Skocz do zawartości

Komputer do grania za ~ 4000zł


Recommended Posts

Witam, zamierzam kupić kmputer do grania za 4000zł bez monitora. Nie znam się na zestawach, więc postanowiłem założyć tutaj temat :P

 

  • Zastosowanie komputera : Gry
  • Maksymalna kwota : ~ 4000zł
  • Których części potrzebuję : "Buda"
  • Czy będę podkręcać sprzęt? : Nie
  • Rozdzielczość mojego monitora : 2560 x 1080

 

Link to post
Share on other sites

http://www.morele.net/inventory/info/0cYL5S/

Musowo musisz podkręcać, a to nie jest trudne. W zasadzie zmieniasz tylko mnożnik i napięcie oraz testujesz stabilność :)

 

Jeśli nie chcesz i koniec to jest moja propozycja bez oc, z kartą 4GB (przy tej rozdzielczości chyba się przyda więcej vRamu)

http://www.morele.net/inventory/info/RugYAJ/

Edytowane przez lxxer
Link to post
Share on other sites

Z zestawu wyżej zmień Haswella na Ivy - niepotrzebne dopłacanie do płyty (brak wzrostu wydajności)

Czyli i5 3570k + MSI Z77A-G45

 

Graficzną weź Gigabyte - cicha i lepsze chłodzenie

Jak Ivy to ram 1333MHz

Dysk polecam Seagate barracuda 1TB- szybsze od WD Blue

 

Po tych zabiegach oszczędnościowych wydaje mi się (ale to zaraz sprawdzę) że uda się włożyć 2x GTX760 w SLI co daje super kopa w grach.

 

http://www.guru3d.com/articles_pages/geforce_gtx_760_sli_review,18.html

poczytaj cały temat :) i zobacz co daje SLI

we wcześniejszych stronach masz wydajność SLI GTX760 w rozdzielczości 2560 x 1440/1600

 

2x GTX760 = 2000zł

 

GTX 770 = 1600 ale jest dużo dużo słabszy od SLI

 

GTX780 = 2500 zł - też słabszy od naszego SLI

 

GTX Titan ~ 4000zł - i okazuję się że tez nie dorównuje naszemu SLI

Edytowane przez Bastruk
Link to post
Share on other sites