Hezen 86 Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 Witam.Od ponad tygodnia zauważyłem że mam obniżoną prędkość na linii przez znanego prawie wszystkim Orange, w dodatku połączenie w ciągu dnia jest w stanie być zerwane 4-5 razy podczas normalnego użytkowania łącza - zwykle łażenie po forach, sieciowa gra wolf ET, a nawet gdy internet nie jest w ogóle używany.Przedtem nie miałem żadnego problemu, neta mi zrywało bardzo ale to bardzo rzadko.Posiadam łącze o prędkości 2Mb/s a maksymalna prędkość pobierania waha się od 192 do 200kb/sPrzez ponad rok czasu pobieranie było na poziomie 240kb/s co by odpowiadało 2Mb/s a teraz w speedtescie wychodzi 1.66Mb/s, wysyłanie 0.27Mb/sZ internetem się łączę poprzez modem Speed Touch 330: http://img707.imageshack.us/img707/8100/sawarc.jpgKilka miesięcy temu miałem problemy z połączeniem się do internetu, telefonicznie zgłaszałem usterkę kilkakrotnie, dopiero za 5 razem gdy powiedziałem że łączę sie przez liveboxa a nie przez modem (który z reszta otrzymałem gdy podpisywałem pierwszą umowę z TP) i w końcu usterka została przyjęta... najwidoczniej orange dzieli klientów na tych z modemem i tych z routerem co pozostawię bez komentarza.Dane techniczne mojej linii z liveboxa: http://img803.imageshack.us/img803/7406/kk2u.jpg (screen zrobiony zaraz po połączeniu się)Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś już miał podobny problem i czy go w ogóle zgłaszać, czy ktoś z orange łaskawie kiwnie palcem by coś zrobić? Cytuj Link to post Share on other sites
przemol18 2 Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 zgłoś to do urzędu ochrony konsumenta ukoik w tedy będzie szybka reakcja ze strony orange z nimi nie ma co się patyczkować bo będą cię robić w konia Cytuj Link to post Share on other sites
Mistic92 68 Napisano 31 Marca 2013 Udostępnij Napisano 31 Marca 2013 (edytowane) Po pierwsze zaglądnij w umowę jakie są granice spadku prędkości. Ja przy 6Mb/s mam 4 lub 3,5 minimum, poniżej jest to przyjmowane jako usterka. Jeśli problem się powtarza zgłoś usterkę i dzwoń pod 19393 aby ci obniżyli rachunki za dany miesiąc. U mnie to już nie pierwsza taka obniżka edit: Jak przyjmują usterkę to powinieneś otrzymać informację kiedy zostanie naprawiona i czy zostanie naprawiona. Dodatkowo powinien przyjechać technik. Edytowane 31 Marca 2013 przez Mistic92 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.