Skocz do zawartości

[MULTI] Wiedźmin 3: Dziki Gon


  

225 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy warto zagrać/kupić (opinie graczy)?

    • trzeba zagrać, tytuł zasługujący na miano gry roku
      63
    • solidna pozycja, zapewnia świetną zabawę na długie godziny, posiada minimalne błędy
      6
    • ciekawa pozycja ale sporo jej jeszcze brakuje do ideału
      0
    • można zagrać ale niekoniecznie, pozycja skierowana głównie do fanów gatunku/klimatu
      3
    • zdecydowanie nie, gra nie miała prawa wyjść
      0


Recommended Posts

 

 

Niestety PhysX może tą grę zepsuć, bo nie każdy będzie miał super ogień ze względu na przymusową blokadę fizyki, Havok jest o wiele lepszy a do tego działa u każdego ...

 

:facepalm:

 

Zacznijmy od tego, że nie PhysX, tylko PhysxGPU i nie ma żadnej blokady, bo ma on (tak wnioskuję z różnych informacji) odpowiadać za takie duperele jak włosy i sierść i Havok wcale nie jest lepszy, bo nie potrafi wykonywać on jakichś skomplikowanych obliczeń. Będzie 2014 rok, "nowa generacja" konsol, a ludzie ciągle chcą siedzieć na Havoku....

Może wreszcie NVidia zrobi tą optymalizację na CPU...

Link to post
Share on other sites

mroczny co ty gadasz? Ty widzę nie wiesz, co to jest Physx. Jest to silnik fizyki, który jest w ogromnej liczbie gier, bo w (może są wyjątki) każdej grze opartej o UE3, a do tego dochodzą inne tytuły.

 

Mylicie PhysXCPU z PhysXGPU. PhysXCPU to normalny silnik fizyki, bez żadnych zaawansowanych efektów materiałów, płynów itd. PhysXGPU to wszystkie te zaawansowane efekty, które mogą być liczone na karcie od NVidii, albo na CPU.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
Gość DANNY__79

Po co ja kupiłem radeona jak zmieniałem gtx470 :[

 

Physx można przerzucić na CPU - jednak w obecnej wersji działa on raczej marnie w ten sposób :/ To, co zapowiada Wiedźmin3 dla samej fizyki wymagać będzie mocnego GPU, a gdzie reszta efektów.

No ale - pożyjemy, zobaczymy :)

Link to post
Share on other sites

Obejrzałem jeszcze raz gameplay i to chyba na xboxie śmigało bo co chwile na ekranie pojawiał się klawisz B do wciśnięcia. Btw. wiedźmin na padzie może być przyjemniejszy od myszki+klawiatury...

Ja się przymierzam do i5+gtxa 770 ale znowu pytanie czy coś takiego ten majstersztyk jeśli chodzi o gry uciągnie xD

Link to post
Share on other sites
Ogromnej? Oj, nie przesadzaj - http://www.geforce.c...ne=created DESC 8-)

 

Nie umiesz czytać, albo trollujesz.

 

PhysXGPU to nie to samo, co podstawowy PhysX, który jest nawet w Gothicu 3 i Mass Effectach. PhysX jest podstawowym silnikiem fizyki w UE3, więc każda, albo prawie każda gra oparta o ten silnik go ma.

Edytowane przez Gwynbleidd
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
Gość usunięty

 

 

więc każda, albo prawie każda gra oparta o ten silnik go ma.

Chciałbym, abyś podał jakieś pewniejsze źródło swoich słów - na razie dla mnie pewniejszym bowiem źródłem jest ten odnośnik, który podałem :P

 

A tak swoją drogą -

 

 

co podstawowy PhysX

Taki wymaga zaimplementowania odpowiednich sterowników od nVidii albo do systemu albo wewnątrz konkretnej gry - naczej procesor nie będzie potrafił go liczyć.

 

Dodam jeszcze - skoro najnowsze konsole oparte będą o procesor od AMD oraz o kartę graficzną od AMD to kiepsko widzę PhysX na konsolach - a tym samym w nowych grach na WIndows - ponieważ albo w tą albo w drugą stronę gry sa portami PC -> konsola lub konsola -> PC. Na dzisiaj widzę większe możliwości dla Havok Physics http://www.havok.com/ Potencjalne. Jak się jednak stanie ostatecznie nie wiadomo - nVidia podobno pracuje nad (wreszcie) optymalizacją PhysXCPU, na co wielu czeka z wielkimi nadziejami.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
na razie dla mnie pewniejszym bowiem źródłem jest ten odnośnik, który podałem :P

 

Nie ma tam ME i Gothica 3, więc źródło to pokazuje zaawansowane efekty od APEX PhysX, a nie sam PhysX.

 

Co do linku, to szukam, ale nie wiem, czy znajdę.

 

@Edit

 

Znalazłem: http://pclab.pl/art42262-11.html

 

"Poza tym PhysX to przede wszystkim multiplatformowe biblioteki, które z GPU nie mają nic wspólnego, są wykorzystywane w grach działających na wszystkich konsolach i są podstawą symulacji fizyki w tak ważnym silniku jak Unreal Engine 3."

 

Wpiszcie sobie "mass effect physx" i wyskoczą wam tematy, a w ME przecież nie ma żadnych zaawansowanych efektów (jakichkolwiek :D ).

 

 

http://www.unrealengine.com/en/features/physics/

Edytowane przez Gwynbleidd
  • Popieram 3
Link to post
Share on other sites
Gość vukmir_vukmir

Gameplay czaderski

Muszę tu zaglądać częściej widzę, że macie najnowsze materiały. Ciekawe jakie zrobią pudło kolekcjonerki, kolejne dopasowane, czy całkowicie nowy design? Już szykuje miejsce na półce:)

Edytowane przez vukmir_vukmir
Link to post
Share on other sites
widzę, że macie najnowsze materiały.

Bo niemal każdy, kto je udostępni, to zgarnia plusa ;)

 

Ja się zastanawiam, gdzie na biurku zmieszczę drugą kolekcjonerkę (najwyżej wywalę BC 2 i Crysisa 3), a design pewnie zrobią taki sam i dobrze, bo bardzo ładnie to wygląda. Strzelałbym, że teraz na środek największego boku dadzą takiego wilczka, jakiego mam w zdjęciu profilowym.

 

@down

To też... :D

Edytowane przez Gwynbleidd
Link to post
Share on other sites

Myślę że to bardziej chodzi nie o to że można dosyć łatwo zgarnąć plusy, ale o to że piszący tutaj są napaleni na Wieśka, doskonale rozumieją innych napaleńców i chcą się z nimi podzielić materiałami :)

 

Wysłane z mojego HTC One X przy użyciu Tapatalk 4

 

 

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...