Skocz do zawartości

Recommended Posts

Hej 

 

30 lipca kończy mi się ubezpieczenie OC na samochód, mam obecnie w Gothaer, przysłali mi dzisiaj pocztą list ze proponują na kolejny rok ubezpieczenie za 1242zł, ogólnie to drogo i tak za autko 1.5 pojemności ale jestem młodym kierowcą w listopadzie kończę 26 lat a prawko zrobiłem w 2011 we wakacje, taniej znalazłem wyliczyłem sobie ubezpieczenie na takiej stronie CUK i tam mi wyszło według strony w Gothaer najtaniej 993zł potem w MTU 1 019zł według strony CUK, bezpośrednio na stronie MTU wyszło jeszcze taniej, tylko nie wiem ile mam zniżki bo mam pierwsze ubezpieczanie OC będzie rok, jak mogę sprawdzić ile mam zniżek na ubezpieczenie OC?

Czy kupowanie OC prze z internet jest dobre? i tańsze? bo ostatnio słyszałem ze jest taniej przez internet o 100zł bo kupujemy samemu a w innym przypadku bierze agent ubezpieczania.

Link to post
Share on other sites

Najlepiej to się przejść do stacjonarnego punktu CUK lub czegoś podobnego gdzie mają ok 20 towarzystw tam Ci dokładnie wszystko wyliczą, powiedzą i wytłumaczą. Jak ja liczyłem przez internet wyszło mi 2300 a jak poszedłem tam i mi oni policzyli (widać dokładniej) to wyszło 1175.

 

Więc na prawdę polecam. No chyba, że nie masz nigdzie w pobliżu więc i proponowałbym dzwonić a nie wyliczać samemu :)

Link to post
Share on other sites

Jeśli szukacie tanio i macie wiek 28 w tym auto nie udostępnicie osobie poniżej 25 roku życia szukajcie zakładu TUW-TUZ, generalnie odradzam firmy działające w systemie direct , przeważnie są to małe firmy i działają wyłącznie na telefon/internet i wszystko jest dobrze, jak jest dobrze, a jak przyjdzie szkoda to wtedy zaczynają się schody ;)

Wiem co pisze, tak się składa że pracuję w tej branży :)

Link to post
Share on other sites

 

Hej