Skocz do zawartości

Zestaw komputerowy dla gracza za około 4500


Recommended Posts

Witam, noszę się z zamiarem zakupu nowego komputera, jako, że niestety nie znam się na tym nic a nic stwierdziłem że lepiej się zarejestruję i spytam o radę na waszym forum ;).

 

Tak jak w temacie, chodzi mi o komputer głównie do gier, bez monitora, myszki, klawiatury i głośników bo to już mam ;). Chciałbym żeby był on szybki, i przez następne 2-3 lata nowo powstające gry dał rady odpalić na full detalach, nie zamierzam go podkręcać. Budżet to plus, minus 4500 zł.

 

Przegladając wasze forum znalazłem dwa zestawy, które mnie zainteresowały: 

 

a) http://techplanet.pl/przechowalnia/zapisana/?s=15240&s=40151&s=72517&s=77565&s=78214&s=59683&s=73528&s=77552&s=77612&s=72453&s=54407

 

b) http://www.morele.net/inventory/info/7aSqQg/

 

Oba są bez karty dźwiękowej więc jakby ktoś mógłby jeszcze jakąś do takiego zestawu polecić byłbym wdzięczny ;). Pytanie się nasuwa samo czy wybierać któryś z tych zestawów czy może bylibyście w stanie zaproponować coś innego? Za wszystkie odpowiedzi bardzo dziękuję i pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

 

 

nie zamierzam go podkręcać

 

A podane zestawy przez Ciebie nastawione są na OC CPU

 

 

 

Oba są bez karty dźwiękowej więc jakby ktoś mógłby jeszcze jakąś do takiego zestawu polecić byłbym wdzięczny

 

Oba zestawy są z kartami dźwiękowymi zintegrowanymi na płycie głównej, które zaś posiadając wyjścia na głośniki 5.1

 

 Dlaczego jesteś negatywnie nastawiony do OC CPU ? Skoro chcesz wydajności .... to musisz podkręcać. Jest to banalnie proste oraz bezpieczne 

Link to post
Share on other sites

Jak już wspomniałem, nie znam się na tym - nie moja dziedzina ;). Skoro twierdzisz, że podkręcanie jest łatwe to muszę siąść i o nim poczytać to pewnie szybko załapie :). Mógłbyś mi jeszcze powiedzieć co sądzić o tych zestawach, myśleć o nich czy szukać coś innego??

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji