drVanSteiner 12589 Napisano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2013 Ostatnio sprawdzałem wyciągi bankowe i nie znalazłem zakupu jednej gry (Mirrors Edge) z Origin. Grę kupiłem jeszcze w maju, a nie zauważyłem do tej pory, bo mam ją normalnie w bibliotece, oczywiście dostałem wtedy też mailem potwierdzenie zamówienia wraz z nr zamówienia. Ale że nie znalazłem potwierdzenia w wyciągu zacząłem jej szukać w historii zakupów Origin i tam jej nie ma. Czyli wygląda na to, że mam grę, której nie kupiłem. A pytanie brzmi - czy mam się tym przejmować, bo np. konto mi zbanują czy coś, czy nic nie robić i na razie cieszyć się "gratisem"? Link to post Share on other sites
kastefan4 106 Napisano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2013 Najlepiej napisz do supportu, w załączeniu prześlij maila i screeny z biblioteki i historii zakupów w origin i poczekaj na odpowiedź od nich Link to post Share on other sites
drVanSteiner 12589 Napisano 21 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2013 Czyli za takie coś ban może być? Link to post Share on other sites
stalkerpl 129 Napisano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2013 jak napiszesz to napewno chyba ze udowodnisz ze to ich wina Link to post Share on other sites
drVanSteiner 12589 Napisano 22 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2013 (edytowane) A gdybym kupił ją (grę) ponownie i "nadpisał" tą z biblioteki? Pomyślałem o tym, bo jest za niecałe 9,- zł. Edit Jestem po rozmowie ze wsparciem EA. Problem, jak się okazało był ze zrealizowaniem transakcji z banku. Mianowicie po weryfikacji płatności kartą i jej akceptacji (czyli karta ważna, pieniądze są dostępne i takie tam) wystąpiły jakieś problemy po stronie banku z przekazaniem pieniędzy. Ponieważ weryfikacja płatności była pozytywna, dlatego gra pojawiła się w bibliotece gier. A realizacja płatności to już inna bajka (i nie ma tu mojej winy) i może to trwać nawet tydzień czy dwa. Jednak dopóki bank nie przekaże pieniędzy, transakcja ze strony Origin jest nie zamknięta. W moim przypadku trwało to od połowy maja. Rozwiązania są dwa. 1. Zgłaszamy sprawę do Origin, oni wtedy cofają taką nie zamkniętą transakcję, gra z konta znika (ale zapisane stany gry podobno zostają), a my możemy (lub nie) kupić taką grę ponownie. 2. Nic nie robimy i czekamy czy ktoś w Origin kiedyś taką transakcję wyłapie, a wtedy gra zostaje zablokowana (tylko gra - konto nie będzie blokowane), a wtedy procedura taka jak w pkt.1. Jak nie wyłapie, to mamy gratisa. A, że teraz Mirrors Edge jest za mniej niż 9,- oraz nie wierzę, że ktoś nie kontroluje czy płatności zeszły, więc zgłosiłem sprawą do Origin. W ciągu 48h gra zostanie cofnięta z konta i wtedy kupię ją ponownie za aktualnie obowiązującą cenę. Oczywiście nie można nadpisać gry. Po prostu system nie pozwoli na jej ponowne dodanie. jak napiszesz to napewno chyba ze udowodnisz ze to ich wina Konto na pewno nie zostanie zablokowane, tylko konkretna gra. Bana na konto dostaje się za grube przewinienia. Edytowane 22 Sierpnia 2013 przez drVanSteiner Link to post Share on other sites
Recommended Posts