bigipl 22 Napisano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2013 Jakoś też mi się to przypomniało Mistic. Jakoś zachciało mi się przypomnieć stare czasy aż sobie pobiorę unity. Cytuj Link to post Share on other sites
I3arty 7 Napisano 26 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2013 (edytowane) Juz zrobilem ze mozna ruszac myszka chodzic skakac pistolet ktory jak ruszam myszka tez sie rusza, mozna tez celowac i jak sie celuje to troche przybliza kamere Teraz jeszcze musze zrobic ze strzela i zostawia slad potem bede modelowal bron i rece na 3ds max Edit: mam problem a forum unity nie dziala chwilowo, Problem polega na tym ze jak strzelam to pistolet zostawia slad [texture dziury po kuli] ale nie zawsze ja zostawia jak przyciskam przycisk myszki zeby strzelal to zostawia slad a potem nagle jakbym nie strzelal i nie ma sladu a potem znowu go zostawiam nie wiem oco chodzi wyglada jakbym strzelal przez pare sekund potem nie strzelal i potem znowu strzelal refresh refresh Juz zrobilem AI ktore potrafia chodzic i atakowac tylko ze teraz musze zaczac modelowac na 3dsmax co potrwa dosc dlugo xD ale jak zakoncze to sie z wami podziele moja gra Edytowane 21 Sierpnia 2013 przez I3arty Cytuj Link to post Share on other sites
dan76 26 Napisano 4 Września 2013 Udostępnij Napisano 4 Września 2013 Ja osobiście robiąc gry głównie używam silnika Unity 3D, a same modele robię w blenderze. W tydzień idzie ogarnąć cały interfejs, ale jak już zacząłeś 3ds'a to przy nim zostań (sam muszę też się trochę z nim "zaprzyjaźnić"). Na początku polecam zrobić grę według poradnika żeby się wkręcić, potem będzie z górki bo wiesz z czym to się je Dla zainteresowanych: niedawno utworzyłem kanał na youtube na którym umieszczam poradniki dotyczące tworzenia gier ( póki co są 2 poradniki dotyczące blendera - dopiero zaczynam ). Jeżeli będę miał czas to będę rozwijać kanał dalej. http://www.youtube.com/user/dan76PL Cytuj Link to post Share on other sites
I3arty 7 Napisano 5 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Września 2013 No w 3dsmax czuje sie juz dobrze tam modelowac juz potrafie wszystko ;D tylko animacja ... nie znosze animacji [kosci itp] meczylem sie chyba z tydzien robic zwylke 'rece do fps gry' tylko rece ... 2 dni czekalem na odpowiedz miedzy czasie ogaldalem tutoriale ktore musialem powtarzac 2 razy bo nie rozumialem rece juz sa pistolet tez jutro wysle zdjecia jak to narazie wyglada ale jeszcze czeka przede mna nastepny tydzien jak nie dwa [modelowanie wroga] ... Cytuj Link to post Share on other sites
dan76 26 Napisano 6 Września 2013 Udostępnij Napisano 6 Września 2013 Tak to jest z modelowaniem- wszystko się potrafi ale nie ma się pomysłów Jak zobaczę jakiś przedmiot którego nie mam wymodelowanego, to od razu sobie notuje Cytuj Link to post Share on other sites
I3arty 7 Napisano 13 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2013 http://www.youtube.com/watch?v=Gk-jqjDQdEA tutaj jest filmik gra wyglada narazie tak ale mam pare bugow ktore nie umozliwiaja dalszej produkcji robilem ja od maja ale nie ze dzien w dzien tylko tak po troszku, praktycznie nie robilem jej samemu tylko ogladalem tutoriale na youtube i kierowalem sie nimi, mam fajny pomysl na epicka gre ale nie potrafie zrobic ghilla suit wiec gra poczeka. Teraz narazie zaczne nowy projekt troszke latwiejszy i mniej rozbudowany. Zawsze mam problem bo jak ja cos robie to zawsze musi byc perfekt i najlepsze lecz teraz zrozumialem ze nie musi byc wszystko ladnie pieknie zeby gra byla fajna ps jezeli macie jakies pomysly jak te bugi jakos naprawic to prosze o podzielenie sie wiedza I male pytanko czy gre ktora zrobie na unity mozna TYLKO grac/uzywac na stronie internetowej czy normalnie tez moze sie zalaczyc na full screen? Cytuj Link to post Share on other sites
bigipl 22 Napisano 13 Października 2013 Udostępnij Napisano 13 Października 2013 Można grać full screen. Powiem ci tak jak na pierwszą grę jest w miarę ok ale zrobiłeś wielki błąd bo nie zacząłeś się uczyć języka programowania bez tego nie zrobisz żadnej gry będziesz tylko polegał na skryptach które ktoś zrobił a niektóre skrypty mogą się gryźć więc nie zlikwidujesz błędów. Animacja przeładowywania jest słaba a tekstury jeszcze gorszę(ale widzę że są to oryginalne tekstury unity) wydaje mi się że powinieneś zacząć uczyć się po kolei a uda ci się zrobić coś ciekawego. Cytuj Link to post Share on other sites
I3arty 7 Napisano 17 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2013 Narazie FPS ma przerwer bo te bugi ... A teraz robie inna gre i mi sie wydaje ze wyjdzie nawet fajnie [uzywam wszystko moje textury animacje modele moje ] sam jej nie pisze od podstaw lecz szukam to co potrzebuje na googlach a potem troszke edytuje pod moja wyobraznie Postaram sie w nastepnym tygodniu zrobic filmik [Teraz musze nauczyc sie jak zrobic wode ] Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.