raziel557 0 Napisano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2013 Witam Mam problem !!! Otóż livebox mi się ostatnio często rozłącza. Wtedy usze zresetować i po jakijs chwili po połączeniu znowu się rozłaczy. Niewiem w czym tkwi problem. Do liveboxa jest podłaczona telewizja od tp i 2 komputery przez Wifi. Co mam w tej sytuacji zrobić ? Dzwonić do tp, czy wymienić router na jakis stabilny ? Jesli wymienic to na jaki? Mam do dyspozycji 150 zł. Czy TP-LINK TD W8910G sie nada, czy cos innego? Cytuj Link to post Share on other sites
RoXIcon 47 Napisano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2013 Zadzwonić do TP zgłosić usterke bo możliwości może być wiele i nie znaczy że to winna liveboxa. Może wystarczy iż zrestetuje Ci port, a może poprostu karta w szafie jest wadliwa itp. Cytuj Link to post Share on other sites
Battlefist 148 Napisano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2013 Jaki port niby zresetuje. ;| Do TPSA dzwon, bo przynajmniej chlopaki sprawdza od ich strony czy u nich wszystko okej. Pytanie:Czy Livebox sie resetuje, czy moze polaczenie sieciowe z Liveboxem sie resetuje?Czy po kablu jest podobnie?Zrob trace route do chociazby onet.pl: - Start->Uruchom - wpisz cmd (i zatwierdz) - wpisz tracert onet.pl (i zatwierdz) - wrzuc screenshot tego co sie dzieje od 1 do 10 przeskoku Cytuj Link to post Share on other sites
RoXIcon 47 Napisano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2013 (edytowane) Normlanie ?! Dzwoniosz mówisz aby Ci Pan/Pani z obsługi zrestartowali porty bo masz taki problem iż..... Wtedy Pani prosi abyś odłączył liveboxa od prądu i z swojej storny wykonuje restart portu. Nieraz dzwoniłem nieraz pomogło. Pytanie jeszcze tkwi jak często rwie połącznie raz na godzine co 5-10-15 minut ? Edytowane 6 Kwietnia 2013 przez RoXIcon Cytuj Link to post Share on other sites
Battlefist 148 Napisano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2013 Gdy odlaczysz Liveboxa czy jakikolwiek inny router/modem od swojego providera na dluzej niz 1-2 minuty, to po ponownym polaczeniu sie urzadzenie pobierze od zera konfiguracje sieci. Pani/Pan z infolinii co najwyzej wezma Cie na przetrzymanie, zeby 'magia dziala sie sama'. Moc robienia czegokolwiek ma dopiero pierwsza linia wsparcia technicznego, czytaj: infolinia techniczna TPSA. Cytuj Link to post Share on other sites
RoXIcon 47 Napisano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2013 (edytowane) A jak dzwonisz na 801505505 to gdzie na infolinie PZU? Jak znasz numer na "nfolinia techniczna TPSA" to podaj bo może kiedyś i ja skorzystam. Mimo wszystko powinien to zgłośic bo jest i możliwość iż karta na szafie po prostu się uszkodziła i wtedy technicy wezmą to w swoje ręce. Edytowane 6 Kwietnia 2013 przez RoXIcon Cytuj Link to post Share on other sites
Battlefist 148 Napisano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2013 (edytowane) Na infolinie techniczna moze Cie przelaczyc jedynie glowna infolinia telefoniczna TP.Nie ma bezposredniego polaczenia, przynajmniej nic o tym nie wiem. Dawno nie mialem przyjemnosci korzystac z uslug TPSA, wiec moze cos sie zmienilo. Acz watpie. Polecam rozrozniac hierarchie obslugi klienta. Masz: - ogolna obsluge klienta - od wszystkiego (czyli od niczego); przesiewaja proste problemy od tych bardziej skomplikowanych - infolinia techniczna - najgorsza miejscowka w helpdesku podstawowe rzeczy w sieciowce, sprawdzenie od strony TP czy wszystko okej, czy sa w stanie spingowac router, ponowne przeslanie konfiguracji sieci, ew. przekazanie problemu dalej - do helpdesku wyzszego poziomu lub do technikow - drugi poziom wsparcia technicznego - zwykle tzw. sieciowka; oni maja bezposredni dostep do wiekszosci rzeczy; rzadko twoje *******y do nich dotra. Edytowane 6 Kwietnia 2013 przez Battlefist Cytuj Link to post Share on other sites
raziel557 0 Napisano 8 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2013 Zadzwoniłem do tp i zgłosiłem usterkę, zresetowali mi liveboxa. Narazie nie rozłącza/ Cytuj Link to post Share on other sites
RoXIcon 47 Napisano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2013 Czyli port miał zawiasy.Tak się czasem dzieje i najlepiej im cztery litery potruć wtedy. Cytuj Link to post Share on other sites
raziel557 0 Napisano 9 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 Jeden dzień wytrzymało. Teraz znów się rozłącza, dzwonić jeszcze raz? Cytuj Link to post Share on other sites
RoXIcon 47 Napisano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 Pewnie powiedz że problem ciągle się powtarza i jest to notoryczne. Dzwon aż im się znudzi i wyślą techników Cytuj Link to post Share on other sites
Battlefist 148 Napisano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 Jakbys zarzucil tracert google.pl albo tracert onet.pl to chociaz moglibys powiedziec, czy wina lezy po stronie routera czy twojego ISP. Cytuj Link to post Share on other sites
raziel557 0 Napisano 9 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 Jakbys zarzucil tracert google.pl albo tracert onet.pl to chociaz moglibys powiedziec, czy wina lezy po stronie routera czy twojego ISP. Microsoft Windows [Wersja 6.1.7601] Copyright © 2009 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. C:\Users\Adam>tracert onet.pl Śledzenie trasy do onet.pl [213.180.141.140] z maksymalną liczbą 30 przeskoków: 1 * * * Upłynął limit czasu żądania. 2 42 ms 45 ms 44 ms kra-bg1.neo.tpnet.pl [83.1.4.5] 3 39 ms 43 ms 42 ms kra-r2.tpnet.pl [80.50.157.17] 4 38 ms 44 ms 43 ms kra-ar2.tpnet.pl [195.117.0.98] 5 40 ms 43 ms 44 ms do.onet.a.z.tpnet.pl [80.50.129.202] 6 43 ms 47 ms 46 ms sdr1.m11r2.z.ruc-BR2.net.onet.pl [213.180.151.13 1] 7 43 ms 42 ms 42 ms sg1.any.onet.pl [213.180.141.140] Śledzenie zakończone. Cytuj Link to post Share on other sites
Battlefist 148 Napisano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 No coz, wyglada mimo wszystko na router, bo reszta jest okej.Niestety musisz walczyc o wizyte technika. Cytuj Link to post Share on other sites
raziel557 0 Napisano 11 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2013 Moze, kupic ruter? Cytuj Link to post Share on other sites
Salem 363 Napisano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2013 A po co jak nowy dostaniesz za darmo? Dzwoń do nich, niech technik przyjeżdża. Cytuj Link to post Share on other sites
mulator 3173 Napisano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2013 Temat dobrze znany technikom z tpsa. Modem jest do wymiany i tyle. Zgłoś reklamację na infolinii wsparcia technicznego. Wymienią ci na nowy w salonie tp. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.