arekdbz 13 Napisano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2013 Witam. Jakiś czas temu zamówiłem internet u netii i mieli oni rozwiązać umowę z aktualnym dostawcą. Włączenie usługi miało się odbyć z dnia na dzień. Jednak dzisiaj dzwonią i twierdzą, że tak nie będzie i nawet tydzień sobie będę musiał poczekać... Dodatkowo umowa z obecnym dostawcą zostaje rozwiązana z dniem dzisiejszym, czyli od jutra bez neta. Moje pytanie odnosi się do godzin wyłączania usługi. Czy punkt 24.00 zostaje wyłączona usługa czy może z rana następnego dnia? Normalnie by mnie to nie ruszyło ale dzisiaj mam bardzo ważny wyścig w iRacing, do którego się przygotowywałem dość długo a zaczyna się punkt 24 i kończy o 2 w nocy... Miał być nawet transmitowany na żywo... Nie wspominając o tym, że z jego okazji zainwestowałem 80 zł... Mam nadzieje, że macie dla mnie dobrą wiadomość ;p Cytuj Link to post Share on other sites
makabrax 229 Napisano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2013 zadzwoń i się zapytaj, dzisiaj jest sobota to nic nie wiadomo Cytuj Link to post Share on other sites
Battlefist 148 Napisano 1 Września 2013 Udostępnij Napisano 1 Września 2013 Trochę nie rozumiem.Przecież dzwonili do Ciebie wczoraj i powiedzieli, że z dnia na dzień włączenia usługi nie będzie. Cytuję: Jednak dzisiaj dzwonią i twierdzą, że tak nie będzie i nawet tydzień sobie będę musiał poczekać... Jakiej więc odpowiedzi od nas oczekujesz? Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.