Skocz do zawartości

[MULTI] Wiedźmin 3: Dziki Gon


  

225 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy warto zagrać/kupić (opinie graczy)?

    • trzeba zagrać, tytuł zasługujący na miano gry roku
      63
    • solidna pozycja, zapewnia świetną zabawę na długie godziny, posiada minimalne błędy
      6
    • ciekawa pozycja ale sporo jej jeszcze brakuje do ideału
      0
    • można zagrać ale niekoniecznie, pozycja skierowana głównie do fanów gatunku/klimatu
      3
    • zdecydowanie nie, gra nie miała prawa wyjść
      0


Recommended Posts

Wygląda na to, że na razie na stronie nie ma nic oprócz krótkiego teaseru pokazującego leżący kamień


?kryształowa czaszka/kula?dziobem wrony? z otaczającą go aurą :)


Prawdopodobnie będzie to zwiastun CGI związany z Yennefer - tak mi się wydaje :)


http://thewitcher.com/thetrail


http://thewitcher.com/public/gfx/thetrail/01.mp4


 


W kodzie źródłowym pojawiają się słowa:


Aedirn - Vengerberg stolica


betrayal - zdrada


 


http://static.cdprojektred.com/thewitcher/gfx/thetrail/poster.jpg


Edytowane przez Antiax
Link to post
Share on other sites

Dostałem odpowiedź od CDP odnośnie Domu ze szkła

 

Witam,

Dziękujemy za skontaktowanie się z działem obsługi klienta CDP.pl
 
Szanowni Państwo,
 
Zgodnie z decyzją studia RED audiobook „Wiedźmin: Dom ze szkła” zostanie udostępniony klientom, którzy zamówili grę Wiedźmin 3: Dziki Gon w przedsprzedaży (dotyczy to także edycji kolekcjonerskiej). Osoby, które złożyły w przedsprzedaży zamówienia na słuchowisko, otrzymają je w momencie premiery gry wideo, czyli 24 lutego 2015 roku, mogą również ubiegać się o zwrot wpłaconej kwoty bezpośrednio w sklepie, w którym zostało złożone zamówienie przedsprzedażowe na słuchowisko.
 
Link to post
Share on other sites

:wariat:


Tadek odpowiada na pytania

 

Guilherme: Cześć Tadek, dzięki za wywiad. Moje pierwsze pytanie dotyczy systemu Alchemii. Spekulacji nie ma końca, odkąd powiedziałeś, że mikstury będą się same uzupełniać.
 
Tadek: Cóż, ten system nie jest jeszcze ukończony, nie ma jego finalnej wersji. Żeby eliksiry się uzupełniły prawdopodobnie będzie trzeba zebrać dodatkowe surowce po zużyciu tychże. Można też pić eliksiry w trakcie walki
 
G: Jeden z naszych użytkowników, Kinley, pojawił się na Gamescomie i nie omieszkał spytać deweloperów o alchemię. Ci powiedzieli, że aby stworzyć bomby i eliksiry musisz zebrać składniki, i kiedy te się skończą musisz zebrać więcej, żeby uzupełnić inwentarz. Pytam, bo odpowiedzi na ten temat są rozbieżne.
 
T: Tak jak powiedziałem – system nie jest ukończony, nie wiem nawet czy prace nad nim są zamknięte w tej chwili. Możliwe, że będzie jak opisano wyżej.
 
G: Co do miejsc i regionów, które możesz odwiedzić – mamy Novigrad, Ziemie Niczyje oraz wyspy Skellige. Czy jest więcej lokacji, które możemy odwiedzić? Nawet jeśli to nie są otwarte huby, ale do których tak czy inaczej możesz pójść?
 
T: Nic mi o tym nie wiadomo. To już jest ogromny świat, i zapewniam cię że taki pozostanie. Warto zauważyć, że to nie jest gra sandboxowa, tylko gra w otwartym świecie napędzana fabułą. Świat jest wypełniony cudami, z tyloma rzeczami do roboty, że nie sądze by potrzebne było więcej regionów, niż do tej pory. Przebycie całego świata na grzbiecie wierzchowca zajmie ci od 45 minut do godziny, i zazwyczaj nie poruszasz się po linii prostej z punktu A do B, tylko kluczysz dookoła, odwiedzasz interesujące miejsca, które mogą odciągnąć cię od głównej historii, która i tak o sobie przypomina. Co z Yennefer? Pamiętasz o Yennefer?! Będą trzy regiony i będą one wypakowane contentem.
 
G: Czy pogoda wpływa na Geralta? Spowalnia go, wpływa na jego ruchy…?
 
T: O tym też nic mi nie wiadomo. Oczywiście znajdzie się miejsce dla rzeczy oczywistych, jak w przypadku kiedy pada deszcz, czy śnieg – wiadomo wtedy, że mniej widzisz, więc kiedy wejdziesz we mgle i obfitym deszczu do lasu prawdopodobnie nie zauważysz potworów w oddali. Więc jest to jakaś interakcja z pogodą – ale nie wiem, czy aż do takiego stopnia, by spowalniać gracza. Więc nie wydaje mi się, bo to wpływa niekorzystnie na gameplay. Gracze nie lubią być spowalniani. A zatem – pogoda na pewno wpłynie na widoczność. 
 
G: Co do grafiki – trailer ogólnie pokazuje lepszą grafikę, niż w 35 – minutowym gameplayu – tam okazuje się nieco gorsza…
 
T: Nie powiedziałbym, że jest gorsza. Kiedy sklejasz trailer możesz ustawić kąt kamery, filmujesz grę z różnych pozycji – po to żeby poprawić ekspozycję sceny. Z kolei w grze kamera przyklejona jest do pleców postaci. Dla przykładu – widzisz na trailerze, kiedy postać efektownie tnie potwora, taka scena akcji może dać wrażenie, że wygląda lepiej niż w grze. Ale zapewniam – widziałem grę w wielu lokacjach i wygląda ona niesamowicie, przepięknie. I robimy co możemy, żeby wyglądała tak na każdej platformie, wyciskając z każdej ile się da. Oczywiście to oznacza, że PC – jako platforma z największą mocą – da nam z gry najwięcej.
 
G: Jeśli chodzi o wiedźmińskie zmysły I minimapę – zdaje się, że możesz dostrzec na mapie gdzie dokładnie znajduje sie potwór…
 
T: Minimapa pokazuje cel, do którego powinieneś zmierzać, ale nie pokazuje dokładnie, gdzie znajduje się potwór, bo mamy przecież mechanikę polowania na bestie. Nie wiem czy widziałeś demo, które pokazaliśmy w zeszłym roku…
 
G: To z Johnnym?
 
T: Nie, to jest z tego roku. Ale to w sumie idealny przykład. Wiesz mniej więcej, gdzie znajduje się Johnny, ale kiedy dostaniesz się w to miejsce, musisz go znaleźć sam. Użyć zmysłów, by zobaczyć jego ślady i znaleźć jego leże. Więc minimapa nie pokazuje ci z perfekcyjną dokładnością twojego celu, po prostu daje ci pogląd, gdzie on się znajduje. 
 
G: Ok, a więc by zobaczyć konkretne miejsce, które jest celem misji musisz posłużyć się zmysłami?
 
T: Tak
 
G: Jak się ma poziom trudności w Wiedźminie 3? Tak samo, jak w poprzednich częściach?
 
T: Wiesz, musieliśmy dodać ekstra poziom trudności w W2, po to by pomóc tym którzy nie byli w stanie ogarnąć początkowych wyzwań. Nie chcemy powtórzyć tego błędu. Oczywiście, - znajdą się w grze różne poziomy trudności, by zadowolić różnych graczy. Na poziomie łatwym będzie prościej niż w W2, ale znajdą się też wyższe – które zadowolą innych graczy.
 
G: Jak długo planujecie wspierać grę?
 
T: W sumie to wciąż wspieramy W2 i W1 też, więc jeśli ktoś ma jakieś pytanie dotyczące tych gier, to raczej odpowiemy. Ludzie pytają i dostają odpowiedzi.
 
G: Są w planach jakieś DLC? Dodatki?
 
T: O tym rozmawiać nie mogę, ale kontentu nie braknie.
 
G: Co do immersji w grze – w W1 mogłeś pić i jeść. Czy można to robić w W3? Jeść, pić, używać pochodni…?
 
T: Pewnie, że możesz używać pochodni, pokazaliśmy to w trailerze. Co do picia – zdaje się, że możesz upić się w grze. I to ma sens, bo Geralt nie raz, nie dwa również się upijał.
 
G: Możesz przechowywać przedmioty przy wierzchowcu?
 
T: Tak, konie mają własny inwentarz. Sakwy na bokach, które rozszerzą twoje normalne inventory.
 
G: Czy koń staje sie wolniejszy, kiedy nosi więcej?
 
T: Nie.
 
G: Płaszcze i kaptury. Będą?
 
T: Nie wiem, ale kombinacji pancerzy jest tyle, że nawet jeśli dla kapturów I płaszczy nie znajdzie się miejsca, to nie zabrakanie ci rzeczy do noszenia. Dla przykładu – pokazaliśmy koncept art zbroi Niedźwiedzia, to „długa” zbroja, trochę jak sukienka. Inspirację czerpaliśmy tutaj z polskiego serialu. Mamy też kilka poziomów pancerza, każdy będzie miał różną konfigurację. No i możesz też zmienić Geraltowi fryzurę, czy brodę.
 
G: Jak wiele potworów znajdzie się w grze? Nie uwzględniając wariancji tej samej kreatury.
 
T: Nie znam dokładnej liczby. Widziałeś już gryfa, biesa. To są dobre przykłady tego, jak podchodzimy do potworów – każdy z nich ma swój własny, unikalny element. Więc zabawy będzie co nie miara, kiedy przyjdzie do odkrywania ich słabości, polowania na nie, śledzenia, znajdowania i zabijania przy użyciu wszystkich twoich umiejętności.
 
G: Dzięki za twój czas!
 
Notka – co do Oxenfurtu, Tadek nie był pewny czy się pojawi, ale Novigrad to nie jedyne miasto w grze. Jest więcej.

 

 


Anonimowy pracownik RED-ów oskarża twórców Wiedźmina 3. "Kreują wizję gry, która nie istnieje"

http://www.cdaction.pl/news-39817/anonimowy-pracownik-red-ow-oskarza-tworcow-wiedzmina-3-kreuja-wizje-gry-ktora-nie-istnieje.html

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Tak przy okazji to podczas grania w W1 i W2 mocno zastanawialem sie o co chodzi z tym Dzikim Gonem. Teraz jestem mniej wiecej w polowie Pani Jeziora i tajemnica zostala w zasadzie rozwiazana. Az ciekaw jestem jak teraz zinterpretuje slowa elfa z W2 w Loc Muine ktore sie pojawiaja przy okazji zdobycia miecza :)

Link to post
Share on other sites

Premiera intro do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon odbędzie się na gali Golden Joystick Awards! 

http://blog.cdp.pl/2014/10/16/premiera-intro-do-gry-wiedzmin-3-dziki-gon-odbedzie-sie-na-gali-golden-joystick-awards-informacja-prasowa/

 

24 października o godzinie 16:45 włączcie transmisję z ceremonii rozdania Golden Joystick Awards, aby znaleźć się w gronie osób, które jako pierwsze zobaczą Geralta z Rivii podążającego za Tropem.

 

 

http://wpc.4d7d.edgecastcdn.net/004D7D/media/Wallpapers/Intro_Rider_PL_1920x1200.jpg

Edytowane przez Antiax
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...