Skocz do zawartości

3dsmax Jak zrobic Ubrania/ciuchy i dodawac detale do modelow [kolory,textury itp]?


Recommended Posts

Witam

Ostatnio modeluje sobie na 3dsmax do mojej gry :P nie mam duzego doswiadczenia w modelowaniu ale juz model zrobilem i teraz mam pytanie bo szukalem na youtube i wszedzie jak to zrobic ale nie znalazlem nic na moj temat.

1: Jest cos takiego w tym programie jak Pedzel czy cos takiego zebym mogl swoj model pomalowac/dodac textury/colory

2:Jest cos takiego zeby dodac 'Pory' na model [czlowieka] zeby wygladalo realistyczniej

3: Jezeli znacie jakies tutoriale na moj temat to prosilbym o podzielenie sie :D

 

Z gory dziekuje i pozdrawiam

 


Refresh


refresh 

Link to post
Share on other sites

zbrush ehh widzialem tutoriale na youtubie nie mogles wczesniej napisac xD ja sie meczylem chyba z 2/3 dni z robieniem postaci

no to zaczne robic na zbrushu ;D a jezeli chodzi bo juz zrobilem model 'reki' do fps gry ale narazie wyglada ona tak [nizej] i chce dodac kolor skory i czy jest mozliwosc dodania 'por' jak w ludzkim ciele zeby wygladala realistyczniej i jezeli chodzi o materialy to musze zrobic wlasne textury na photoshopie ?

I jeszcze musze cos do niej dodac jakies nie wiem 'zawiasy' czy cos bo widzialem ludzi dodajacych cos takiego do miejsc ruchomych 

http://img818.imageshack.us/img818/3549/nned.jpg


refresh 


refresh czy ktos wie jak sie robi rekawiczki ???

Czy ktos mi wrescie na tym forum odpisze ??

Edytowane przez I3arty
Link to post
Share on other sites

Czy ktos mi wrescie na tym forum odpisze ??

:hahaha:

 

Z takim nastawieniem masz zerowe szanse na jakikolwiek sukces i nawet demotywujesz do udzielania pomocy. Ogarnij sobie napierw podstawy, a nie smęcisz non-stop i czekasz aż ktoś wyręczy biednego chłopczyka, któremu szukać się nie chce, ani uczyć. Nawet nie ogarniasz teoretycznych podstaw.

 

Forum opiera się na dobrowolnym udzielaniu wskazówek, a nie na wyręczaniu leniwych dzieci.

Jednak mam miękkie serce do życiowych sierot wiec tutaj masz wymienione zagadnienia do ogarnięcia:

- hard surface modeling, quad mesh, low-poly modeling,

- UV unwrap, texturing, 3ds max canvas(w języku gimbusów - malowanie tekstur),

- mesh skinning,

- biped animation, IK-bones, a do tego dobra znajomość teorii animacji 3d - mesh morphing, bone animation,

 

To wszystko jest potrzebne do tworzenia postaci i animowania w 3dRT. Ubrań nie tworzy się jako osobnych obiektów, tylko jako jednolitą całość razem z postacią. Ogarnij sobie postacie do gier lub z gier. Na necie jest tego pełno, a na dodatek masz nawet postacie 3d w przykładowych projektach unity3d. Tak cieżko przeanalizować jak są zrobione?

 

Przy obecnym poziomie potrzebujesz ponad roku solidnej i systematycznej nauki na zapoznanie się z podstawami i teorią, a żeby faktycznie być w stanie cos zrobic od początku do końca ok. 3-5 lat. Czas zejść na ziemię.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

:hahaha:

 

Z takim nastawieniem masz zerowe szanse na jakikolwiek sukces i nawet demotywujesz do udzielania pomocy. Ogarnij sobie napierw podstawy, a nie smęcisz non-stop i czekasz aż ktoś wyręczy biednego chłopczyka, któremu szukać się nie chce, ani uczyć. Nawet nie ogarniasz teoretycznych podstaw.

 

Forum opiera się na dobrowolnym udzielaniu wskazówek, a nie na wyręczaniu leniwych dzieci.

Jednak mam miękkie serce do życiowych sierot wiec tutaj masz wymienione zagadnienia do ogarnięcia:

- hard surface modeling, quad mesh, low-poly modeling,

- UV unwrap, texturing, 3ds max canvas(w języku gimbusów - malowanie tekstur),

- mesh skinning,

- biped animation, IK-bones, a do tego dobra znajomość teorii animacji 3d - mesh morphing, bone animation,

 

To wszystko jest potrzebne do tworzenia postaci i animowania w 3dRT. Ubrań nie tworzy się jako osobnych obiektów, tylko jako jednolitą całość razem z postacią. Ogarnij sobie postacie do gier lub z gier. Na necie jest tego pełno, a na dodatek masz nawet postacie 3d w przykładowych projektach unity3d. Tak cieżko przeanalizować jak są zrobione?

 

Przy obecnym poziomie potrzebujesz ponad roku solidnej i systematycznej nauki na zapoznanie się z podstawami i teorią, a żeby faktycznie być w stanie cos zrobic od początku do końca ok. 3-5 lat. Czas zejść na ziemię.

Po pierwsze nie wiesz ile mam lat [Na pewno nie jestem 'gimbusem'] a po drugie przeszukalem caly youtube/google i nie znalazlem nic na temat tego co chcialem 

Temat do zamkniecia 

Edytowane przez I3arty
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...