maczeta555 7 Napisano 18 Marca 2013 Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 (edytowane) Witam Wykonałem okresowy test dysków i wyskoczył mi błąd dla SMART. Mogę na tej podstawie oddać dysk na gwarancję? (na razie działa ale obawiam się, że padnie) http://img844.imageshack.us/img844/327/screenxi.jpg Edytowane 18 Marca 2013 przez maczeta555 Cytuj Link to post Share on other sites
kamil_18_19 499 Napisano 18 Marca 2013 Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 tak dostaniesz Certyfikated Repairing lub Nowy, ja za każdym razem dostawałem ten 1 no cóż polityka firm od dysków:D 1 Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 18 Marca 2013 Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 a mnie po 2 latach zdechł caviar black, dostałem nowy z nową 5 letnią gwarancją a co do gwarancji, jak najbardziej się kwalifikuje 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.