Skocz do zawartości

Gigabyte GA-P35-DS3R problem


Recommended Posts

Cześć.

 

Pierwszy raz piszę na tym forum i od razu z problemem :)

Mam płytę główną Gigabyte GA-P35-DS3R do tego mam procesor Core2 Duo E8400, kartę graficzną nVidia Geforce 9800GT, dysk twardy 320gb.

 

Mój problem:

Jak włączam komputer to słychać że coś się dzieje w środku, jednak nie słychać takiego "bip" co zawsze było przy uruchamianiu. Monitor się nie włącza. Nie mam pojęcia co się mogło stać. Dzień przed awarią pracował tak jakby głośniej, ale teraz jak włączam to słychać tak jak dawniej ale nic się nie dzieje.

 

Pomocy! Nie znam się na komputerach. :D

Link to post
Share on other sites

Nie znam się na komputerach, ale nie tak do końca. Na przykład pamięć RAM już raz wymieniałem.

 

Spróbuję Twojej rady y0ddh4.

Zasilacz mam Chieftec 400W.

 

OK. Zrobiłem tak jak pisałeś y0ddh4.

Rozłożyłem wszystko i złożyłem z powrotem w całość.

Nie pomogło. :) Dzieje się dokładnie to samo.

Znajomy mi polecił zresetować bios przez wyciągnięcie baterii i tak zrobiłem. Wyciągnąłem ją na 5 minut, ale to też nie

 

pomogło.

Co jeszcze robic? :D

:help:

Link to post
Share on other sites

Może głupie pytanie ale...

...jak wyciągnąłeś bateryjkę z MOBO to odłączyłeś komputer z gniazdka?

 

Spróbuj z inną kartą graficzną. Czy piny (nóżki) w sockecie są proste? Wszystkie piny (nóżki) się stykają z procesorem? Masz możliwość sprawdzenia procesora na innej płycie głównej?

Link to post
Share on other sites

Tak, zasilanie było odłączone gdy wyciągałem baterię.

Piny są proste i wydaje mi się że dotykają procesora bez problemu.

 

Jutro przyjedzie do mnie znajomy z bardzo podobnym komputerem, który był składany w tym samym czasie i będziemy sprawdzać konkretne podzespoły.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...