Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam!

Ponieważ jestem "zielony" jeżeli chodzi o komputery, podzespoły i tego typu rzeczy mam pytanie do tych bardziej ogarniętych w tych sprawach :-) Otóż planuję kupno laptopa do 3000 zł i przede wszystkim ma być to laptop do gier tyle, że nie koniecznie do gier typu Call of Duty, Wiedźminy itd itp a PRZEDE WSZYSTKIM seria gier FIFA i FOOTBALL MANAGER. O ile FM nie potrzebuje jakiegoś potwora by grać to z FIFĄ jest ciut inaczej prawda?
 

Nie mam jakiś szczególnych wymagań, że musi być to i to... Po prostu chciałbym zapoznać się z Waszą opinią na ten temacik. Myślałem również o tym by kupić blaszaka (monitor+jednostka) czyli na blachę miałbym ok. 2500 zł a na monitor 500 zł lecz przeraża mnie pobór prądu PC'a no i tak jak powiedziałem, gram tylko w gry typu FIFA czy Manager...

Posumowując:

- BUDŻET: 3000 ZŁ

- ZASTOSOWANIE: GRY (FIFA, MANAGER), FILMY + PAKIETY OFFICE
- KOMPUTER NIE KONIECZNIE MUSI DŁUGO TRZYMAĆ NA BATERII PONIEWAŻ I TAK BĘDZIE
  STAŁ W JEDNYM MIEJSCU.

 

 

P.S POZA TEMATEM ZAPYTAM WAS RÓWNIEŻ CZY DO TAKIEGO LAPTOPA OD RAZU TRZEBA BY BYŁO KUPIĆ PODKŁADKĘ CHŁODZĄCĄ? JEŻELI TAK TO CZY MOGŁBYM OTRZYMAĆ PROPOZYCJE JAKIE SĄ DOBRE A JAKICH SIĘ WYSTRZEĆ.

 

BARDZO SERDECZNIE DZIĘKUJĘ I POZDRAWIAM,

SAPHIRE88

Link to post
Share on other sites

A czy w ogóle polecacie firmę Lenovo? Ponieważ dla mnie, laika komputerowego to te TOP firmy to m.in Dell, Sony, ASUS...

Czy ktoś ma jeszcze jakieś inne propozycje?


Jeszcze mam jedno pytanko :-)

Przeglądając allegro natknąłem się na dwa modele tego Lenovo. Jeden ma gartę graficzną 2x NVIDIA ® GeForce™ GT 650M SLI 2GB

zaś drugi ma  NVIDIA ® GeForce ® GTX660M

 

czy ktoś mógłby spojrzeć na te karty fachowym okiem i podpowiedzieć, która lepsza? Oto linki do tych komputerków:

1) http://allegro.pl/lenovo-y500-i5-15-6-fullhd-8g-1tb-2xgt650m-2g-y580-i3366266956.html

2) http://allegro.pl/laptop-lenovo-y580-i5-3210m-8gb-1tb-gtx660-300zl-i3366517983.html

Link to post