Skocz do zawartości

Ciche i wydajne chłodzenie do HD7870


Recommended Posts

Witam, posiadam radeona HD 7870 od sapphire, jednak chłodzenie jest denerwujące, gdy karta pracuje pod maksymalnym obciążeniem słychać buczenie wiatraków, denerwuje mnie to, gdyż karta jest regularnie czyszczona z kurzu, obudowa wentylowana 3x 120 mm, i jeden 80mm, chłodzenie może być do 200 zł, próbowałem w msi afterburnerze ustawiać mniejsze obroty ale działa tylko na jeden wiatrak, ten pierwszy większy i tak robi co chce i zaiwania przy byle okazji na 70%, już mam po wyżej dziurek w nosie użerania się z tym chłodzeniem i dlatego zapytuję się Was, jakie chłodzenie kupić, gdyż nigdy nie wymieniałem chłodzenia do grafy i nie znam się na takowych

Edytowane przez jarnuszkiewiczm
Link to post
Share on other sites

jak to jest możliwe miałem 2 takie radeony  od saphire  i nawet po oc kart na gpu1200mhz pamięć 5400mhz  karta nigdy nie przekraczała 62-63 stopni a chłodzenie rozkręcało się maksymalnie do 47%  i było w miarę cicho nawet skreciłem sobie wiatraki do 40 % w msi afterburner temp skoczyła do 67-70stopni i było bardzo cicho obecnie mam radeona 7870xt również od saphire  [ta karta znacznie bardziej się grzeje od zwykłego radka 7870] i nawet po bardzo wysokim oc 1235mhz gpu , pamięć 6500mhz wiatraki rozkręcają się maksymalnie do 55%- 57%  wtedy są słyszalne a temp nie przekracza 72 stopni ,ale po ustawieniu na sztywno 47% jest w miarę ciho a temp skoczyła do 76 stopni wiec jest bardzo dobrze . Masz coś nie tak z tym chłodzeniem sprawdź jak nałożona jest pasta i jaki jest docisk radiatora chłodzenie od saphire dual fan to jest jedno z lepszych chłodzeń na rynku , ustępuje tylko gigabyte wind force 3 i asus  direct cu2

Link to post
Share on other sites