Skocz do zawartości

Msi Polska... czyli jak serwis leci sobie w kulki - jak walczyc z serwisem


Recommended Posts

Czesc Wam. Tydzien temu wyslalem laptopa na gwaancje. Msi ge60.

Poluzowane zawiasy (drsatycznie) , lekko peknieta obudowa - zawiasy byly tak poluzowane ze az sie blokowaly przy zamykaniu laptopa , pekniete zaslepki zawiasow , problem z wentylatorem , prawdopodobnie jeden z gwintow obudowy puscil pod wplywem sily poluzowanego ekranu podczas poruszania , grill wentylatora z boku tez sie wylamal , ale to pierdolka wiec tego nawet nie liczylem. Ogolnie dobry sajgon zawiasy zrobily. Oczywiscie wszystkie usterki spowodowane poluzowanymi zawiasami.



Wczoraj dostalem maila ze wykryto mechaniczne uszkodzenia i przyslano mi wycene naprawy.

Co ciekawe w owych uszkodzeniach znanazlo sie : zaslepki zawiasow , pekniecie obudowy i cos jeszcze , niestety nie wiem co bo w wycenie podane byly tylko kody czesci i nie rozszyfrowalem do konca. Dodatowo koszty wysylki. (naprawa gwarancyjna - nie musze placic, wykryli inne usterki nie zwiazane z gwarancja - za wysylke juz musze placic)



Naprawa 420zl. W tym wieksza polowa to koszty uwaga ADMINISTRACYJNE (85zl) oraz NAPRAWA 140zl. Ceny bez VAT oczywiscie.



Grzecznie odmowilem i poprosilem o naprawe tylko gwarancyjna.



Dzisiaj dostalem kolejnego maila z informacja ze kwestia zawiasow nie bedzie mogla byc poprawiona ze wzgledu na mechaniczne uszkodzenia obudowy. No paranoja jakaś. Nie wiem czy uwazaja ze to z mojej winy bo zamykalem laptopa i go otwieralem , czy po prostu chca wykorzystac fakt zebym jednak im zaplacil te 420zl. Napisalem do nich maila zeby mi wyjasnili co jest grane i co ma jedno do drugiego ale przeciez pracuja do 16 wiec dzisiaj odpowiedzi nie dostane.

Prosilbym o jakies porady , jak z nimi rozmawiac i walczyc o swoje O.o

W domu mam 2giego laptopa MSI. 6 lat chyba ma. Rowniez liczne usterki sie pojawily po roku uzytkowania. I rowniez byly to rozklekotane zawiasy. Wszystko jednak naprawili bez zadawania pytan. W takim razie ja dziekuje , wiecej laptopow tej marki nie kupie.

@@ dzisiaj odpisali z informacja ze zawiasow nie naprawia bo uszkodzenia mechaniczne obudowy ktore gwiarancja nie obejmuje. Nadal nie rozumiuem zwiazku z zawiasami

fotki ktore mi wyslali:
http://www.picshot.p.../viewset/240882

Link to post
Share on other sites

z tego co mówisz to wiedząc że zawiasy są poluzowane i już zaczynają wyłamywać obudowę ty nadal użytkowałeś laptopa aż się wszystko posypało to MSI może to podciągnąć pod rażące niedbalstwo i odstąpić od naprawy gwarancyjnej

no i jest jeszcze kwestia tego jakie części gwarancja obejmuje, np na baterię/zasilacz gwarancja może być rok czy nawet 6msc, a niektóre elementy mogą gwarancją nie być objęte w ogóle

generalnie przeczytaj co jest opisane w gwarancji, skoro oni twierdzą że uszkodzenie obudowy nie jest objęte gwarancją, jeżeli takiej klauzuli w tekście nie będzie znaczy to że próbują naciągać

zawsze pozostaje ci jeszcze możliwość konsultacji z rzecznikiem praw konsumenta która jest darmowa, wtedy udaj się do niego z dokumentami, odpowiedziami od serwisu i przedstaw sprawę zapewne będzie w stanie pomóc

Link to post
Share on other sites

HEHE no ja tez w moim MSI mialem problem z zawiasami, oba sie polamaly  :/

Dzwonilem do MSI w polsce to uznali ze tego juz nie naprawia to zrobilem to sam, kozystajac z watku z USA;] teraz wyglada prawie identycznie jak ten http://i1253.photobucket.com/albums/hh595/SKANK44/6.jpg

 

Nie chcialem z powodu 2 blaszek od lcd(bo to one pekly) wywalac calego sprzetu wiec dalem mu drugie zycie.Teraz jest tytan ;]

Edytowane przez silentpa100r
Link to post
Share on other sites

Pazdziernik 2012. Zaczelo sie dziac ok 2 msc temu. 1 lipca wystawilem zgloszenie. Laptopa wyslalem w 3tyg sierpnia. Zakupiony prywatnie morele.net

 

 

Temat juz jest na konkurencyjnym forum laba , takze zainteresowanych rowniez tam odsylam bo dostale pare odp

Edytowane przez james312
Link to post
Share on other sites

Jak dla mnie to nie są typowe usterki wynikające z winy zawiasów i mówię to jako osoba doświadczona w serwisowaniu laptopów. Wyłamany grill wentylatora i to niby wina zawiasów? Uszkodzony zawias w laptopie, na ogół mimowolnie "opada". Czasem się blokuje (wówczas kategorycznie nie wolno zamykać laptopa na siłę). 

 

I mówiąc obiektywnie również nie uznałbym takiej gwarancji. 


Moim zdaniem laptop upadł i nawet jeśli nie Tobie, to może komuś pod Twoją nieuwagą. 

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

Tylko że wyłamany grill jednoznacznie świadczy o tym, że laptop coś "przeżył". Przecież nikt o zdrowych zmysłach nie łapie grilla i go nie wyrywa dla sztuki. Raczej jest to upadek albo uderzenie, a to na 99% obruszało zawiasy i konstrukcję obudowy. 

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Bo byl tandetny , pekl i sam go wylamalem. Poza tym czy nie pisalem ze kwesti grilla nie zglaszalem?

Nie rozumiesz, sprzęt noszący ślady uszkodzeń mechanicznych może być wyjęty spod gwarancji. Z całym szacunkiem ale jak słyszę akcję "sam wyłamałem", to zdaję sobie doskonale sprawę jak ten laptop był traktowany. 

  • Popieram 3
Link to post
Share on other sites

Laptop jest tylko narzedziem , nie trzeba o niego dbac jak o kobiete.

 

Dostalem odpowiedz od Pana Kajetana.

 

Witam,
Poprosiłem Serwis o ponowne sprawdzenie Pańskiego notebooka.
Serwis mógłby wymienić zawiasy w sprzęcie ale te nie stanowią tu problemu.
Zawiasy pracują bez oporów.
W notebooku został uszkodzona dolna obudowa notebooka, oprócz wskazanej kratki wentylacyjnej są uszkodzone mocowania zawiasów, te znajdują się w dolnej obudowie.

To mechaniczne uszkodzenie nie jest objęte naprawą gwarancyjną.


Czyli mam rozumiec , ze ze to nie z mojej winy. Wada konstrukcyjna. No chyba ze uwazaja ze silowalem sie z matryca , wyginajac ja o 180 stopni , czego oczywiscie nie robilem.

Ponizej wycena z zaproponowanym 20% rabatem. Calosc 390zl  Wczensiej bylo 420zl. Po rabacie powinno byc 336zl. (moj blad , daja 20% rabatu tylko na czesci)

 

http://www.picshot.pl/public/view/367332


Ehh i co ja mam teraz robic ? :)
Same czesci to ok 60zl , ale jakas administracja i naprawa 300zl ? No chyba nie

Link to post
Share on other sites

ja tam nie wiem, miałem do naprawy parę razy zawiasy w HP, Toshibie i Lenovo i albo były w stanie który bardzo utrudniał otwieranie ekranu, albo ekran zwyczajnie leciał gdzie bądź i nigdy nie były wyłamane mocowania tych zawiasów więc naprawa ograniczała się tylko do rozebrania, odkręcenia/przykręcenia zawiasów i montażu wszystkiego z powrotem bez klejenia, gwintowania czy czegoś jeszcze...

też bym powiedział że nie uznaje gwarancji w momencie gdy laptop wygląda jakby przebiegło po nim stado bizonów...

 

koszty naprawy są normalne dla serwisu firmowego, zastanawia mnie co to za opłata administracyjna ale to już inna sprawa, powiedz że kupujesz części i niech ci go odeślą razem z nimi i sam to sobie zrób :]

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...