Skocz do zawartości

[MULTI] Wiedźmin 3: Dziki Gon


  

225 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy warto zagrać/kupić (opinie graczy)?

    • trzeba zagrać, tytuł zasługujący na miano gry roku
      63
    • solidna pozycja, zapewnia świetną zabawę na długie godziny, posiada minimalne błędy
      6
    • ciekawa pozycja ale sporo jej jeszcze brakuje do ideału
      0
    • można zagrać ale niekoniecznie, pozycja skierowana głównie do fanów gatunku/klimatu
      3
    • zdecydowanie nie, gra nie miała prawa wyjść
      0


Recommended Posts

Cytat:

 

  • Intel Core i7-4790
  • NVIDIA GeForce GTX 980
  • 8GB pamięci operacyjnej
  • Dysk SSD 120 GB
  • Windows 8.1 64-bit

 

Spokojnie, spokojnie... oddychajcie... ile widzicie palców? Dobrze, trzymacie się jeszcze na nogach, to może przetrawicie kolejną niezbyt optymistyczną wiadomość. Powyższa konfiguracja, daleko wykraczająca poza rekomendowaną, momentami zapewniała płynność rozgrywki na granicy tolerancji tzn.: 30 klatek.

 

 

Tak jak gadałem, 980 ledwo starcza :D

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Wrażenia polskich dziennikarzy:

http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/wiedzmin-3-dziki-gon-rozgrywka.html

http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=10240

http://gamezilla.komputerswiat.pl/zapowiedzi/2015/1/dziki-gon-w-tarapatach-gralismy-w-wiedzmina-3

http://www.purepc.pl/rozrywka/gralismy_w_wiedzmin_3_dziki_gon_wrazenia_z_wersji_pc

http://polygamia.pl/Polygamia/1,107163,17310141,Cos_sie_konczy____ale_za_to_jak__Gralismy_w_Wiedzmina.html?bo=1

 

Kilka fragmentów z gamezilli:

Gra nie jest ładna. Przykro mi. Prawdopodobnie mój odbiór oprawy graficznej byłby zupełnie inny, gdyby nie przepiękne zwiastuny i prezentacje na targach. Ten aspekt Wiedźmina 3 jest mocno średni jak na współczesne standardy, a w porównaniu z wcześniejszymi obietnicami wypada bardzo blado. Z ciekawości zwróciłem się do siedzącego obok członka ekipy CDP Red z zapytaniem o ustawienia, na jakich mam przyjemność grać. Okazuje się, że było to "high", co bardzo mnie zaskoczyło. Screen tearing to praktycznie funkcjonalność tej gry, bo ekran rwie się bezustannie. Podczas przemierzania pól zauważyłem magię przelewającą się w fantastycznej krainie, która przejawiała się w postaci wyrastającej na horyzoncie pszenicy i trawy. Dynamiczna pora dnia jest ekstra, ale byłaby lepsza, gdyby zachód Słońca nie był jednolitym pomarańczowym tłem. Nie zachwycają również tekstury. Zarówno podłoże, jak i ściany budynków przy bliskim kontakcie świecą pikselozą. Dziwi też fakt, że przerywniki filmowe są bardzo mocno skompresowane. Wersja konsolowa wygląda nawet troszkę gorzej, ale już pomiędzy PS4, a Xboksem One różnica jest niezauważalna. Dla zainteresowanych dodam, że pecet na którym grałem miał w środku procesor Intel Core i7-4790, kartę GeForce GTX 980, 4GB GDDR5 i 8GB DDR3 pamięci RAM.

Jeden z twórców gry zapewnił mnie, że fani będą usatysfakcjonowani ostatecznym wyglądem Wiedźmina. Cóż, jeżeli w 3 miesiące "Redom" uda się wykręcić tak duży skok graficzny, to obiecuję że już nigdy w nich nie zwiątpię. Jednak póki co, wbrew obiegowej opinii, to Dragon Age: Inkwizycja zdecydowanie wygrywa w kwestii grafiki i to bez większego wysiłku. W przeciwieństwie do gry BioWare roślinność jest mocno płaska i nieprzekonująca. To wygląda nieźle, gdy stoi się w pewnej odległości od ekranu, ale już siedząc przed monitorem lub ogromnym telewizorem wszystkie niedoskonałości stają się aż nazbyt wyraźnie. Otwartość świata nie jest tu dobrym tłumaczeniem, bo aby usprawiedliwić w ten sposób aspekty wizualne, to ten świat musiałby naprawdę powalić graczy swoim rozmachem. A w tym momencie jest to dosyć niebezpieczne założenie, choć developerzy otwarcie mówią o ogromnej krainie z bogatą florą i fauną, którą będziemy mogli przebyć konno z jednego końca na drugi bez żadnego skrępowania.

Edytowane przez Antiax
Link to post
Share on other sites

Tak jak gadałem, 980 ledwo starcza :D

W tym konteksćie te słowa bardzo martwią.

Grałem na PC, ale miałem okazję zobaczyć u kolegów przez ramię wersje na PlayStation oraz Xboksa One. Na pierwszy rzut oka trudno wskazać jakieś różnice.Jak zapewnił mnie Adam Badowski (szef studia CD Projekt RED), gra tworzona jest na bazie jednej wersji, zatem wszystkie tekstury i modele są identyczne, podobno zasięg rysowania traw jest taki sam na każdej z platform. GRY ONLINE.

Jeżeli PC potrzebuje GTX'a 980 i ledwo utrzymuje 30 klatek, a to samo potrafi konsola za 1500 zł to ja jestem zawiedziony.

Uwidaczniają się priorytety. 

Edytowane przez Antiax
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Ja tam zawsze z przymrużeniem oka oka patrzę na to co mówi/pisze gamezilla. Oni zawsze mają opinię sprzeczną z innymi portalami a bardzo często jest to opinia nijak mająca się do rzeczywistego stanu. 

Benchmark piszę w podobnym tonie co Gamezilla, choć twierdzi, że nowy gameplay, który pojawił się w sieci, musiał być nagrywany na nowszej wersji gry, bo gra wygląda lepiej.

 

P.S. PS4 - 1080p/30fps;Xbox One - 900p/30fps. 

Link to post
Share on other sites

Jeszcze jedna myśl odnośnie grafiki. Jeśli ta gra niewiele różni się graficznie (w ustawieniach high) od wersji PS4 (tak jak piszą niektóre portale) i na ps4 wyciaga 30fps (tak samo jak na i7 gtx980), to na dzień dzisiejszy może być najgorzej zoptymalizowaną grą wszechczasów na pc.

Link to post
Share on other sites

oj obawiam się, że bywało gorzej, GTA 4, Red Dead Redemption i generalnie każda jedna gra Rockstara to świetny przykład, Troika czy idSoftware też potrafiły tak napisać kod, że się cięło niezależnie od mocy obliczeniowej sprzętu zresztą i tak nic nie pobije Piranha Bytes pod szyldem JoWooD z ich Gothiciem 3 oraz późniejszą zemstą buguff to jest absolutny szczyt nie do osiągnięcia przez żadne inne studio developerskie, małpy na spółkę z przedszkolakami napisałyby to lepiej, także nawet jak wiedźmin będzie chodził jak to pesymiści widzą będzie mu sporo brakowało do najgorzej zoptymalizowanej gry świata

 

PS co do wymagań dzikiego zgonu ja tam dalej zostaję przy swoim, może nie dojdzie do tego w dniu premiery, tylko po drugim/trzecim patchu ale dojdzie

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...