Skocz do zawartości

Dyskusja na temat okazji cenowych


Recommended Posts

To, że cena odpowiada rynkowej wartości 8GB, a nie 16, było oczywiste. Nie jestem fanem moreli, o czym można sobie na forum poczytać, jeśli komuś chce się szukać, ale pretensje do sklepu, że nie zamierza dopłacać do interesu są żałosne. To tak, jakby ktoś znalazł plecak z dokumentami i kluczami od mieszkania, a po dotarciu na miejsce miał pretensje, że właściciel wymienił zamki. Osoby prywatnej pewnie byście w ten sposób nie próbowali okantować, więc nauczcie się wreszcie, że instytucje nie prowadzą działalności charytatywnej i tam też pracują ludzie, którzy chcą zarobić na utrzymanie rodziny.

Link to post
Share on other sites

@Nowaj, zobacz że w dużej mierze pretensje (w tym moje) nie dotyczą tego że nie wywiązują się z zamówienia, tylko z tego że robią to w tak nieelegancki sposób. 

Równie dobrze mogliby wysłać normalne zamówienie, w międzyczasie zmienić opis na stronie, odebrałoby się towar bez przyglądanie dokładnej zawartości i się potem dopominaj o swoje prawa.

Link to post
Share on other sites

Każdy z Was zamawiał towar doskonale zdając sobie sprawę, że coś jest nie tak, jeśli więc próbowaliście skorzystać z ewidentnego błędu to te pretensje są zwyczajnie nie na miejscu. 


To, że większość zamierzała, w przypadku zrealizowania zamówienia, opchnąć te RAM'y dalej, jest chyba oczywiste, więc tym bardziej skończcie lamentować...

Link to post
Share on other sites

chodzi o to że sklep raz ze traci wiarygodność, dwa sposób w jaki to odkręca urąga dobremu smakowi i wygląda na totalne amatorstwo 16 latka z glutem pod nosem....

Nowaj gratuluje popierania bezczelności  :)

bardziej do tej sytuacji pasuje porównanie do tego jakbyś podpisał z kimś umowę 3 stronnicową a ktoś potem wymienił Ci stronę nr 2 :)

Link to post
Share on other sites

 

 

Bo opinie o sklepach wyrabia sie wlasnie nie wtedy kiedy jest wszystko super a wtedy kiedy jest jakis problem a z nim jak widac sobie nie radza.

 

Owszem. Problem to na przykład zwrot towaru lub realizacja roszczeń gwarancyjnych, a nie próba wyłudzenia na podstawie błędu pracownika. 

Link to post
Share on other sites

Pany ja mam podkładkę , gadałem z gościem telefonicznie ( rozmowy są nagrywane )

 

nikt Ci nie musi udostepnic rozmowy i pewnie tego nie zrobi ;)

 

Oczywiscie ze to byla pomylka i wszyscy doskonale o tym wiedzieli, ze w takiej cenie to mozna 8 GB kupic a nie 16, wiec prosze nie dziwcie sie ze ze jednak nie dostaniecie tych pamieci.

 

To co jest dotepne na stronie internetowej nie jest oferta handlowa w sensie kodeksowym (w wiekszosci przypadkow), co innego gdybyscie weszli do sklepu i taka cena bylaby na towarze - wtedy macie prawo domagac sie sprzedazy towaru po takiej cenie

Edytowane przez bossk
Link to post
Share on other sites

W innym sklepie po identycznej pomyłce pracownika/błędzie systemu czy jak to sklep nazwie dotyczącej dysku SSD sklep zaproponował że sprzeda mi w ramach rekompensaty za zaistniałą sytuację wybrany przeze mnie artykuł w cenie hurtowej czyli bez marży sklepu więc są sklepy w polskim Internecie, w których takie sprawy załatwia się w sposób cywilizowany. I nie każdy chciał kupić pamięci na handel - ja chciałem kupić dla siebie i podejrzewam że takich osób jest więcej.

Poza tym kolega Nowaj nie bierze pod uwagę sytuacji że większość (myślę że nie pomylę się zbytnio z tym twierdzeniem) kupujących w morele to nie są ludzie z branży IT znający aktualne ceny podzespołów więc przeciętny Kowalski wchodzi do takiego sklepu, klika kup i oczekuje że dostanie towar w podanej na stronie cenie i robi to w najlepszej wierze więc nazywanie tego próbą wyłudzenia jest śmieszne. To że sobie dyskutujemy o sytuacji na tym a nie innym forum nie zmienia faktu że morele w tej konkretnej sytuacji robią swoich klientów w bambuko w mało subtelny i bardzo nieelegancki sposób.

Edytowane przez mpzgora
Link to post
Share on other sites

W części się z tobą zgodzę , ale powiedz ilu przeciętnych kowalskich robi tego typu zakupy nie znając się na cenach ? Jeżeli przeciętny kowalski już trafi do sklepu typu morele a nie np. mediamarket czy inne badziewie to myślisz że  się nie orientuje w cenach ? Sądzę że ludzi na to nie stać by nie wiedzieć co ile kosztuje i twoja hipoteza jest mało prawdopodobna zwłaszcza przy praktycznie dwukrotnej różnicy w cenie.

 

// nie cytuj całych postów, szczególnie jak odpowiadasz bezpośrednio // drachenfeles

Edytowane przez drachenfeles
Link to post
Share on other sites

Pracuje w firmie gdzie jest 200 takich Kowalskich i czesto przychodza po jakies porady typu co kupic bo sobie znalezli produkt X i produkt Y i ktory bedzie lepszy i moge z cala pewnoscia powiedziec ze wiekszosc z nich sie nie orientuje. Prosty przyklad - ostatnio ktos kupil sobie karte graficzna z 4GB pamieci a ze byla to GT640 czy cos tego pokroju to juz bylo nieistotne. Wydawalo mu sie ze jak ma 4 GB to juz jest mega wypas i i odpali na tym wszystko przez najblizsze 3 lata.

Sa oczywiscie ludzie ktorzy mniej wiecej lub nawet bardzo dobrze wiedza co kupuja czy czego szukaja ale sa w zdecydowanej mniejszosci. I bynajmniej nie dotyczy to tylko starszych pracowników...

 

@Webciu nikt nikogo nie oszukał, po prostu sklep nie potrafił zachować się rozsądnie w obliczu ewidentnej pomyłki swojego pracownika. Większość wypowiadających się nie oczekuje od nich wypłaty odszkodowania za straty moralne a jedynie przyznania się do pomyłki i napisania "Przepraszamy" To wszystko...

Edytowane przez mpzgora
Link to post
Share on other sites

Wszystko zależy od regulaminu sklepu, np. ja rok temu kupiłem iPhone 5 64gb za 5zł (gdzie normalnie kosztował w tym abonamencie około 1900zł) - ewidentny błąd pracownika lub serwisu, ale że w regulaminie istniał zapis o tym że w momencie kliknięcia zamów podpisujemy umowę na dostarczenie. Kurier przyjechał, umowę podpisaliśmy i było ok, zero maili i kombinowania. 

Link to post
Share on other sites

Pracuje w firmie gdzie jest 200 takich Kowalskich i czesto przychodza po jakies porady typu co kupic bo sobie znalezli produkt X i produkt Y i ktory bedzie lepszy i moge z cala pewnoscia powiedziec ze wiekszosc z nich sie nie orientuje. Prosty przyklad - ostatnio ktos kupil sobie karte graficzna z 4GB pamieci a ze byla to GT640 czy cos tego pokroju to juz bylo nieistotne. Wydawalo mu sie ze jak ma 4 GB to juz jest mega wypas i i odpali na tym wszystko przez najblizsze 3 lata.

Sa oczywiscie ludzie ktorzy mniej wiecej lub nawet bardzo dobrze wiedza co kupuja czy czego szukaja ale sa w zdecydowanej mniejszosci. I bynajmniej nie dotyczy to tylko starszych pracowników...

 

@Webciu nikt nikogo nie oszukał, po prostu sklep nie potrafił zachować się rozsądnie w obliczu ewidentnej pomyłki swojego pracownika. Większość wypowiadających się nie oczekuje od nich wypłaty odszkodowania za straty moralne a jedynie przyznania się do pomyłki i napisania "Przepraszamy" To wszystko...

Ty mówisz o punkcie stacjonarnym a ja o internecie.

Link to post
Share on other sites

Okazja cenowa. Dwie obudowy komputerowe po testach, czyli prawie nie używane.

Raijintek Agos White

http://allegro.pl/okazja-raijintek-agos-white-jak-nowy-i4399251161.html

 

SilentiumPC Aquarius X90

http://allegro.pl/okazja-silentiumpc-aquarius-x90-jak-nowy-i4399244260.html

Polecam sprzedającego, nabyłem u niego mojego Xigmatek'a i jestem bardzo zadowolony.


Jeśli ktoś się zastanawia nad sprzedającym owe obudowy to proszę tu zajżec to rozwieje wszystkie wątpliwości. http://infobit.pl/kategoria/hardware/raijintek-agos

Edytowane przez Mariusz21_21
Link to post
Share on other sites

Nie reklamuje a polecam. Chodzi o to że oferowane rzeczy są użyte tylko po to żeby zrobić recenzję i to tyle. Więc kupić można [tak jak ja swoją obudowę, która jest czasem niedostępna na Polskim rynku, lub trudno dostępna] obudowę która jest w 1% użyta, bo do zdjęć i recenzji. Myślałem że zachęcę do kupna po niższej cenie ale widzę że niektórym przeszkadza to i myślą że wała robię i reklamę a tak nie jest....up @major zaproponuj więc coś od siebie.

Link to post
Share on other sites

Po pierwsze nic od siebie nie będę na siłę proponować, po drugie za 10zł drożej można mieć nigdy nie otwieraną budę, więc to nie jest żadna okazja. http://proline.pl/?p=SPC+AQUARIUS+X90&ceneo_spo=true
Nie myślę, że robisz wała, a jedynie chcesz rozreklamować sprzet kolegi nawet tam gdzie nie powinieneś, bo to co wkleiłeś to nie jest okazja. Nowy Rajintek 217zł http://www.morele.net/obudowa-raijintek-agos-usb-3-0-bialy-0r200003-650366/
 

Link to post
Share on other sites

Dla jednych nie ma okazji dla innych jest, ja kupiłem o 100zł taniej niż w sklepie a jeszcze doliczając przesyłkę to można doliczyć kolejne kilkadziesiąt złotych czyli okazja była[dla mnie]. No ale to było przeszło rok temu. Dla osób które mogą odebrać bez wysyłki to może być okazja. Jeśli źle oceniłem cenę przepraszam wszystkich za wprowadzenie w błąd. Przepraszam mejor jeśli Cię uraziłem.

Link to post
Share on other sites
 
 
 
Te Windy to nie jest jakaś ściema ? 
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...