Skocz do zawartości

Komputer 3-4tys. nie dla gracza, oraz OC


Recommended Posts

Witam wszystkich:) potrzebuje pomoc w zakupie pc z monitorem za 3-4tys.

Jeśli coś jest nie jasne w moim opisie proszę o wyrozumiałość jestem (kobieta laik) odnośnie komputerów. tnx za odpowiedzi

Zastosowanie komputera : biuro (ABBYY FineReader,Acrobat 11.0, MS Office oraz - bazy danych),programy ksiegowe , video, praca w wielu programach jednocześnie)

Maksymalna kwota : 3000-4000zł

Czy będę podkręcać sprzęt? : nie (nieznam się na tym)

Rozdzielczość mojego monitora :

Specjalne wymagania : zestaw szybki do płynej pracy, cichy, możliwość podłączenia drugiego monitora Dell 19, rozdzielczość 1280*1024, dysk sdd

 

Link to post
Share on other sites

sorry, ale zauważyłam teraz że ucięło mi część danych wklejam jeszcze raz wszystko

 

Zastosowanie komputera : biuro (ABBYY FineReader,Acrobat 11.0, MS Office oraz - bazy danych),programy ksiegowe , video, praca w wielu programach jednocześnie)
Maksymalna kwota : 3000-4000zł
Czy będę podkręcać sprzęt? : nie (nieznam się na tym)
Których części potrzebuję : buda, monitor 24
Rozdzielczość mojego monitora : 24cale
Części z poprzedniego komputera : tak (Samsung 1TB HD103UJ 7200rpm SATA2 32MB, Seagate Barracuda ES.2 ST3500320NS 500GB 7200 RPM 32MB, WESTERN DIGITAL WD1600JS-60NCB1 160GB/7200/8mb, HL-DT-ST DVDRAM GSA-H42H
Specjalne wymagania : zestaw szybki do płynej pracy, cichy, możliwość podłączenia drugiego monitora Dell 19, rozdzielczość 1280*1024 -to mam, dysk sdd to musze kupic

Link to post
Share on other sites
Gość usunięty

Zastosowanie komputera : biuro (ABBYY FineReader,Acrobat 11.0, MS Office oraz - bazy danych),programy ksiegowe , video, praca w wielu programach jednocześnie)

Rozumiem, ze to nie ma być sprzęt do gier, nie będziesz na tym grał?

 

EDIT:

Nagrywarkę DVD masz na interfejsie ATA? Dobrze widzę?

Edytowane przez Igorrodz
Link to post
Share on other sites