Skocz do zawartości

Zestaw do 3000zł z monitorem i systemem


Recommended Posts

Witam serdecznie,

Przez wakacje dorobiłem trochę i postanowiłem zakupić nowy zestaw. Mój obecny nadaje się jedynie do przeglądania internetu :P

Mianowicie:

  • Zastosowanie komputera: gry
  • Maksymalna kwota jaką dysponujesz: 3000 zł
  • Czy będziesz podkręcać sprzęt?: możliwe, że za rok jak znów nazbieram trochę kasy
  • Specjalne wymagania: brak
  • Jaką rozdzielczość posiada Twój monitor? brak monitora
  • Których części potrzebujesz?: cały zestaw + monitor + system
  • Czy posiadasz jakieś części ze poprzedniego komputera? brak
  • Własna propozycja zestawu: brak
  • Inne: Jako, że jestem kompletnym amatorem jeśli chodzi o komputery i w ogóle się na tym nie znam, dlatego sam nie będę potrafił ocenić czy dobrany zestaw jest odpowiedni i czy wszystko do siebie pasuje, całkowicie zdaję się na łaskę forumowiczów więc proszę o poważne potraktowanie tego tematu, byłbym wdzięczny :)
    Dobrze by było gdyby to było na Morelach lub ewentualnie Allegro, wiem że wymagam zbyt wiele ale prosiłbym też o linki :/
    Jeśli będziecie mieli jakieś dodatkowe pytania to chętnie odpowiem lub edytuję temat

                                                                                                      pozdrawiam i dziękuję :ups:
                                                                             
                                                  

 

Link to post
Share on other sites

Propozycja:

Intel Core i5-3350P /3.1GHz, 6MB, LGA 1155, BOX/

Gigabyte GA-Z68AP-D3 /intel Z68/

MSI Radeon HD7850 OC 1GB DDR5 256bit (900/4800)

Crucial 4GB 1333MHz CL9 Ballistix

Seagate 500GB 7200rpm 16MB cache SATA600 Barracuda 7200.12

High Power Element Plus 500W

SilentiumPC Brutus M23 Pure Black (bez zasilacza)

Liteon iHAS120 SATA (black)

Benq GW2260HM (VA, 4ms, HDMI, LED, głośniki)

Microsoft Windows 7 Home Premium OEM 64Bit PL SP1

 

Razem: 3029zł w esc.pl