy dysk jako połączone w jedną? Dokładniej rzecz biorąc, mam dysk z partycją systemową C oraz z jakimiś programami na D. Chcę to przenieść na nowy dysk, ale bez podziału na partycje, jednak z zachowaniem wszystkich danych z obu partycji. Jest to wykonalne?
-
DjStar zmienił swoje zdjęcie profilowe
-
Jak w temacie, wielu z was pracuje przed komputerem, niektórzy pewnie noszą też okulary. Nadszedł czas na nowe szkła u mnie i zastanawiam się czy warto dopłacać do tego filtra czy to głównie marketing? Jakie są wasze opinie na ten temat?
-
Mimo, że nie jestem fanem downsizingu i wolę wolnossaki, to nowa Mazda 2 ze swoim 1.5 nie ma praktycznie w ogóle dynamiki, o elastyczności już nie wspomnę. A trwałość tych silników zapewne też nie jest już taka jak była kiedyś, więc nie ma ich co tak chwalić
-
Jak mazowieckie to chyba tylko Coobcio?
-
Wszystko zależy od rodzaju zarostu - u mnie wszystkie maszynki powyżej 3 ostrzy się nie sprawdzały w ogóle, a Skinguarda sobie właśnie bardzo chwalę.