Skocz do zawartości

Jaki sensowny "tablet" do 300zł?


Recommended Posts

Witam.

 

Jaki możecie polecić sensowny tablet do 300zł? Żadnych specjalnych wymagań byle był stabilny i żeby się nie wieszał.

 

Jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o rynek tabletów stąd to pytanie.

 

Cena raczej nieprzekraczalna (wiem wiem, ciężko w tej kwocie znaleźć cokolwiek sensownego ale teściowej raczej tego nie przetłumaczę).

Link to post
Share on other sites

Ten goclever, to nie polecam, sam miałem taba z rk2906 i do andka 2.3 był jako taki a tu pchają andka 4 i 512 ramu. Poza tym ze to będzie działać na nic liczyć nie można. gierki czy net będzie ciał niezłe. Nie opłaca się tego brać za to tracer ovo można wziąć , sporo lepszy od tego goclevera

http://www.x-kom.pl/p/104035-tablet-7-ainol-novo-7-aurora-a10-1024mb-8gb-android-40-czarny.html

ten będzie tez nie najgorszy.

Link to post
Share on other sites

tylko ze bateria w overmaxie to padaczka straszna, w ainolu jest porzadna bateria. U mnie trzyma ok 3h przy graniu, ponad 4 h przy ogladaniu filmow z yt. a w czuwaniu z 12 dni. Overmax padnie niezaleznie od uzytkowania po 1,5h

Edytowane przez silentpa100r
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Szkoda pieniędzy na badziewie. Potem pojawiają się tematy typu "kupiłem gó**o i śmierdzi, pomuszcie!" (tak, ten ort tam specjalnie). 

W dobie masowej konsumpcji badziew można kupić i za 1500 złotych. Trwałość to ostatnie na czym skupiają się obecnie producenci. Niezawodny produkt to nieopłacalny produkt.

 

tylko ze bateria w overmaxie to padaczka straszna, w ainolu jest porzadna bateria. U mnie trzyma ok 3h przy graniu, ponad 4 h przy ogladaniu filmow z yt. a w czuwaniu z 12 dni. Overmax padnie niezaleznie od uzytkowania po 1,5h

Pisał o budżecie do 300 złotych, ale fakt. Warto dołożyć te 49 złotych do Ainola -> http://allegro.pl/tablet-ainol-novo-7-aurora-i-8gb-1-2ghz-ips-and-4-i3084127993.html

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites