Skocz do zawartości

Recommended Posts

Pierwsze realne screeny z Battlefield 4 :)

 

http://battlelog.pl/wp-content/uploads/sites/4/2013/03/3.jpg

http://battlelog.pl/wp-content/uploads/sites/4/2013/03/23.jpg

http://battlelog.pl/wp-content/uploads/sites/4/2013/03/112.jpg

Link to post
Share on other sites

Toż to Battlefield 3. Lepsza grafika i nowa fabuła. Od razu Frostbite 3? Ciekawie :D

No to moje spostrzeżenia:

Hawkins - pilot śmigłowca - może to ta z BF3?

Na dachu tego budynku co biegną do śmigłowca koleś w środku wygląda jak Campo :D

Modele jeepa i helikopterów i odgłosy jeepa te same co w BF3 :P

Podoba mi się zarys fabuły, bo zaczyna się dziać niezła akcja i nie obchodzi mnie to czy ktoś posądzi o upodabnianie do CoDa hehe ;)

Liczyłem też na to, że zrobią realistyczne lunety (tak jak w Red Orchestra 2 snajperka). No i "nożowanie" tak samo jak w BF3 :)

Edytowane przez Ladros
Link to post
Share on other sites

Wygląda super, widać że to ten sam ulepszony silnik ale to tylko dobrze wróży wymaganiom sprzętowym co do samej akcji to kopara na ziemi, Na mnie Battlefiled 3 jak zagrałem na kompie zrobił większe wrażenie niż crysis, Podoba mi się taki typ grafiki z zimnymi kolorami celujący w pseudo realizm. Mam nadzieję że zrobię z tego coś więcej niż kampanie na 5h w stylu przejdź i zapomni bo w multi nie gram

Link to post
Share on other sites

Wygląda super, widać że to ten sam ulepszony silnik ale to tylko dobrze wróży wymaganiom sprzętowym co do samej akcji to kopara na ziemi, Na mnie Battlefiled 3 jak zagrałem na kompie zrobił większe wrażenie niż crysis, Podoba mi się taki typ grafiki z zimnymi kolorami celujący w pseudo realizm. Mam nadzieję że zrobię z tego coś więcej niż kampanie na 5h w stylu przejdź i zapomni bo w multi nie gram

Seria battlefield zawsze była  skoncentrowana na multi wiec nie oczekuj zbyt wiele...

Link to post
Share on other sites

A co dzisiaj nie jest skryptem :P

W BF3 portale się jarały destrukcją otoczenia, sugerując się tym zniszczonym hotelem gdzie był snajper w pierwszej misji, a on tak samo był oskryptowany.

 

Skrypty mnie nie interesują, tylko przyjemność z gry ;)

Link to post
Share on other sites

Nie tyle skrypty są bolesne (bez nich gra nie ma prawa istnieć) co to że kampanie dzisiejszych gier można porównać do rollercoastera, poruszamy się po z góry określonej drodze podziwiając wzloty i upadki trasy w międzyczasie zawieszając na chwilkę oko na kawałku tła gdzie próba cofnięcia się jest skazana na porażkę a odstąpienie od JEDYNEJ SŁUSZNEJ ŚCIEŻKI DEWELOPERA™ na więcej niż metr grozi śmiercią.

 

BF to obecnie piaskownica z zabawkami trzymanymi pod kluczem...

Edytowane przez Mofixil
  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

czytałem wywiad z developerem Dice  , w którym zapewniał dziennikarza ,że  można na wiele sposobów przejść   poziom zaprezentowany na  pokazie , podobno zlatując z tego walącego się budynku wciąż można sterować postacią i strzelać do przeciwników

 

 

http://www.reddit.com/r/battlefield3/comments/1b3wmv/interview_of_creative_director_at_dice_on_the_bf4/

Edytowane przez MiszakKr
Link to post
Share on other sites

Z tym zlatywaniem z budynku to akurat widać, że można strzelać i być może balansować postacią, ale to "flankowanie" było przygotowane na tym pokazie i w rzeczywistości pewnie będzie można z jednej albo z drugiej strony taką samą drogą to zrobić. Tak mi się wydaje, bo tak to wygląda.

Link to post
Share on other sites
Gość usunięty

 

odstąpienie od JEDYNEJ SŁUSZNEJ ŚCIEŻKI DEWELOPERA™ na więcej niż metr grozi śmiercią.

Nie przesadzajmy aż tak tragicznie nie jest. Niemniej takie swoiste kolejki górskie muszą być, bo gdyby dać wiele alternatywnych mozliwości to moim zdaniem gra nie zmieściłaby się na 5 płytach DVD a czas jej stworzenia nie wynosiłby 2 ale 4 lata. Wtedy zapewne narzekalibyście na przykład na poziom grafiki sprzed kilku lat... Zatem - coś za coś.

Link to post
Share on other sites
Gość usunięty

Dlatego tez mało (mimo wszystko) w to gram. Trochę stary jestem więc tego typu multi w strzelankach mnie nie ekscytują tak mocno jak przechodzenie fabuły... IMO lepiej by było, aby fabuła była dużo dłuższa (nawet z podwyższona trudnością) oraz pozwalała na kooperację...

 

EDIT -

Już bardziej podobają mi się gry typu DayZ czy TWD: SI (a ze starszych seria STALKER) ;)

O grach L4D i L4D2 nie wspomnę :x

Edytowane przez Igorrodz
Link to post
Share on other sites
Gość usunięty

Poprawią grafikę, zwiększa plansze dodając na niej nowe elementy, poszerzą arsenał czy zwiększą ilość pojazdów. Dodać mogą ew. grupy przeciwników jak choćby partyzantkę Talibów czy ekstremistów i chyba tyle.

 

Mimo wszystko wolę mocne, duże i długie single z możliwością kooperacji.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...