Skocz do zawartości

Komp dla gracza do maks 2700 zł.


Recommended Posts

Witam !

Chciałbym zakupić komputer z głównym przeznaczeniem do gier. Kwota jaką dysponuje to 2500 zł, ale jeśli będzie potrzeba to dorzucę te maks 200zł. Nie potrzebuje monitora, głośników itp. myślę, że uda mi się ogarnąć jakiś system  ;) Nie znam się dobrze na sprzęcie . Chce mieć komputer na pare lat(chce żeby wytrzymał więcej od mojego teraźniejszego kompa czyli około 6 lat ) no i żeby miał jakieś możliwości rozbudowy, ponieważ zacząłem teraz naukę w technikum informatycznym no i będe póxniej coś przy nim kombinował ;P Przy okazji chce pograć trochę w nowe tytuły (gry) np. Gta V, Fifa 14 itp. nie koniecznie muszę na ultra/high, nie musze mieć full fps wystarczy mi żeby się fajnie grało bez ścin itp.

Najlepiej złóżcie sprzęt w jakimś sklepie, który ma odbiór sprzętu w Warszawie (np. Morelle) .

Ze starego kompa nie zostało mi nic..

 

Tutaj mam propozycję od kumpla co wy na to powiecie http://www.morele.net/inventory/info/rIrB3/  ?? W tym zestawie co zaproponowałem niby wszystko ok, ale podobno ten zasilacz jest do du*y i się szybko psuje.. a i chciałbym miec 8 Gb ram.. 

Link to post
Share on other sites

Zestaw ok, ale trochę przepłacony. GTX 660Ti w cenie 927 zł jest kompletnie nieopłacalny, dodatkowo możesz zejść na tańszą mobo z Z68 ale w morele mają niby jakąś felerną partię Gigabyte GA-Z68AP-D3 

 

Zasilacz proponuję zmienić na Thermaltake SE 530

Link to post
Share on other sites

Seagate 1 TB 7200rpm 64MB cache SATA600 Barracuda

LG GH24NS95 SATA (black)

Gigabyte GA-Z68AP-D3 /intel Z68/

Thermaltake Smart SE Modular 80+ 530W

Intel Core i5-3350P /3.1GHz, 6MB, LGA 1155, BOX/

SilentiumPC Brutus 410 Pure Black (bez zasilacza)

Sapphire Radeon HD7950 Boost 3GB DDR5 384bit (925/5000)

Crucial 8GB 1333MHz CL9 Spectek

 

2725 zł +  kod na darmowe złożenie i wysyłkę przy zakupie w esc.pl do wpisania w komentarzu do zamówieniaX98TY2AZ + dostawa