Skocz do zawartości

[MULTI] Wiedźmin 3: Dziki Gon


  

225 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy warto zagrać/kupić (opinie graczy)?

    • trzeba zagrać, tytuł zasługujący na miano gry roku
      63
    • solidna pozycja, zapewnia świetną zabawę na długie godziny, posiada minimalne błędy
      6
    • ciekawa pozycja ale sporo jej jeszcze brakuje do ideału
      0
    • można zagrać ale niekoniecznie, pozycja skierowana głównie do fanów gatunku/klimatu
      3
    • zdecydowanie nie, gra nie miała prawa wyjść
      0


Recommended Posts

Z drugiej strony jak wyobrazamy sobie recenzje W3 w czasopismach kiedy GTX 980 nie pozwala na plynna gre w full detalach? Posypia sie gromy. A co ze slabszymi konfiguracjami? Przeciez nawet GTX 970 jest juz niezla konfiguracja jak na PC. Wiekszosc graczy ma jeszcze gorsze kompy. Czyzby CPR z nich zrezygnowal? Az sie wierzyc nie chce. Mam nadzieje ze zaprezentowana wersja to wersja na konsole co tlumaczy nawet sterowanie na padach dla dziennikarzy.

Link to post
Share on other sites

 

 

Mam nadzieje ze zaprezentowana wersja to wersja na konsole co tlumaczy nawet sterowanie na padach dla dziennikarzy.

 

to nawet powiedział wprost gość od wywiadu prowadzonego przez grubego pajaca, którego nie mogłem słuchać

powiedział też, że te 10 tygodni jest na optymalizację techniczną pod kątem PC 

Link to post
Share on other sites

Z tego co mówił Tomaszkiewicz to sterowanie K+M nie jest jeszcze do końca zrobione, mówił że jeszcze eksperymentują z różnymi opcjami. Ale miejmy nadzieję że nie będzie ono gorsze od tego na padzie. Tomaszkiewicz to stary pecetowiec więc w nim cała nadzieja że ten aspekt będzie dobrze zrobiony :P


Podobno głos Ciri podkłada Anna Cieślak znana jako Ellie z TLOU

 

http://i.imgur.com/gqtMFI5.jpg

 

Link to post
Share on other sites

http://i.imgur.com/Vs3ne6l.jpg


Że downgrade to jeszcze jakoś można zrozumieć(jak teraz 980 ma ledwo starczać na high i 30klatek,to co było by z grafą jaką prezentowali rok temu?? guad sli 980 i 30 fps??),ale żeby nie było różnicy między pc vs konsole,to trochę przegięcie.

Może sprawie sobie ps4,wyjdzie mnie taniej niż 2x970.

Do tego będę miał ds4 który wygląda super.Uncharted,Bloodborne też za nie długo wychodzi...

Co to w ogóle za brednie z z systemem postaci,można go zmieniać do przeciwnika to mnie najbardziej zdołowało,gra też straci na replayability. 

Edytowane przez jimhaumman
Link to post
Share on other sites

Widzialem wlasnie gameplay bez kompresji i musze przyznac ze robi wrazenie grafika. Sa niestety drobne bledy jak wlosy przenikajace ciuchy, no ale tam nie bylo jeszcze ich fizyki. Sam gameplay tez jest w lepszej grafice niz grali dziennikarze pewnie ze wzgledu na to wlasnie, ze dziennikarzom dano gre wygladajaca tak samo na roznych platformach, a na gameplay puszczono moze wymaksowana.  Pewnie nie mogli dopuscic by bylo za bardzo widac roznice pomiedzy PC i konsolami choc wierze, ze te roznice jednak beda. I gameplay jest bez AA :)

No i chyba najlepsza muzyka w grze jaka slyszalem. Tzn bylo kilka innych gier z muzyka prawie tak samo dobra, ale tutaj ona jeszcze dodatkowo idealnie pasowala do sytuacji na ekranie, swietnie nadawala klimat. 

 

Co do ubera w W2 to na tamtych screenach nie widzialem roznicy. Tzn byla, obraz byl ciut inny, ale ktory lepszy... to juz dla mnie kwestia gustu. No chyba ze przy dynamicznym obrazie roznice sa wieksze.

Edytowane przez verul
Link to post
Share on other sites

Moje ale:

*trucht Geralta - biega jakby kija w du**e miał

*otwieranie drzwi/bram - w stylu "z buta wjeżdżam"

*dźwięk strzału z kuszy - to FPS czy RPG?

*zejście z boku góry czy pagórka większego

 

Grafika jak grafika. Ja już wiem, że nie zagram.

Edytowane przez darkatraz
Link to post
Share on other sites

A co nie tak z tym zejsciem? To juz predzej chodzenie po zaroslach czyli przenikanie przez nie. No ale jakby gra miala liczyc fizyke uginania galezi to by nikomu nie dzialala na obecnych GPU.

Co do reszty to jedynie te drzwi mi sie w oczy rzucily. Ciekawe jak otwiera inne ktore nie sa brama do miasta/obozu. Zreszta zauwaz, ze on tam wszedl bez ekranu wczytywania.

Edytowane przez verul
Link to post
Share on other sites

Ogólnie wole takie otwieranie niż to co było w W2 ale mogliby to zrównoważyć w zależności od ciężkości i wielkości drzwi a nie że wszystkie pchnie i otwierają się jakby nic nie ważyły.

 

Kilka materiałów do pooglądania:

 

Fabuła i świat

http://tvgry.pl/?ID=5115

 

Walka

http://tvgry.pl/?ID=5116

 

Aspekty technologiczne

http://tvgry.pl/?ID=5117


Ostatnio tak sobie myślę czy nie lepiej by było gdyby Redzi rozdzielili premierę wersji konsolowej i PC. Tak jak to zrobił Rockstar. Najpierw skupiliby się na PS4 i X1 optymalizując grę najlepiej jak się tylko da a później osobno zajęli się wersją PC, nawet jeśli premiera miałaby się odbyć rok po tej konsolowej. Porwali się na 3 platformy i ledwo wyrabiają a trzeba wziąć pod uwagę to że jest to dopiero ich debiut na nowych konsolach i wiadomo że nie wszystko jeszcze ogarniają tak jakby chcieli. Kolejną sprawą jest usilne dążenie do zrównania graficznego na wszystkich 3 platformach, tak nie powinno być. Każda platforma powinna być wykorzystana do maksimum i pokazać to na co ją stać. 

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

 

 

Kolejną sprawą jest usilne dążenie do zrównania graficznego na wszystkich 3 platformach, tak nie powinno być. Każda platforma powinna być wykorzystana do maksimum i pokazać to na co ją stać. 
Przeciez przy PS4 i XO tak jest. XO nie jest w FHD tylko jest upscalowany. A co do PC vs konsole to zobaczymy w maju...
Link to post
Share on other sites

No w sumie to na dopracowanie gry maja jakies 2 miesiace, a do premiery ze cztery. Czyli po zamknieciu projektu a przed premiera sa jeszcze dwa miechy na poprawki w pierwszym patchu. Choc czy takowy bedzie i co zmieni to ciezko powiedziec. Moze gra nie ma bledow ktore wymagalyby poprawy? Bo jezeli chodzi o grafike to przeciez nowych tekstur nie zrobia. Moze sie troche poprawi optymalizacja choc cudow sie przeciez nia nie osiagnie. No chyba ze na nizszych ustawieniach graficznych, bo maxymalnych lepiej niech optymalizacja nie kastruja.

 

Co do przesuniecia terminu to by na nich zbyt duzy hejt polecial. Poza tym im pozniej gra bedzie tym gorzej bedzie oceniona grafika. Chocby ja jeszcze dopieszczali 2 lata to grafiki juz nie poprawia, a swiat idzie do przodu.

Edytowane przez verul
Link to post
Share on other sites
Bo jezeli chodzi o grafike to przeciez nowych tekstur nie zrobia. Moze sie troche poprawi optymalizacja choc cudow sie przeciez nia nie osiagnie. No chyba ze na nizszych ustawieniach graficznych, bo maxymalnych lepiej niech optymalizacja nie kastruja.

 

dużo można choćby przez przepisanie/zmodyfikowanie samych shaderów i innych elementów postprocessingu, ta sama tekstura w innym świetle może wyglądać całkiem inaczej ;) Tomaszkiewicz z resztą o tym wspominał, że shadery mieli inne na początku w teaserach, a teraz są inne, druga rzecz to można załatwić własną nakładką, eksperymentowałem przy skyrim i oblivionie - teraz jest kolorowo bo gawiedź oczekuje takich efektów, nie uzna realistycznej grafiki za ładną, to tak jak wieczna zabawa przy doborze monitora, jak czytam - ma mieć ładne kolory - to od razu pytam co ma na myśli, czy takie precyzyjnie odwzorowane czy takie marketingowo przesaturowane i wyobraź sobie, że większość woli te drugie, tak samo mamy teraz wiedźmina upstrzonego pastelami jak bajka disneya

 

mogli też nie dodać na razie wszystkich przygotowanych map, by konsole się nie zatknęły 

Link to post
Share on other sites
Nie tyle nawet nie dodać co po prostu na danym presecie jeszcze nie włączyć.

 

dokładnie, a byłem na takim spotkaniu, gdzie gość od REDów omawiał co i jak będzie rozwiązane w wiedźminie od strony wizualnej, to było prawie rok temu, ilość efektów i map jakie mieli już wtedy przygotowane była przytłaczająca (w każdym razie w kontekście 1GB VRAM) tymczasem to, co widzę trochę wieje pustynią

Link to post
Share on other sites

Ja mam jedno ale. Tyczy się ścian z cegły. Już w W2 lepiej to wygląda.

Chyba zapomnieli o bump mapie czy jakoś tak.

Rano czytałem na anglojęzycznej części forum że ściany są już naprawione i chyba wyglądają tak jak powinny ;)

 

 

Thought I'd let you know that one of our environment artists came in to work extra early today and tinkered a bit with all of the brick walls. I can thus proudly report the issue of the sub-par quality walls fixed

Link to post
Share on other sites

Mówcie co chcecie, ale ja tu widzę jakby downgrade, na plus być może większe zalesienie oraz poprawiony gryf, ale reszta wygląda nieco gorzej. Cóż takie mamy czasy, pokazówka E3, Gamescom - gry wyglądają cudownie żeby z czasem się pogorszyć. Ciekawi mnie jedynie dlaczego tak jest ? Konsole nie mogą odstawać od PC ? Czy gdyby programiści mogli wybierać jedynie PC to czy widzielibyśmy taką grafikę jak na pokazach, w dniu premiery ? Czy też obecne gry zdusiłby PC ? Co Wieśka to kupić kupię, gra na pewno będzie cudowna ale z dnia na dzień jeśli chodzi o coraz to nowe informacje to spoglądam na to jakoś pesymistycznie. Mimo to Redom życzę wszystkiego dobrego, tak żeby pokazali mi że się myliłem ;)

Edytowane przez dzejC
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...