Skocz do zawartości

Kamera cyfrowa z dobrym makro i zdjęciami do 1000 zł


Recommended Posts

Mam wydaje mi się takie dość nietypowe wymagania jeśli chodzi o kamerę. Otóż potrzebuję sprzętu do kręcenia filmików na portal o telefonach komórkowych. Kamera będzie więc głównie nagrywała prezentacje sprzętu i softa w związku z tym dobre makro by się przydało.

 

Druga sprawa to taka, że chciałbym nią pstryknąć również w miarę dobre zdjęcia tzn. takie które nadawały by się na wspomniany portal. Jestem laikiem/amatorem i nie potrzebuje mega wypasionego sprzetu. Chcę po prostu moc nagrać filmy w dobrej jakości 720p i 1080p) z jakims w miare przyzwoitym dzwiekiem no i te zdjęcia.  

 

Nie znam się kompletnie na kamerach i nie wiem co powinienem wybrać do takich zastosowań. Na rynku jest ich cala masa a ja nie wiem na co się zdecydować. Jeśli chodzi o kwote jaką jestem w stanie wydać to ok. 1000 zł chociaż gdyby udało się taniej to nie ukrywam byłbym zadowolony. 

 

Macie jakieś sugestie? 

Link to post
Share on other sites

Zdjęcia z kamery? Hmm... Średnio to widzę ;-) Nie lepiej aparat z dobrymi filmami? Jakieś Sony, np. HX10 lub WX50 lub WX100? Do prezentacji sprzętu wystarczy, jakość zdjęć będzie taka jak powinna tzn o wiele lepsza, a jakość filmów nie gorsza (FullHD 1080/50i). No i powinno wyjść taniej niż 1000 zł :-) Za te pieniądze dobrej kamery FullHD się nie kupi niestety, tak 1500 zł by się przydało.

Edytowane przez Luki91
Link to post
Share on other sites

Zdjęcia z kamery? Hmm... Średnio to widzę ;-) Nie lepiej aparat z dobrymi filmami? Jakieś Sony, np. HX10 lub WX50 lub WX100? Do prezentacji sprzętu wystarczy, jakość zdjęć będzie taka jak powinna tzn o wiele lepsza, a jakość filmów nie gorsza (FullHD 1080/50i). No i powinno wyjść taniej niż 1000 zł :-) Za te pieniądze dobrej kamery FullHD się nie kupi niestety, tak 1500 zł by się przydało.