Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam,

piszę do Was, doświadczonych użytkowników z prośbą o pomoc w ulepszeniu mojego komputera. Obecnie posiadam taki zestaw:

zasilacz- cooler master GX 650W
procesor- intel core i5 cpu 760 2.80GHz
Ram- 4gb
Płyta główna- gigabyte h55m-s2h

karta graficzna- radeon HD 5770 1GB

 

Jako, że komputera używam głównie do słuchania muzyki i gier, to ostatnimi czasy zacząłem zauważać, że ze względu na szybki rozwój techniki mój komputer nie spełnia tych samych wymagań co kiedyś. I dlatego chciałbym Was poprosić o opinie jak mógłbym go ulepszyć. Czy płytę główną, czy może karte graficzną, bo ja niestety pod tym względem jestem zielony :/ Proszę o uzasadnienie każdej porady.

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Witam,

 

Masz nawet jak na te czasy bardzo fajny komputer. Pierwsze pytanie ile możesz przeznaczyć pieniędzy na ulepszenie komputera ?

 

Nie podałeś ile więc moja propozycja :

 

- chłodzenie na procesor SilentiumPC Fortis + podkręcanie procesora, 

- dokupić jedną kość pamięci ram 4gb,

- wymiana karty graficznej na Radeon 7950 \ 7970 lub GTX 660,

 

Uzasadnienie proste, mało inwazyjnie można ulepszyć ten komputer aby ciągnął aktualne gry bez problemów.

Link to post
Share on other sites

N twojej płycie głównej, którą sam kiedyś posiadałem procesor możesz nieznacznie podkręcić, więc warto byłoby kupić jakiś schładzacz(cooler) do proca, pokroju Fortisa, czy FERA Pro.

I tka jak piszą panowie wyżej dokupić drugą kość 4GB ram-u, chyba że masz już2 kści po 2gb, to taka opcja odpada, o niestety płyta tyko 2 sloty ramu posiada.

Dziwi mnie post pierwszego pomocnika, a mianowicie

 

 

- wymiana karty graficznej na Radeon 7950 \ 7970 lub GTX 660