Defan 1 Napisano 16 Maja 2013 Udostępnij Napisano 16 Maja 2013 Witam, Zdaję sobie sprawę, że to forum komputerowe i każde pytanie odbiegające tematem od sprzętu jest nieco dziwne. ALE - nie samym IT człowiek żyje, dlatego na pewno część z Was posiada jakieś fajne dwa kółka. Jako, że nie posiadam kategori A1, jestem zainteresowany tylko rowerem Wyszło słonko, zaczął się sezon, możliwe, że ktoś z Was będzie zmieniał rower na nowszy model lub po prostu ma w garażu jeden zbędny. Wprawdzie w internecie każdy jest anonimowy, ale liczę, iż znajdzie się ktoś uczciwy i nie sprzeda mi grata, który rozkraczy mi się po tygodniu. Z technicznych rzeczy - mam 184cm, więc wychodzi na to, że interesuje mnie rama 18-19". Model najlepiej "góral" / MTB. Do szosowych nie jestem przekonany. Budżet, jakim dysponuję - jest baaardzo elastyczny. Z tego co się orientuję, to minimum za rower to 300zł. Ale czy będzie to 300 czy 800 jest dla mnie obojętne. Jestem laikiem w tej kwesti, ale mam kumpla speca robiącego tysiące km i on pomoże mi w wyborze. Na razie tyle. Kupiłem na forum benchmark kilka rzeczy i zawsze byłem mega zadowolony. Mam nadzieję, że tym razem będzie podobnie! Pzdr Michał Cytuj Link to post Share on other sites
alex103 9 Napisano 16 Maja 2013 Udostępnij Napisano 16 Maja 2013 Z kąt jesteś: Okolice Wyszkowa może. Cytuj Link to post Share on other sites
KamiKAzeDBC 12 Napisano 16 Maja 2013 Udostępnij Napisano 16 Maja 2013 KROSS LEVEL B3? Cytuj Link to post Share on other sites
Defan 1 Napisano 17 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 alex103 - Aktualnie mieszkam w stolicy, a dokładniej na Żoliborzu. Ale bez problemu mogę dojechać do Wyszkowa KamiKAzeDBC - z tego co znalazłem, to rower zapowiada się mega fajnie. Jeśli masz go na sprzedaż, to zaraz uderzę do Ciebie na priv. Cytuj Link to post Share on other sites