Skocz do zawartości

Ocena zostawu do 3000 zł


Recommended Posts

 

Prosze o ocenę powyższego zestawu i pomoc w lekkim zmniejszeniu ceny - jak napisałem, chciałbym zmieścić się w 3000zł, myślę, że mogę zaoszczędzić po 50zł na napędzie, który mam taki jak powyżej i na dysku, który mógłby mieć pojemność 500GB.

 

Bardzo zależy mi na szybkości komputera, zarówno na tempie uruchamiania programów jak i przesyłania plików na pendrive'a itp. (dlatego dodałem do zestawu dysk SSD, na którym zamierzam zainstalować Windowsa).  Chciałbym mieć możliwość swobodnego grania w najnowsze gry, ale nie muszą one działać na najwyższych detalach - może tańsza karta graficzna? Nie znam się na OC i dlatego napisałem, że nie zamierza podkręcać, ale jeśli to proste i warto, to w zasadzie moge spróbować.

Link to post
Share on other sites

Proszę : http://techplanet.pl/przechowalnia/zapisana/?s=72928&s=63363&s=70215&s=73920&s=73528&s=78214&s=54407&s=73501&s=50390&s=77989

Co prawda zestaw przekracza trochę po za 3000 zł , ale za to włożyłem ci xenona , który jest niebywale lepszy do obróbki zdjęć lub pracowanie w tego typach programach niż amd  , jest porównywalny do i7. Niestety musiałem skroić koszta ceną karty graficznej ;/


Można jeszcze okroić cene , poprzez wzięcie wersji 60GB , wtedy powinieneś zmieścić się w skali 3000 tyś zł , ale dla mnie 60 GB było by za mało ;)

Link to post
Share on other sites

Oj pomyłka procesor nie pasował do płyty głównej ;p , zaraz to poprawiam.

Poprawione : http://techplanet.pl/przechowalnia/zapisana/?s=77272&s=72928&s=63363&s=70215&s=73920&s=73528&s=78214&s=54407&s=73501&s=50390


Jak masz brać system , prywatnie  wziąłbym WIN 7 podstawowego Home Edition , miałem WIN 8 i nie polecam.


Masz może win 7  ?? , bo można kupić upgarde za tańszą cenę ^^ 

Edytowane przez PlayForHD
Link to post
Share on other sites

Trzymaj  z system wyszło 3167 zł ,  :