Skocz do zawartości

[MULTI] Wiedźmin 3: Dziki Gon


  

225 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy warto zagrać/kupić (opinie graczy)?

    • trzeba zagrać, tytuł zasługujący na miano gry roku
      63
    • solidna pozycja, zapewnia świetną zabawę na długie godziny, posiada minimalne błędy
      6
    • ciekawa pozycja ale sporo jej jeszcze brakuje do ideału
      0
    • można zagrać ale niekoniecznie, pozycja skierowana głównie do fanów gatunku/klimatu
      3
    • zdecydowanie nie, gra nie miała prawa wyjść
      0


Recommended Posts

Aby naprawdę dobrze "przerobić" W2 na x360 potrzebowali rok. Efekt był miejscami niesamowity. A roślinność nie ustępowała wersji na pc. A to przecież było na 6 letniej konsoli a nie nowym next genie. A wszystko w pełnym 720p i solidnym 30fps. 

 

Dało się? Dało!

 

 

 

http://images.eurogamer.net/2012/articles//a/1/4/7/4/9/2/6/360_020.jpg.jpg

 

 

http://images.eurogamer.net/2012/articles//a/1/4/7/4/9/2/6/PC_020.jpg.jpg

 

http://images.eurogamer.net/2012/articles//a/1/4/7/4/9/2/6/360_055.jpg.jpg

 

http://images.eurogamer.net/2012/articles//a/1/4/7/4/9/2/6/PC_055.jpg.jpg

 

 

Edytowane przez MiK86
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Jak tak ostatnio przyglądnąłem się tej trawie w W3 na tym ostatnim gameplay to wygląda ona niesamowicie płasko, tak jakby ktoś to wyciął z kartki papieru, pokolorował obustronnie i wstawił. Dodatkowo animacja ruchu jest taka sztuczna że aż ohydna. Ta trawa całymi kupkami przesuwa się po gruncie :roll:  W W2 było to sporo lepiej zrobione. 

 

Ta alpha z W2 jest świetna, system walki, ruchy to wszystko jest identyczne jak w W1 i tutaj widać że było to robione z myślą wyłącznie o PC. Potem doszedł do głosu MS ze swoim X360  i wszystko uległo zmianie. Nawet ta grafika w tej wersji alpha, choć nie dzisiejsza ale był tam taki mroczny klimat. ;)

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

 

 

Pisalem o teksturach, bo je ma wspolne z konsolami. Silnik tez. Gdyby na PC mieli dolozyc lepszy postprocessing, mapy itd to czy faktycznie ilosc pracy znaczaco by sie roznila?

 

nie muszą tego robić, mieli prawie gotowe tylko poszło do kosza, bo konsole nie ogarniają takiej liczby obiektów dynamicznego oświetlenia, cieniowania itd zwyczajnie brakuje im mocy obliczeniowej, jak bolączką poprzedniej generacji była pamięć tak nowej jest moc, której jest za mało na dzień dobry

a co do optymalizacji to jest spora różnica pomiędzy czteromodułowym APU ze wspólną pamięcią, a CPU + GPU każdy z własną

jak wiemy z praktyki to pierwsze rozwiązanie jest świetne do HTPC, a nie grania, niestety ktoś miał świetny pomysł, by na czymś takim zbudować konsolę... do gier... 


 

 

A grales ze wiesz ze lepiej dzialalo?

 

koleś od REDów powiedział wprost, nie dało rady tego odpalić pod konsolą więc poszło w kosz

 

efekt jest taki, że teraz mamy naprędce skleconego kastrata, który został sportowany i załatany na szybko, yey

  • Popieram 3
Link to post
Share on other sites

 

 

koleś od REDów powiedział wprost, nie dało rady tego odpalić pod konsolą więc poszło w kosz
A czy czasem nie bylo tam jakichs bledow i dlatego tez przepisywali caly kod od nowa? Bo wiesz, jezeli tam wszystko dzialalo i bylo cycus glancus, to mogli rownie dobrze robic dwie wersje jednoczesnie. Na PC i konsole.
Link to post
Share on other sites

Ale im nie było po drodze robić dwie wersje. Za mało ludzi i czasu oraz ostatnio by twórcy mogli wydać gre na padła musi zaniżyć jakość grafiki na pc i sprawić by wymagania były astronomiczne. Co za tym idzie ukazanie jak te padła są świetne, a pc słabe.

Link to post
Share on other sites

 

 

A czy czasem nie bylo tam jakichs bledow i dlatego tez przepisywali caly kod od nowa?

 

niczego nie przepisali od nowa, tylko cała koncepcja oprawy wizualnej poszła pod młotek i zrobiono nową na szybko, do tego musieli przerobić cały zrobiony dotychczas świat/lokacje, by miał/miały mniej obiektów, nowe prostsze oświetlenie itd

dlatego ta gra wygląda jak jakaś faza alfa z tymczasowymi teksturami otoczenia

 

 

 

Co za tym idzie ukazanie jak te padła są świetne, a pc słabe.

 

słabe i nieopłacalne, bo oto na wspaniałej konsoli micro$oftu za nie całe 2k zagrasz w wiedźmina 3 na ultra full wypasie (900p@30fps max, ale to już szczegół jak zawsze faktyczne osiągi są nieistotne), a tymczasem PC za 5k siądzie i się rozpłacze już to widzę, wszystkie hejterskie serwisy i grupki zjebów będą miały popas jak nigdy

 

innymi słowy chapnęli za to kawał szmalu i teraz się szmacą, tyle w temacie CDP RED 

  • Popieram 4
Link to post
Share on other sites
niczego nie przepisali od nowa, tylko cała koncepcja oprawy wizualnej poszła pod młotek i zrobiono nową na szybko, do tego musieli przerobić cały zrobiony dotychczas świat/lokacje, by miał/miały mniej obiektów, nowe prostsze oświetlenie itd dlatego ta gra wygląda jak jakaś faza alfa z tymczasowymi teksturami otoczenia

To oficjalne info, nieoficjalne z jakichs przeciekow czy dedukcja na podstawie obserwacji?

Edytowane przez verul
Link to post
Share on other sites

Z jednej strony ok ale z drugiej czytając to:

 

"Nie myślimy o tym w taki sposób. Jeśli masz wizję stworzenia RPG, które pozostawi długotrwałe, dobre wrażenie nie myślisz w kategoriach rozdzielczości lub ilości klatek. Myślisz o przygodzie, myślisz o żyjącym świecie i rzeczach, które będziesz w stanie w nim robić. Aspekty techniczne są trochę na dalszym planie, co oczywiście nie oznacza, że nie chcemy, aby grafika była tu niesamowita."

Ma się nieodparte wrażenie, że podchodzą do tego w ten sposób: dobra zrobimy grę ale jak ona będzie śmigać to już mało ważne. Pal licho jeśli dotyczy to samych konsol które już na starcie były stare i ciężko z nich cokolwiek wykrzesać, najgorzej ma się sprawa z  tym magnetowidem od MS. Gorzej jeśli taki sam stosunek mają do wersji pecetowej. A po tym co widzieliśmy/czytaliśmy od dziennikarzy którzy mieli okazję sprawdzić W3 w praktyce ma się takie wrażenie. 


Szykuje się gameplay ale pewnie z tego magnetowidu od MS

http://east.paxsite.com/schedule/panel/what-it-takes-to-build-a-next-gen-open-world-game

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Na gameplay mi grafika sie podobala i ocenialem ja na o wiele lepsza niz w W2.

Gralem w Crysis 1, 2 i 3 ktory byl uznawany za gre z mega grafika i... kazdego po godzinie lub dwoch kasowalem z dysku, bo to liniowe nudne smarki (a mnie multi jakos nie kreci). Zreszta tak szczerze mowiac to grafika Crysis'a mnie na kolana nie rzucila. Poki co dla mnie W3 i tak ma najlepsza grafike (choc nie ukrywam ze prezentowany byl z jeszcze lepsza) i jedyne do czego sie czepiam to to, ze zamiast byc w mrocznym klimacie jak w W1 jest cukierkowa jak w W2.

Edytowane przez verul
Link to post
Share on other sites

Kolejny unboxing figurki


Jeśli ktoś się zastanawia czy jego preorder na EK dalej tam sobie spokojnie leży to jest najnowsze info z cdp.pl

 

Dzień dobry,

Dziękujemy za skontaktowanie się z Działem Obsługi Klienta CDP.pl
 
Ze względu na złożoność projektu, zakończenie prac planowane jest na drugą połowę marca. Przepraszamy za te chwilowe niedogodności i prosimy o uzbrojenie się w cierpliwość.
 
Pozdrawiam
Piotr Mikuli
Dział Obsługi Klienta CDP.pl
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...